Ergste wat? Franstaligen of negers?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kratje bavaria als je op Stijn stemt.
Behalve die van Intouchables.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Stelling: Franstalige negerts zijn de ergste
Onze overwegingen:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, Tong heeft hem al gewonnen dus die valt al meteen af, maar ik bedoelde meer de criteria, wat is "de leukste"? De grappigste ben jij wat mij betreft.
Ik doe in ieder geval mijn best ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ergste wat? Franstaligen of negers?
Proficiatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ingeloot voor de Amstel Gold Race
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is toch de race waar jaarlijks het item 'Postbode reed de berg hard op' cliche naar boven wordt gehaald?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe werkt dat? Niet die loting maar wat ga je nu doen daar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gedraag je niet als een pakhaas hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jawel, maar moet je ff in ONZ navragen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is die van ONZ dan of weet je dat niet
Kan jij vast dat kratje inleveren en het statiegeld naar me opsturen? Kan iedere euro gebruiken nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu heb je een rede om die fiets uit Amerika te laten komen. Your moment of fame.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag je dan meefietsen met de profs, of start je later? (Ik heb geen verstand van wielerkoersen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |