abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121879053
Zoals iedereen inmiddels wel weet - het NOS Journaal opende er gisterenavond zelfs mee - worden de onvolprezen Yvonne Awards binnenkort weer uitgereikt. Voor bijna alle subfora zijn de nominaties bekendgemaakt: MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties

Bijna alle subfora, want KLB doet niet mee. :'(

Onze zeer gewaardeerde mod Frank_Drebin geeft een uitvoerige uitleg:

quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zal even mijn persoonlijke mening uiteenzetten waarom ik zelf niet mee heb gedaan. Dit ondanks ik de awards wel een erg leuk principe vind daar niet van. Alleen voor KLB, mwah, vind dat toch moeilijk.

- Een hoop fora zijn toegespitst op 1 hoofdonderwerp, of dat schoolzaken zijn zoals in SES, juridische vraagstukken in WGR of psychologische en relatie kwesties in R&P. Omdat het specifieke onderwerpen zijn kun je makkelijk kijken wie er het meeste tevoegd. KLB staat in het teken van klagen, dat kan klagen of het recht, school of weet ik het wat zijn. Het is heel breed en er kan over alles geklaagd worden daarom is het moeilijk aan te wijzen wie er nu uitspringt.

- En waar ga je vervolgens naar kijken? Let wel, dit ligt een beetje in het verlengde van het bovenstaande. In ONZ kun je bijv. kijken wie de leukste reeksen opent zoals bijv. Fopje met zijn schimmelbak. In KLB loopt alles wel en de klachten lopen uiteen, dus het is moeilijk aan te geven wie dan te nomineren. En haan33 bijv, omdat hij zoveel klachten opent? Of iemand anders die maar een paar klachten opent maar kwalitatief veel beter is? Moeilijk omdat het niet exact aan te geven is wie nu zoveel meer bijdraagt aan het klagen dat hij of zij wel een tagje verdient en de ander niet.

- Kortom, KLB is naar mijn inziens te gevarieerd om echt te zeggen dat er iemand uitspringt in de zin van dat hij of zij wel een tagje krijgt en de ander niet. De een maakt wat meer topics, de ander wat minder met meer kwaliteit. De een kan over dat onderwerp veel kwijt, de ander over weer dit onderwerp. Iedereen komt hier om lekker te klagen, gal te spugen. En wie klaagt nou eigenlijk het best?

Daarom heb ik en dit is mijn eigen persoonlijke mening verder geen acht geslagen op de awards. Het zou natuurlijk kunnen dat je genoeg argumenten weet te verzinnen die mijn bovenstaande verhaal onderuit halen, zou kunnen, mosterd naar de maaltijd, maar dan is dat in ieder geval weer iets om mee te nemen naar volgend jaar.
Ik wil hier even over klagen. Niet omdat de mod onzin schrijft, niet omdat ik zinnige argumenten heb, maar gewoon omdat het kan. Bovendien wordt één van de KLB-users hiermee de status van Opperklager ontzegd.

Arme haan33 oO< , sinepedraap, 2NutZ, Zosk, Gulmez (a.k.a. lief dagboek), JosefDettelbacher, Jachtgeweer en al die andere notoire zuurpruimen en azijnpissers. Ze moeten het stellen zonder de eer van genomineerd worden, zonder kans op eeuwige roem in de vorm van een Yvonne-tag.

Het leven is hard en oneerlijk. ;(

Klacht: KLB doet niet mee aan de Yvonne Awards en notoire zeikstralen lopen hun eeuwige roem daardoor mis.
pi_121879095
Terecht. Ik hoor die waard te winnen!
pi_121879100
Onterechte klacht.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121879119
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht.
Ik hoor te winnen
pi_121879141
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Madeleine19 het volgende:

[..]

Ik hoor te winnen
Je wint nooit. Anders zou ik 'm nog winnen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121879157
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Je wint nooit. Anders zou ik 'm nog winnen.
Ik ben veel leuker dan jij :6
pi_121879203
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef Madeleine19 het volgende:

[..]

Ik ben veel leuker dan jij :6
Je hebt nieteens een UI :')

Overigens is niemand leuker dan mij. Mijn scheetjes zijn leuker dan jij.
pi_121879225
zou nog niet eens dood willen worden gevonden met een yvonne award onterechte klacht deze
pi_121879270
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef Rectum het volgende:
zou nog niet eens dood willen worden gevonden met een yvonne award onterechte klacht deze
Als je 'm wint zul je 'm krijgen ook, ik zal er een trofee voor in je rectum stoppen
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:24:57 #10
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121879275
Was ik genomineerd dan? :') Ik vind het wel een eer dat ik genoemd word in je post trouwens :*
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:25:29 #11
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121879284
quote:
_O-
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:31:34 #12
319979 Fok-it
All is well
pi_121879431
Alsof Haan33 genomineerd zou worden :') ja voor de eeuwige ban-award misschien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_121879436
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:30 schreef Madeleine19 het volgende:

[..]

Kloon? Ik ben Madeleine, aangenaam
Nominaties waren volgens mij toch eerder dan dat jij je accountje hebt aangemaakt, daardoor mag jij niet klagen.
Overigens ben ik je oma, aangenaam.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:32:03 #14
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121879439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
Je wilt het niet geloven maar hij heeft aardig wat titels binnengesleept met de KLB awards.
pi_121879444
quote:
Dat is de perfecte award, die moet er komen, elke week!
pi_121879508
KLB moet ook meedoen :(
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:37:37 #17
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_121879600
Haha lachen, TS heeft mij gewoon vernoemd in OP. _O_
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:37:44 #18
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_121879604
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Word ik wel van je, wanneer post je foto's van je tieten dan? PM of DM mag ook.
Ben jij nou Herman trouwens of niet?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:38:32 #19
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_121879625
Even wat gebagger weggehaald hoor.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:38:44 #20
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_121879635
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Madeleine19 het volgende:

[..]

Ik hoor te winnen
:') Weer een nieuwe 14-jarige die net 3 dagen FOK heeft ontdekt en alles volspamt met onzin omdat hij/zij geen vrienden heeft om z'n verhaal kwijt te kunnen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_121879640
Omdat Yvonne ook weet dat KLB sinds het vertrek van een aantal personen KLB niet meer is. En ze heeft gelijk. Alle klachten hebben de revue al gepasseerd.
U MAD?
pi_121879649
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:') Weer een nieuwe 14-jarige die net 3 dagen FOK heeft ontdekt en alles volspamt met onzin omdat hij/zij geen vrienden heeft om z'n verhaal kwijt te kunnen. :')
Hoe ken jij mij?
pi_121879690
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Even wat gebagger weggehaald hoor.
Niet lief Frank. Doe ik al die moeite elke keer om dat post-aantal omhoog te krijgen. Doe jij moeten om ... omhoog te krijgen.

OT: Mijn vraag, waarom überhaupt awards? Is het al niet zielig genoeg dat er zo veel zolderbewoners op 1 site zitten :')
pi_121879700
quote:
quote:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:42:32 #25
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_121879727
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Niet lief Frank. Doe ik al die moeite elke keer om dat post-aantal omhoog te krijgen. Doe jij moeten om ... omhoog te krijgen.

OT: Mijn vraag, waarom überhaupt awards? Is het al niet zielig genoeg dat er zo veel zolderbewoners op 1 site zitten :')
Zie het als de Darwin-awards voor het internet. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')