abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122220410
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hetzelfde als een externe schijf...
okay zo eens proberen na het opladen :)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:47:12 #77
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_122233795
Ik ontving vandaag de ployer momo11 quad, met de samsung exynos 4412 quadcore.
Fantastisch machientje, loopt op ICS, en die me nu al de RK3066 en allwinner A31 quadcore doet vergeten.
Snelste chinatab voor mij tot nu toe, antutu score van 16500 voor wat dat waard is, en tot nu toe zonder lag en freezes, wat je van de RK3066 en A31 niet kunt zeggen.
Volledige playstore, goed scherm , goede wifi en geluid , zeer eenvoudig te rooten.
Vrijdag besteld, zondagavond picked up door DHL in hongkong, vanochtend om kwart voor tien geleverd door DHL.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat de nieuwe RK3188 een veel betere beleving zal geven, misschien in battery life.

Ik verwacht a.s. vrijdag of maandag de Ramos W42, met de zelfde processor, en wel met JB, zal wel even laten weten hoe hij bevalt.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:11:46 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122235470
Jammer alleen dat ze vrij prijzig zijn. En de accu's in beide hadden beter gekund. Ook de resolutie... 9.7" met 1024x768 vind ik eigenlijk nogal magertjes, begrijp niet dat er niks is tussen dát en die retina/ultra res schermen. De 9.4" W42 heeft tenminste nog 1280x800 en het erg toffe zakelijke design going on, wat al iets beter is, maar heeft dan maar 1GB i.p.v. 2GB.

Ik denk dat de RK3188 een betere bang-for-buck is/gaat zijn en je meer keuze zult hebben omdat die rap overal in gaat zitten omdat de SoC vrij goedkoop is. De performance zal inderdaad erg vergelijkbaar zijn met de Exynos. Scoort zo'n 18000 in Antutu.

Ik heb in ieder geval wel het geduld om op een mooie RK3188 te wachten. En de teasers beloven veel goeds. :D
Deze Cube bijvoorbeeld: http://bbs.51cube.com/thread-62917-1-1.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 januari 2013 @ 22:43:17 #79
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122237596
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:11 schreef shiznuts het volgende:

Ik heb in ieder geval wel het geduld om op een mooie RK3188 te wachten. En de teasers beloven veel goeds. :D
Deze Cube bijvoorbeeld: http://bbs.51cube.com/thread-62917-1-1.html
Die lijkt écht heel erg op de U30GT qua uiterlijk zeg! Overigens: CUBE vier nucleaire erwten 2 8)7 :9 Google translate never fails to make me laugh :D

Qua specs, als ie in de oude prijsklasse van de U30GT valt (~200$) is het voor mij de moeite waard om er op te wachten. Hangt uiteraard ook van de releasedatum af :+
Koekje d'r bij?
pi_122244275
Acer verkoopt binnenkort 8" en 10" tablets

512 MiB RAM(?) voor de 7" met Android 4.1? 8)7
pi_122245932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef eleganza het volgende:

[..]

Die lijkt écht heel erg op de U30GT qua uiterlijk zeg! Overigens: CUBE vier nucleaire erwten 2 8)7 :9 Google translate never fails to make me laugh :D

Qua specs, als ie in de oude prijsklasse van de U30GT valt (~200$) is het voor mij de moeite waard om er op te wachten. Hangt uiteraard ook van de releasedatum af :+
2 bunkers erwten...ook niet verkeerd. :P
pi_122247040
Ik zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.

Ik ben, voor m'n moeder, op zoek naar een makkelijke 10-inch tablet, moet voorzien zijn van alles wat je nodig hebt hier in Nederland, oplader, Playstore en simpel te updaten, zodat ik niet elke keer hoef op te komen draven.
Ik zat zelf te denken aan een Momo12.
Heeft iemand andere ideeen en weet iemand een goede store die snel levert (ook gezien het chinese nieuwjaar).

Alvast bedankt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rorsach op 30-01-2013 15:43:47 ]
pi_122250698
Allen,

Ik koop sinds begin 2012 al de tablets van Ainol. Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Het mooie is dat ze steeds met nieuwe modellen komen en altijd met de meest recente specs. Mochten jullie vragen hebben over het tablet barst maar los.

Groet Ed
pi_122256666
Ik heb sinds enige tijd een probleem met het flashen van de Novo 10 Hero II. Hij blijft telkens hangen bij 5%. Nu heb ik er daarnet een tijd mee zitten prutsen en oppeens deed hij het wel. Helaas probeerde ik de nieuwe officiele firmware erop te zetten, en deze is volgens mij specifiek gemaakt voor een bepaald IPS panel (want hij geeft de kleuren heel raar weer en heb daar dingen over gelezen op de chinese fora).

Iemand enig idee hoe ik het flashen weer soepel kan laten verlopen?

Edit:
Het zou kunnen zijn dat mijn externe USB hub niet goed kan samen werken met de tablet. En dan bedoel ik niet dat de tablet niet verbonden mag zijn met de USB hub, maar als ik de hub van de computer afhaal lijkt het wel te werken. Als de tablet rechtstreeks aangesloten is op de pc en de usb hub ook, werkt het alsnog niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door Elysee op 30-01-2013 15:45:22 ]
pi_122268076
Pff, nu lijkt mijn Ainol Novo 10 Hero II gebrickt. Iemand een idee wat er mogelijk aan te doen is? Hij start niet helemaal op, blijft hangen bij het ainol Tab NOVO10 Hero QuadCore 10.1 scherm....
pi_122269060
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 22:43 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ben nu ook alles een beetje aan doorzoeken kwam deze site tegen http://www.cube-tablet.co(...)droid-4-1-white.html ziet er mooi uit maar wel 255 dollar...
pi_122283742
Voor de mensen die een Galaxy Note 10.1 hebben:
Als ik op de instellingen-knop druk van het toetsenbord, dan is er de optie om een knop spraakherkenning te voegen op het toetsenbord, maar als ik m aanvink zie ik m niet. Ben ik blind of gaat hier iets fout?

Een dan is er nog de optie Schrijven. Gaat dat over handschriftherkenning of over Swype ze maar? Dat eerste toch? Ik krijg dat ook niet voor elkaar.. Daaronder zit nog de optie volledige herkenning of aanslagherkenning maar ook geen idee waar dat over gaat eerlijk gezegd.

Iemand die hier meer succes mee heeft?
pi_122284228
Oh even bijbehorende boekje even gekeken, en het is gewoon de instellingen-knop even ingedrukt houden om van modus te wisselen.

Ik zit me al een paar dagen te ergeren dat ik het niet kan vinden maar te eigenwijs om even in het boekje te kijken :P
pi_122287662
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Ditty het volgende:

[..]

Bedankt voor de duidelijke uitleg! ^O^ Ik ga meteen maar even speuren of ik wat anders kan vinden ipv de hero ;)
Toch nog een aanpassing op de post van Shiz. Zowel bij Ampe, Sanei (deze zijn als ik mij niet vergis steeds gelijk op het logo na) en teclast weet je nooit wat voor processor erin zit aan de hand van het type nummer. Zo bestaat er bv voor de Sanei N10 (= ampe A10) een Allwinner A10 & A31, een RK3066, een IMX6Q , een QualComm MSM8225 en zit er ook effectief een RK3188-versie in de pijplijn.
pi_122289396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:26 schreef ainolonline het volgende:
Allen,

Ik koop sinds begin 2012 al de tablets van Ainol. Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Het mooie is dat ze steeds met nieuwe modellen komen en altijd met de meest recente specs. Mochten jullie vragen hebben over het tablet barst maar los.

Groet Ed
Welke zou je dan aanbevelen ? Ik zelf te denken over de Ainol Novo 9
Voor internet gebruik en af een toe een filmpje te kijken.
Cuore Sportivo
pi_122291974
Ik heb via Aliexpress (Grace Team) een Ployer Momo12 besteld, heb een trackingnumber gekregen maar als ik die invul op de DHL-site krijg ik het volgende:

"No result found for your DHL query. Please try again."

Het is nu 3 dagen geleden dat ik het trackingnumber gekregen heb, weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat het zichtbaar op de DHL-site is?
pi_122292600
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Bonald het volgende:
Ik heb via Aliexpress (Grace Team) een Ployer Momo12 besteld, heb een trackingnumber gekregen maar als ik die invul op de DHL-site krijg ik het volgende:

"No result found for your DHL query. Please try again."

Het is nu 3 dagen geleden dat ik het trackingnumber gekregen heb, weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat het zichtbaar op de DHL-site is?
Het nummer dat zij je geven is hun ordernummer. Ik bleef het maar proberen op de DHL site maar het nummer werkte niet. Opeens stonden ze voor de deur (5 dagen na bestelling). Misschien kun je het juiste nr via mail of chat vragen?
pi_122321252
Ik heb vanochtend ook een Ainol hero II ontvangen. Helaas, vanaf het moment dat hij uit de doos kwam problemen. Hij bleef hangen op de playstore en heeft last van freezes, daarnaast crashen allerlei apps aan de lopende band (de chinese HD clock en nog een of andere meuk). Root explorer wil niet instaleren en apps updaten ging ook niet.

Ik las op enkele forums dat terug zetten naar factory settings zou helpen dus dit geprobeerd. En voila, hij is een stuk stabieler maar nu is Google play weg (en ik ben bang dat ook google framework etc. er vandoor is).

Nu baal ik natuurlijk als een stekker en vroeg mij af, als ik de meest recente firmware eroverheen flash, zit daar de google play store in? Zo zit ik met een tablet waar kniks mee kan, het ergste is dat het een cadeau voor mijn vriendin is, tjezus hoe ga ik dit nu weer aan haar verkopen
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:27:14 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122324335
quote:
9s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef vibhuti het volgende:
Ik heb vanochtend ook een Ainol hero II ontvangen. Helaas, vanaf het moment dat hij uit de doos kwam problemen. Hij bleef hangen op de playstore en heeft last van freezes, daarnaast crashen allerlei apps aan de lopende band (de chinese HD clock en nog een of andere meuk). Root explorer wil niet instaleren en apps updaten ging ook niet.

Ik las op enkele forums dat terug zetten naar factory settings zou helpen dus dit geprobeerd. En voila, hij is een stuk stabieler maar nu is Google play weg (en ik ben bang dat ook google framework etc. er vandoor is).

Nu baal ik natuurlijk als een stekker en vroeg mij af, als ik de meest recente firmware eroverheen flash, zit daar de google play store in? Zo zit ik met een tablet waar kniks mee kan, het ergste is dat het een cadeau voor mijn vriendin is, tjezus hoe ga ik dit nu weer aan haar verkopen
Kan bevestigen dat die er bij in zit :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122326204
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:12 schreef dennisdebengel71 het volgende:

[..]

Het nummer dat zij je geven is hun ordernummer. Ik bleef het maar proberen op de DHL site maar het nummer werkte niet. Opeens stonden ze voor de deur (5 dagen na bestelling). Misschien kun je het juiste nr via mail of chat vragen?
Ja hoor, ze stonden vanmiddag voor de deur :) Heb wel 29 euro moeten betalen helaas..

Nu heb ik nog wel een vraag, het toetsgeluid van de Momo12, kan dat uitgezet worden op 1 of andere manier? Ik heb het bij "geluiden" wel uitgezet, maar het blijft bestaan. Is overigens alleen zo bij tekst invoeren.
pi_122326319
PHEW Robert je wil niet weten wat een opluchting dat is :D. Ik heb op tabletrepublic een handleiding gevonden hoe je dit moet doen, ik zag dat jij daar ook actief bent? (of was dat een ander forum, heb er nogal wat afgespit :p). Is dit een beetje te doen? Flashen met Odin en vanuit CWM heb ik wel gedaan met mijn GS2 en mijn Jiayu G3, met deze chinese software vind ik toch wel spannend.

Mvg Reinder
  vrijdag 1 februari 2013 @ 00:10:22 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_122326497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef Bonald het volgende:

[..]

Ja hoor, ze stonden vanmiddag voor de deur :) Heb wel 29 euro moeten betalen helaas..

Nu heb ik nog wel een vraag, het toetsgeluid van de Momo12, kan dat uitgezet worden op 1 of andere manier? Ik heb het bij "geluiden" wel uitgezet, maar het blijft bestaan. Is overigens alleen zo bij tekst invoeren.
Is vaak te vinden onder toetsenbord instellingen ;).
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef vibhuti het volgende:
PHEW Robert je wil niet weten wat een opluchting dat is :D. Ik heb op tabletrepublic een handleiding gevonden hoe je dit moet doen, ik zag dat jij daar ook actief bent? (of was dat een ander forum, heb er nogal wat afgespit :p). Is dit een beetje te doen? Flashen met Odin en vanuit CWM heb ik wel gedaan met mijn GS2 en mijn Jiayu G3, met deze chinese software vind ik toch wel spannend.

Mvg Reinder
Flashen is niet heel lastig, op tabletrepublic stond inderdaad wel ergens een guide. Zelf heb ik het gewoon gedaan vanuit de Chinese handleiding :+. (plaatjes).

Gewoon de laatste fimrware van de site van AInol pluken en even zoeken op Youtube (staat het vast op) ;)

Ja ik post/lees af en toe wel het e.e.a op tabletrepublic maar de laatste tijd heb ik niet meer zo veel tablets (en dus ook minder te melden/lezen ;))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_122326989
Ik zal morgen een poging wagen, draai momenteel de nachtdienst dus ik mag al blij zijn dat het zo rustig is dat ik een beetje op internet kan lezen ;).

Ik zal de vorderingen posten zodra die er zijn natuurlijk.

Mvg Reinder
pi_122327348
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is vaak te vinden onder toetsenbord instellingen ;).

[..]

Daar heb ik het ook gevonden, en uitgezet, maar het blijft bestaan ;)
pi_122329508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:05 schreef vibhuti het volgende:

Mvg Reinder
Het is best wel goed te doen. Maar er zijn een aantal valkuilen. Gisteren is er een nieuw (onofficiele) rom uitgekomen. Werkt prima op mijn tablet (die ik heb kunne unbricken!! of wat er ook aan de hand was). Met mijn laptop zijn er een paar 'problemen' met flashen, zo moet ik één bepaalde usb poort gebruiken omdat hij in de andere niet herkend wordt. Bij het toevoegen van firmware en losse bestanden aan de tool heb ik gisteren ontdekt dat één van die bestanden terugschiet in de eerdere versie wanneer je de firmware opnieuw laad (in de tool). Dus check voordat je op 'downloaden' klikt goed of alles goed is ingevuld.
En zorg dat je tablet goed is opgeladen!

PS: de nieuwe firmware up Ainol is trouwens voor een bepaald type scherm. Je moet kijken of je een Samsung scherm of LG scherm hebt. Volgens mij kan dat naar aanleiding van de productcode die achterop je tablet staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')