abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122023528
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 07:58 schreef secondant het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook maar bij de bc Nijmegen lag het tablet gewoon op de showtafel in de winkel en hadden ze hem nog op voorraad. Ze konden hem ook voor de actieprijs nog bestellen als ik een andere kleur wilde. Dus mocht je nog intersse hebben...
Ben al voorzien :P.
Geen referral hier.
pi_122023680
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Roolio het volgende:
Ik heb net bij de Mediamarkt een Samsung Galaxy Note 10.1 weten te bemachtigen voor ¤193,30 (cashback meegerekend, incl thuiskopieheffing) _O_
Doe je goed ik ga morgen kijken voor 10.1 note in mediamarkt amsterdam. hoe kwam je eigenlijk dat hij opengemaakt was? Vond je hem daar of vroeg je er naar?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:50:34 #53
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_122040342
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Roolio het volgende:

[..]

¤268,30
Om eerlijk te zijn, het was er een die al open was geweest. Maar alle plasticjes zitten er gewoon perfect op, hij is niet refurbisht of geretourneerd. Maar alleen daarom al ruim 100 euro korting gekregen :) En daarna dus nog 21% korting en ¤75 cashback.
Je wist vooraf al dat het open gemaakt was, en dat was ook de reden voor de lage prijs, of nadat je het thuis geopend hebt, merkte je dat het al geopend was?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:43:42 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_122042438
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef pimuuuuuh het volgende:

[..]

Doe je goed ik ga morgen kijken voor 10.1 note in mediamarkt amsterdam. hoe kwam je eigenlijk dat hij opengemaakt was? Vond je hem daar of vroeg je er naar?
zitten meestal stickers op, iets van ''ik ben open geweest'' :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_122043738
laat maar ben er al achter

[ Bericht 82% gewijzigd door yes-yes op 25-01-2013 20:20:42 ]
pi_122044953
Dat ze maar eens opschieten met rk3188 in tablets te stoppen :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_122048980
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:50 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Je wist vooraf al dat het open gemaakt was, en dat was ook de reden voor de lage prijs, of nadat je het thuis geopend hebt, merkte je dat het al geopend was?
Nee wist ik al van tevoren, vandaar de lage prijs. Ik wist ook al dat hij niet geretourneerd of refurbisht was.

Weet iemand trouwens of (en hoe?) het mogelijk is om met de S-Pen te schrijven mbv handschriftherkenning in niet-Samsung apps?
Ik vind het raar dat die functie maar in enkele apps zit, ik zou er ook wel mee willen posten op Fok ofzo :P
pi_122060137
Eindelijk gelukt om Whapsapp werkend te krijgen op de tablet. Best lastig nog als het een wifi-tablet is. Tenminste, de meeste handleidingen op internet zijn of voor 3g tablets of verouderd en kloppen niet meer. Of ze zijn dat je hetzelfde telefoonnummer (whatsapp account) gebruikt op telefoon en tablet en dat wou ik juist niet.
Het is best simpel als je weet hoe.

Hoe het wel moet:

- Je telefoon moet geroot zijn (en Titanium backup geinstalleerd hebben staan)
- Je tablet moet geroot zijn (En ook met Titanium Backup dus)
- Je moet een ander telefoonnummer tot je beschikking hebben, even een prepaid kaartje kopen dus

1) Maak met titanium backup een backup van je huidige whatsapp. Zorg ervoor dat je voor dezelfde app 2 (of meer) verschillende backups kan opslaan.
2) De-installeer whatsapp op je telefoon
3) Schakel je telefoon uit, doe de pre-paid simkaart erin en start hem weer op
4) Download en installeer whatsapp van de play store
5) Draai whatsapp voor de eerste keer, whatapp zal dan gekoppeld worden aan het telefoonnummer van die nieuwe simkaart die je hebt gedaan. (whatsapp verstuurt geen smsjes meer met een code ofzo) Als whatsapp zegt dat er een backup is gevonden van je whatsapp dan hoef je dat niet te herstellen. Dan zegt whatsapp dat hij de backup verwijdert. Is niet erg want je hebt toch de Titanium Backup. Doe de installatie verder wel helemaal, tot je in het hoofdscherm staat dus.
6) Maak met titanium backup een backup van deze Whatsapp (LET OP: Als je dus niet het aantal backups per app op 2 (of meer) hebt staan zal deze backup de backup overschrijven van je normale goede telefoonwhatsapp!)
7) Druk in titanium backup op de whatsapp backup, slide in dat schermpje naar rechts ('bijzondere functies') en klik op 'Verstuur nieuwste backup', selecteer 'App+Data (Makkelijke Versie)', mail 'm naar jezelf zodat je 'm op de tablet weer kan openen. Doe nu je telefoon weer uit en je kan de sim-kaart ook weer omwissellen.
8) Download op je Tablet weer dat backup bestand. Open op de tablet Titanium Backup, klik op je Menu-knop, selecteer 'Importeer back-up (.TiBkp)', open het backup bestand die je net hebt gedownload, en selecteer App+Data herstellen.
9) Nu werkt whapsapp op je tablet met het telefoonnummer van die nieuwe simkaart!
10) Zet je telefoon weer aan met je normale telefoon-simkaart
11) Open titanium backup, klik op de Whatsapp backup, selecteer de een-na-nieuwste backup (de nieuwste is die voor de tablet bestemd was), en herstel App+Data.
12) Nu werkt je telefoon-whatsapp ook weer als vanouds! En kun je dus whatsappen met je eigen tablet!
pi_122063930
Zojuist bij de BCC een Galaxy Note 10.1 gekocht voor 380¤ met de cashback actie van Samsung gaat er nog 75¤ af. Dus al met al voor 305¤ mooi bedrag toch ?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:05:10 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_122064474
Is die cashback bij iedere winkel, of winkel specifiek?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_122065639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:05 schreef sanger het volgende:
Is die cashback bij iedere winkel, of winkel specifiek?
Overal geldig mits je de aankoopbon opstuurd
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:12:54 #62
65960 sanger
pi_122069051
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:38 schreef yes-yes het volgende:

[..]

Overal geldig mits je de aankoopbon opstuurd
Oke, top ^O^
  zaterdag 26 januari 2013 @ 15:57:03 #63
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_122073440
Er is nu twijfel over of de cashback actie geldig is icm andere aanbiedingen.

Iemand op tweakers heeft bij btw gevraagd, het antwoord was negatief. Mediamarkt heeft de cashback icoon van hun website gehaald.

Tevens staat het volgende in de voorwaarden van cashback:
"De aanbieding is niet cumuleerbaar met andere Acties".

Dus.... Hopelijk krijgen we toch nog onze cashback. Toen ik in de mediamarkt aan een medewerker vroeg of ik ook recht heb op de cashback, zeiden ze van wel.

Mediamarkt heeft er wel reclame mee gemaakt, tegelijkertijd met de btw actie. Het zou toch misleiding/bedrog zijn als het nu ineens blijkt dat het niet kan?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:08:15 #64
392638 feulix
neuh, ik kijk alleen even rond
pi_122073785
Damn, dat zou niet mooi zijn. Net zelf ook eentje gekocht. Pff wat een gedoe zeg.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 16:44:27 #65
65960 sanger
pi_122075036
Wat heeft de actie van Samsung te maken met de actie van MM?
pi_122211676
Hoi!
Na een mobiel uit china die zeer goed bevalt zit ik nu ook te kijken voor een tablet. Ik heb al een beetje rond gekeken maar kom er nog niet helemaal uit. Misschien kunnen jullie helpen Mijn budget is rond de 150 euro, wil er graag series op kijken dus dus 9 of 10 inch en een ips scherm. Waar ik nu op uitkwam is een Ainol Hero maar misschien zijn er nog andere betere varianten?
pi_122212286
Heeft iemand ervaring met de Empire 7" tablet ?

Veronica gids abonnees kunnen hem bestellen via
http://www.veronicamagazi(...)-pakket-voor-maar-89
voor de tablet, beschermhoes en stylus voor 89 euro.

De specificaties klinken op zich goed, Android 4.1, 1 GB ram, dualcore 1.6 GHz ARM Cortex-A9, 3000 mAh accu. 1024x600 resolutie is minder, maar ja het is dan ook wel erg goedkoop.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:01:46 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122213344
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef Ditty het volgende:
Hoi!
Na een mobiel uit china die zeer goed bevalt zit ik nu ook te kijken voor een tablet. Ik heb al een beetje rond gekeken maar kom er nog niet helemaal uit. Misschien kunnen jullie helpen Mijn budget is rond de 150 euro, wil er graag series op kijken dus dus 9 of 10 inch en een ips scherm. Waar ik nu op uitkwam is een Ainol Hero maar misschien zijn er nog andere betere varianten?
Ola.

Hier een lijst van Ainol-tablets: http://www.ainol.com/plugin.php?identifier=ainol&module=product
De Hero is niet echt de heilige graal onder de tablets. De Hero I draait op de Amlogic MX dualcore en is min of meer een stretchede Fire. Op een 10.1" is dat eigenlijk net niet goed genoeg. Op een positieve note heeft 'ie een accu van 8000mAh en is 'ie uitgerust met bluetooth. De Hero II heeft helaas een wat mindere grafische processor en voor iemand die graag spellen speelt e.d. kan 'ie wat traag aanvoelen. Hij heeft wel een quadcore processor, maar echt merken doe je dat nauwelijks, tevens heeft de opvolger de bluetooth-ondersteuning van z'n voorganger laten vallen. Dus: prima, als je niet teveel qua performance vraagt en verwacht van een tablet.

Nog altijd populair zijn vele verschillende Rockchip RK3066-processor tablets. Dat is dualcore processor met een quadcore videokaart en die twee samen hebben een goede combi gebleken in het afgelopen jaar (en nog altijd). Kijk daar even bij dus.

Je hebt verder ook de nieuwe Allwinner A31 quadcore processor met PowerVR videosetup. Mensen zijn echter niet echt tevreden met de quadcore processor en de eigenschap ervan om nogal wat stroom te trekken. Zeker i.c.m. ultra high resoluties zou ik deze oplossing vermijden.

Exynos 4412 tablets zijn er ook wel een paar van. Dit is een van de beter uitgevoerde quadcores zonder echte nadelen. Samsung is de producent, dus min of meer zie je dat terug in de prijs, deze tablets zijn vaak wat duurder. Ik vind de tablets hiermee alleen geen goed compleetplaatje hebben. Ik had zo bijvoorbeeld best een 10.1" Ramos W30HD willen hebben, maar het design sprak me niet aan, 5400mAh is eigenlijk te weinig voor een krachtige 10.1" en er zit geen HDMI-out op.

De Freescale quadcores zoals in de Ampe A10, Sanei N10 en Zenithink C94 zou ik direct vergeten. De performance en kwaliteit van deze tablets liggen onder de standaard. Dat zie je dan wel weer terug in de prijs.

De Actions quadcore processor zoals in de Hero II is best te doen zolang je er niet teveel van vraagt. Maar er zijn aardig wat alternatieven die mogelijk beter bij je aansluiten.

Zelf zou ik het geduld opbrengen om te wachten op de Rockchip RK3188-processor. Deze is al een tijdje aangekondigd en zo langzaam aan wordt er steeds meer bekend over tablets die deze oplossing zullen herbergen. Een krachtige processor en video-oplossing, vergelijkbaar met de Samsung Exynos, met een goede powermanagement (langere accutijd) en prijs. Verkrijgbaar zullen deze tablets zijn zo vanaf maart/april.

Ik heb linkjes naar Slatedroid-subdelen hierboven neergezet. Ga deze zelf a.u.b. even af, dan kun je zien wat voor tablets er allemaal beschikbaar zijn én vooral ook lezen wat men ervan vindt. We hebben hier in dit topic op FOK! natuurlijk niet massale ervaring met alle tablets out there. ;)

Zodra je er eentje wilt kopen. Kijk ff in de OpeningsPost van dit topic. Daar staan wat op-weg-helpers.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef pikinhand het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Empire 7" tablet ?

Veronica gids abonnees kunnen hem bestellen via
http://www.veronicamagazi(...)-pakket-voor-maar-89
voor de tablet, beschermhoes en stylus voor 89 euro.

De specificaties klinken op zich goed, Android 4.1, 1 GB ram, dualcore 1.6 GHz ARM Cortex-A9, 3000 mAh accu. 1024x600 resolutie is minder, maar ja het is dan ook wel erg goedkoop.
Voor de (NL) prijs zal 'ie best ok zijn. Klinkt als een vrij basic rebranded RK3066-tabje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:32:51 #69
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_122214585
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ola.

Hier een lijst van Ainol-tablets: http://www.ainol.com/plugin.php?identifier=ainol&module=product
De Hero is niet echt de heilige graal onder de tablets. De Hero I draait op de Amlogic MX dualcore en is min of meer een stretchede Fire. Op een 10.1" is dat eigenlijk net niet goed genoeg. Op een positieve note heeft 'ie een accu van 8000mAh en is 'ie uitgerust met bluetooth. De Hero II heeft helaas een wat mindere grafische processor en voor iemand die graag spellen speelt e.d. kan 'ie wat traag aanvoelen. Hij heeft wel een quadcore processor, maar echt merken doe je dat nauwelijks, tevens heeft de opvolger de bluetooth-ondersteuning van z'n voorganger laten vallen. Dus: prima, als je niet teveel qua performance vraagt en verwacht van een tablet.

Nog altijd populair zijn vele verschillende Rockchip RK3066-processor tablets. Dat is dualcore processor met een quadcore videokaart en die twee samen hebben een goede combi gebleken in het afgelopen jaar (en nog altijd). Kijk daar even bij dus.

Je hebt verder ook de nieuwe Allwinner A31 quadcore processor met PowerVR videosetup. Mensen zijn echter niet echt tevreden met de quadcore processor en de eigenschap ervan om nogal wat stroom te trekken. Zeker i.c.m. ultra high resoluties zou ik deze oplossing vermijden.

Exynos 4412 tablets zijn er ook wel een paar van. Dit is een van de beter uitgevoerde quadcores zonder echte nadelen. Samsung is de producent, dus min of meer zie je dat terug in de prijs, deze tablets zijn vaak wat duurder. Ik vind de tablets hiermee alleen geen goed compleetplaatje hebben. Ik had zo bijvoorbeeld best een 10.1" Ramos W30HD willen hebben, maar het design sprak me niet aan, 5400mAh is eigenlijk te weinig voor een krachtige 10.1" en er zit geen HDMI-out op.

De Freescale quadcores zoals in de Ampe A10, Sanei N10 en Zenithink C94 zou ik direct vergeten. De performance en kwaliteit van deze tablets liggen onder de standaard. Dat zie je dan wel weer terug in de prijs.

De Actions quadcore processor zoals in de Hero II is best te doen zolang je er niet teveel van vraagt. Maar er zijn aardig wat alternatieven die mogelijk beter bij je aansluiten.

Zelf zou ik het geduld opbrengen om te wachten op de Rockchip RK3188-processor. Deze is al een tijdje aangekondigd en zo langzaam aan wordt er steeds meer bekend over tablets die deze oplossing zullen herbergen. Een krachtige processor en video-oplossing, vergelijkbaar met de Samsung Exynos, met een goede powermanagement (langere accutijd) en prijs. Verkrijgbaar zullen deze tablets zijn zo vanaf maart/april.

Ik heb linkjes naar Slatedroid-subdelen hierboven neergezet. Ga deze zelf a.u.b. even af, dan kun je zien wat voor tablets er allemaal beschikbaar zijn én vooral ook lezen wat men ervan vindt. We hebben hier in dit topic op FOK! natuurlijk niet massale ervaring met alle tablets out there. ;)

Zodra je er eentje wilt kopen. Kijk ff in de OpeningsPost van dit topic. Daar staan wat op-weg-helpers.

Post dit evt ook even in de OP _O_ ^O^ Echt een top uitleg shiz! :s)

Ik denk dat ik dan toch maar ga wachten op de RK3188s, want de RK3066s zijn toch nog redelijk prijzig voor hun 'leeftijd'. Zodra er meerdere RK3188s zijn zal de prijs van de RK3066 overduidelijk gaan zakken, verwacht ik iig.
Koekje d'r bij?
pi_122214586
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ola.

Bedankt voor de duidelijke uitleg! ^O^ Ik ga meteen maar even speuren of ik wat anders kan vinden ipv de hero ;)
pi_122217806
Beetje een noob vraag maar nieuw qua tablets.

Hoe zet je makkelijk (of zo makkelijk mogelijk) bijv. fotos/videos van de computer naar de tablet?
In dit geval heb ik dus een note 10.1, voor t geval dat nog wat uitmaakt. :@
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:56:13 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122218118
usb kabeltje ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:59:40 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_122218292
Kaartje eruit, in een microSD-adapter in je computer steken kan natuurlijk ook.
Bluetooth... WLAN shares?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122219231
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Catch22- het volgende:
usb kabeltje ?
Maar hoe werkt t dan via de usb kabel? ..
Speciaal programmatje ofzo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Kaartje eruit, in een microSD-adapter in je computer steken kan natuurlijk ook.
Bluetooth... WLAN shares?
Geen bluetooth op de comp.

wlan shares zegt me even niks. :@
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:18:26 #75
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122219263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Maar hoe werkt t dan via de usb kabel? ..
Speciaal programmatje ofzo?

Hetzelfde als een externe schijf...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')