okay zo eens proberen na het opladenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hetzelfde als een externe schijf...
Die lijkt écht heel erg op de U30GT qua uiterlijk zeg! Overigens: CUBE vier nucleaire erwten 2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb in ieder geval wel het geduld om op een mooie RK3188 te wachten. En de teasers beloven veel goeds.
Deze Cube bijvoorbeeld: http://bbs.51cube.com/thread-62917-1-1.html
2 bunkers erwten...ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef eleganza het volgende:
[..]
Die lijkt écht heel erg op de U30GT qua uiterlijk zeg! Overigens: CUBE vier nucleaire erwten 2![]()
Google translate never fails to make me laugh
![]()
Qua specs, als ie in de oude prijsklasse van de U30GT valt (~200$) is het voor mij de moeite waard om er op te wachten. Hangt uiteraard ook van de releasedatum af
Ben nu ook alles een beetje aan doorzoeken kwam deze site tegen http://www.cube-tablet.co(...)droid-4-1-white.html ziet er mooi uit maar wel 255 dollar...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef eleganza het volgende:
[..]
Die lijkt écht heel erg op de U30GT qua uiterlijk zeg! Overigens: CUBE vier nucleaire erwten 2![]()
Google translate never fails to make me laugh
![]()
Qua specs, als ie in de oude prijsklasse van de U30GT valt (~200$) is het voor mij de moeite waard om er op te wachten. Hangt uiteraard ook van de releasedatum af
Toch nog een aanpassing op de post van Shiz. Zowel bij Ampe, Sanei (deze zijn als ik mij niet vergis steeds gelijk op het logo na) en teclast weet je nooit wat voor processor erin zit aan de hand van het type nummer. Zo bestaat er bv voor de Sanei N10 (= ampe A10) een Allwinner A10 & A31, een RK3066, een IMX6Q , een QualComm MSM8225 en zit er ook effectief een RK3188-versie in de pijplijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Ditty het volgende:
[..]
Bedankt voor de duidelijke uitleg!Ik ga meteen maar even speuren of ik wat anders kan vinden ipv de hero
Welke zou je dan aanbevelen ? Ik zelf te denken over de Ainol Novo 9quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef ainolonline het volgende:
Allen,
Ik koop sinds begin 2012 al de tablets van Ainol. Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Het mooie is dat ze steeds met nieuwe modellen komen en altijd met de meest recente specs. Mochten jullie vragen hebben over het tablet barst maar los.
Groet Ed
Het nummer dat zij je geven is hun ordernummer. Ik bleef het maar proberen op de DHL site maar het nummer werkte niet. Opeens stonden ze voor de deur (5 dagen na bestelling). Misschien kun je het juiste nr via mail of chat vragen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Bonald het volgende:
Ik heb via Aliexpress (Grace Team) een Ployer Momo12 besteld, heb een trackingnumber gekregen maar als ik die invul op de DHL-site krijg ik het volgende:
"No result found for your DHL query. Please try again."
Het is nu 3 dagen geleden dat ik het trackingnumber gekregen heb, weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat het zichtbaar op de DHL-site is?
Kan bevestigen dat die er bij in zitquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef vibhuti het volgende:
Ik heb vanochtend ook een Ainol hero II ontvangen. Helaas, vanaf het moment dat hij uit de doos kwam problemen. Hij bleef hangen op de playstore en heeft last van freezes, daarnaast crashen allerlei apps aan de lopende band (de chinese HD clock en nog een of andere meuk). Root explorer wil niet instaleren en apps updaten ging ook niet.
Ik las op enkele forums dat terug zetten naar factory settings zou helpen dus dit geprobeerd. En voila, hij is een stuk stabieler maar nu is Google play weg (en ik ben bang dat ook google framework etc. er vandoor is).
Nu baal ik natuurlijk als een stekker en vroeg mij af, als ik de meest recente firmware eroverheen flash, zit daar de google play store in? Zo zit ik met een tablet waar kniks mee kan, het ergste is dat het een cadeau voor mijn vriendin is, tjezus hoe ga ik dit nu weer aan haar verkopen
Ja hoor, ze stonden vanmiddag voor de deurquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:12 schreef dennisdebengel71 het volgende:
[..]
Het nummer dat zij je geven is hun ordernummer. Ik bleef het maar proberen op de DHL site maar het nummer werkte niet. Opeens stonden ze voor de deur (5 dagen na bestelling). Misschien kun je het juiste nr via mail of chat vragen?
Is vaak te vinden onder toetsenbord instellingenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef Bonald het volgende:
[..]
Ja hoor, ze stonden vanmiddag voor de deurHeb wel 29 euro moeten betalen helaas..
Nu heb ik nog wel een vraag, het toetsgeluid van de Momo12, kan dat uitgezet worden op 1 of andere manier? Ik heb het bij "geluiden" wel uitgezet, maar het blijft bestaan. Is overigens alleen zo bij tekst invoeren.
Flashen is niet heel lastig, op tabletrepublic stond inderdaad wel ergens een guide. Zelf heb ik het gewoon gedaan vanuit de Chinese handleidingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef vibhuti het volgende:
PHEW Robert je wil niet weten wat een opluchting dat is. Ik heb op tabletrepublic een handleiding gevonden hoe je dit moet doen, ik zag dat jij daar ook actief bent? (of was dat een ander forum, heb er nogal wat afgespit :p). Is dit een beetje te doen? Flashen met Odin en vanuit CWM heb ik wel gedaan met mijn GS2 en mijn Jiayu G3, met deze chinese software vind ik toch wel spannend.
Mvg Reinder
Daar heb ik het ook gevonden, en uitgezet, maar het blijft bestaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is vaak te vinden onder toetsenbord instellingen.
[..]
Het is best wel goed te doen. Maar er zijn een aantal valkuilen. Gisteren is er een nieuw (onofficiele) rom uitgekomen. Werkt prima op mijn tablet (die ik heb kunne unbricken!! of wat er ook aan de hand was). Met mijn laptop zijn er een paar 'problemen' met flashen, zo moet ik één bepaalde usb poort gebruiken omdat hij in de andere niet herkend wordt. Bij het toevoegen van firmware en losse bestanden aan de tool heb ik gisteren ontdekt dat één van die bestanden terugschiet in de eerdere versie wanneer je de firmware opnieuw laad (in de tool). Dus check voordat je op 'downloaden' klikt goed of alles goed is ingevuld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef vibhuti het volgende:
PHEW Robert je wil niet weten wat een opluchting dat is. Ik heb op tabletrepublic een handleiding gevonden hoe je dit moet doen, ik zag dat jij daar ook actief bent? (of was dat een ander forum, heb er nogal wat afgespit :p). Is dit een beetje te doen? Flashen met Odin en vanuit CWM heb ik wel gedaan met mijn GS2 en mijn Jiayu G3, met deze chinese software vind ik toch wel spannend.
Mvg Reinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |