ES File Explorer is een hele goeie app voor alle file managementquote:Op zondag 10 februari 2013 13:03 schreef Ditty het volgende:
via microSD is nu gelukt door file manager te instaleren. maar de usb via otg lukt nog niet. ik kan via instellingen wel zien dat de usb is aangesloten maar kan niet bij de bestanden komen.
Thx! oke ga ik dat proberenquote:Op zondag 10 februari 2013 13:22 schreef eleganza het volgende:
[..]
ES File Explorer is een hele goeie app voor alle file managementDaarmee werkt eigenlijk alles. Sommige USBsticks pakt ie niet omdat ze FAT of NTFS geformatteerd zijn, weet niet de exacte gegevens daarvan. Externe HDDs pakt ie bijv ook niet ;-)
Staat vaak gewoon op de later aangegevenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Hendriaque het volgende:
maat is 2.5mm bij 0.7 of 0.8mm
hoe kan ik het voltage terugvinden?
Wat is er mis met note 10.1?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Is er nou inmiddels al een fatsoenlijke 10inch chinese tablet met een goed pennetje waar je lekker uren op kunt tekenen!? (pressure-sensitive)
Weinig waarschijnlijk, maar ik zoek meer naar een chinees alternatief voor minder dan 200 euro waar je wel gewoon lekker op kunt tekenen.quote:
Goed de prijzen en acties in de gaten houden. Mij heeft de note 10.1 280 euro gekost(Mediamarkt btw korting + 75 euro cashback).quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weinig waarschijnlijk, maar ik zoek meer naar een chinees alternatief voor minder dan 200 euro waar je wel gewoon lekker op kunt tekenen.
Laatst ook op een Sony tablet getekend in een Sony-winkel, wat ook al best aardig werkte, maar die tablet was volgens mij best duur, dus geen optie.
Geen antwoord komt doordat alle Chinezen vrij zijn op dit moment.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:37 schreef Hendriaque het volgende:
Hallo,
Paar weekjes geleden kocht ik een Momo12.
Maar als ik de lader erin stak, dan laadde ie niet in bepaalde posities.
En nu laadt hij helemaal niet meer.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Heb een mailtje gedaan naar Grace Team via Aliexpress, maar nog geen antwoord gekregen;
EN heb ook een nieuwe lader besteld, mss is het de lader...
Had me ook wel fijn geleken, maar ik zit nu in Hong Kong, en hier zijn ze nog vrij prijzig. Daarnaast schijnen de nieuwere chinese tablets al FullHD te hebben en een shitload aan andere prima specs voor een fractie van de Note 10.1 prijs, dus vandaar dat ik me afvroeg of er al een goede chinese tablet is waarop ik dus ook kan tekenen (en aan kan sluiten op de plasma via HDMI en als 'OUYA' zou kunnen gebruiken, en entertainment-hub, inclusief emulators enzo...)quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:21 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Goed de prijzen en acties in de gaten houden. Mij heeft de note 10.1 280 euro gekost(Mediamarkt btw korting + 75 euro cashback).
Zal eens kijken of ik die nog heb liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef Hendriaque het volgende:
Dit staat op de lader 12v-2A en (100-240V~0.7A)
Als 'ie ook maar koffie kan zetten, bier koud houdt en kan transformeren in een auto.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Had me ook wel fijn geleken, maar ik zit nu in Hong Kong, en hier zijn ze nog vrij prijzig. Daarnaast schijnen de nieuwere chinese tablets al FullHD te hebben en een shitload aan andere prima specs voor een fractie van de Note 10.1 prijs, dus vandaar dat ik me afvroeg of er al een goede chinese tablet is waarop ik dus ook kan tekenen (en aan kan sluiten op de plasma via HDMI en als 'OUYA' zou kunnen gebruiken, en entertainment-hub, inclusief emulators enzo...)
Zoals gezegd, op de Note 10.1 en op die Sony tablet kan het, dus waarom zou het dan niet op zo'n high-specs chinese tablet kunnen...!?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als 'ie ook maar koffie kan zetten, bier koud houdt en kan transformeren in een auto.
Anders hoef ik 'em niet.
Denk dat je te veel voor te weinig wilt. Dah kan natuurlijk nie.Zeker die Chinese dingen niet, een drukgevoelige pen tablet is echt nul prioriteit voor die lui hoor. Tenzij zo'n feature opeens inmens populair gaat worden bij de iPad, Asus, Acer enz etc, want wat ze graag doen is kopiëren van populair werk dat de massa trekt natuurlijk. Maar nu is het een nichemarkt en als je echt zoiets zoekt dan een Note of een echt grafisch tekentablet met display.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |