abonnement Unibet Coolblue
pi_122706410
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoi, ik ben ook autist :W
Gek he, dat iemand gedeelde interesses heeft?

Het gaat niet alleen over jou, maar ik ben niet zeker of je dat doorhebt.

Loop je al bij een psychologe?
Wel; dan kun je ook eens normaal reageren i.p.v. me hier altijd zo de les te zitten lezen en zo sneaky te doen zoals nu. :{w

In het geval dat je zei dat sommige dingen jou kwaad maken gaat het wel over mij, aangezien dit mijn problemen zijn en niet de jouwe; dus stel je niet zo aan. :{w

Ik ben er al een paar keer heen geweest, maar elke keer opnieuw zijn er wel nieuwe dingen die ik te vertellen heb waardoor het moeilijk is het ooit allemaal te vertellen. Ook heb ik maar een uur; maar het is beter dan niks en ik heb tenminste ruimte om te vertellen.
pi_122706432
Over een eigen topic heb ik al gezegd wat ik denk en een poster Auti heeft me al gezegd dat ik hier van harte welkom ben. :{w
pi_122706438
Laten we er geen ruzie van gaan maken..

Little_Dolls is hier aan het juiste adres, stoom afblazen mag ook. Advies inwinnen ook.
Daar hoeft ze helemaal geen eigen topic voor aan te maken. Haar verhaal is erg interessant en laat een kant van autisme zien. Dat hoort gewoon hier in dit topic.
-weg-
pi_122706460
quote:
13s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:55 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wel; dan kun je ook eens normaal reageren i.p.v. me hier altijd zo de les te zitten lezen en zo sneaky te doen zoals nu. :{w

In het geval dat je zei dat sommige dingen jou kwaad maken gaat het wel over mij, aangezien dit mijn problemen zijn en niet de jouwe; dus stel je niet zo aan. :{w

Ik ben er al een paar keer heen geweest, maar elke keer opnieuw zijn er wel nieuwe dingen die ik te vertellen heb waardoor het moeilijk is het ooit allemaal te vertellen. Ook heb ik maar een uur; maar het is beter dan niks en ik heb tenminste ruimte om te vertellen.
Stel jij je eens niet zo aan! :D
Ik reageer normaal :), ik spreek normaal en ik spreek mijn mening uit. Kritiek doet zeer, dat weet ik.

Misschien is het een idee om je gedachtes eens op te schrijven? En dat dan aan de psychologe te geven?
Twiddel
pi_122706490
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:56 schreef Auti het volgende:
Laten we er geen ruzie van gaan maken..

Little_Dolls is hier aan het juiste adres, stoom afblazen mag ook. Advies inwinnen ook.
Daar hoeft ze helemaal geen eigen topic voor aan te maken. Haar verhaal is erg interessant en laat een kant van autisme zien. Dat hoort gewoon hier in dit topic.
Ik ken little dolls al van verder, en het is elke keer het zelfde liedje.

Ik blijf ook op haar reageren, immers zo kan ze ook eens kijken naar wat ook mogelijk is.
Twiddel
pi_122706502
quote:
13s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:55 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wel; dan kun je ook eens normaal reageren i.p.v. me hier altijd zo de les te zitten lezen en zo sneaky te doen zoals nu. :{w

In het geval dat je zei dat sommige dingen jou kwaad maken gaat het wel over mij, aangezien dit mijn problemen zijn en niet de jouwe; dus stel je niet zo aan. :{w

Ik ben er al een paar keer heen geweest, maar elke keer opnieuw zijn er wel nieuwe dingen die ik te vertellen heb waardoor het moeilijk is het ooit allemaal te vertellen. Ook heb ik maar een uur; maar het is beter dan niks en ik heb tenminste ruimte om te vertellen.
Schrijf voor de volgende keer als je met de psychologe gaat praten op een papiertje wat je écht gezegd wilt hebben, in kernpunten. Dat is een advies wat ik kan meegeven want ik weet hoe zo'n gesprek kan verwateren.

En laat het gedoe hier op FOK! niet extra aan je vreten.
-weg-
pi_122706545
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ken little dolls al van verder, en het is elke keer het zelfde liedje.

Ik blijf ook op haar reageren, immers zo kan ze ook eens kijken naar wat ook mogelijk is.
Ik vind dat je aardig aan het blaffen bent. Het hoeft allemaal niet zo hard. Ze zit in een lastige situatie, misschien dat je niet goed kan begrijpen hoe het voor haar moet zijn? Ik probeer het mij voor te stelllen en kom een heel eind.. Ik weet alleen niet goed hoe ik haar en haar vriend kan helpen, het beste lijkt mij dat die vriend een stukje bewuster van zichzelf wordt en dat kan bijvoorbeeld door lotgenotencontact, meer inzicht krijgen in je stoornis.
-weg-
  Grootste baggeraar 2022 zondag 10 februari 2013 @ 12:04:45 #258
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_122706597
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als je echt psychisch kapot bent kan je ook geen druk van relaties en school aan.
Dat is natuurlijk compleet flauwekul. Iemand met een burnout die daarom niet naar zijn werk kan, kan bijvoorbeeld wel uitstekend in de tuin werken. Stress is in sommige gevallen zeer situtatiegevoelig, omdat de triggers van die stress dan specifiek in die situatie voorkomen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_122706612
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 11:58 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ken little dolls al van verder, en het is elke keer het zelfde liedje.

Ik blijf ook op haar reageren, immers zo kan ze ook eens kijken naar wat ook mogelijk is.
Kijk, als ik echt niet tot je kan doordringen zal ik je moeten negeren. Blijkbaar zit er niks anders op. :{w
pi_122706635
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk compleet flauwekul. Iemand met een burnout die daarom niet naar zijn werk kan, kan bijvoorbeeld wel uitstekend in de tuin werken. Stress is in sommige gevallen zeer situtatiegevoelig, omdat de triggers van die stress dan specifiek in die situatie voorkomen.
Klopt, want die school doet mij echt goed. De vakken zijn ook zeer interessant en ik zit tenminste eens met volwassen mensen i.p.v. snotneuzen zonder tact.
pi_122706716
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:02 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik vind dat je aardig aan het blaffen bent. Het hoeft allemaal niet zo hard. Ze zit in een lastige situatie, misschien dat je niet goed kan begrijpen hoe het voor haar moet zijn? Ik probeer het mij voor te stelllen en kom een heel eind.. Ik weet alleen niet goed hoe ik haar en haar vriend kan helpen, het beste lijkt mij dat die vriend een stukje bewuster van zichzelf wordt en dat kan bijvoorbeeld door lotgenotencontact, meer inzicht krijgen in je stoornis.
Ik geloof niet dat dat op het internet kan.
Ik denk dat zij het beste met haar vriend naar de psychologe moet gaan.
Twiddel
pi_122706753
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk compleet flauwekul. Iemand met een burnout die daarom niet naar zijn werk kan, kan bijvoorbeeld wel uitstekend in de tuin werken. Stress is in sommige gevallen zeer situtatiegevoelig, omdat de triggers van die stress dan specifiek in die situatie voorkomen.
Ik denk van niet.
Als je psychisch kapot bent zal je vrij weinig kunnen behalve wat hobby werk, werk dat je niet als stressvol beschouwd. En dat kan idd tuinieren zijn.
Ik vind de uitspraak "ik ben psychisch kapot" nogal groot, en eigenlijk te groot om zomaar te roepen.
Twiddel
pi_122706787
Misschien wist ik niet beter hoe ik dat moest omschrijven...
pi_122706808
quote:
15s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:12 schreef Little_Dolls het volgende:
Misschien wist ik niet beter hoe ik dat moest omschrijven...
Okiedokie.
Maar is het een idee, om hem mee te nemen naar de psychologe?
Twiddel
pi_122706853
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:12 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Okiedokie.
Maar is het een idee, om hem mee te nemen naar de psychologe?
Zoals ik al zei: hij vindt dat psychologen voor hem niet goed zijn en hij haat dat. Voor geen miljoen krijg ik hem mee en denk maar niet dat ik het er nog niet over gehad heb. Ik word meteen onderbroken met "Dat helpt niet" o.i.d. Zelfs over psychologen die "speciaal voor hem" zijn... (Is uiteraard nog erger...)
  Grootste baggeraar 2022 zondag 10 februari 2013 @ 12:18:53 #266
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_122706968
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Als je psychisch kapot bent zal je vrij weinig kunnen behalve wat hobby werk, werk dat je niet als stressvol beschouwd. En dat kan idd tuinieren zijn.
Ik vind de uitspraak "ik ben psychisch kapot" nogal groot, en eigenlijk te groot om zomaar te roepen.
Ik denk het wel, en ik weet dingen :P

Als je burnout bv door een storende baas of collega komt, dan kan je prima ergens anders werken.

Ik vind je lachende PI trouwens storend, net alsof je iedereen uitlacht! Haal hem weg want ik kan er niet mee omgaan! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_122707017
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:18 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk het wel, en ik weet dingen :P

Als je burnout bv door een storende baas of collega komt, dan kan je prima ergens anders werken.

Ik vind je lachende PI trouwens storend, net alsof je iedereen uitlacht! Haal hem weg want ik kan er niet mee omgaan! :(
Oh haha, idd. Is standaard geworden, dus daar denk ik niet zo aan.
Zo beter?
Twiddel
pi_122707088
Mijn netwerk ligt onder vuur.. ik ga even terugvuren dus ik kan nu even niet reageren.
-weg-
pi_122707105
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Auti het volgende:
Mijn netwerk ligt onder vuur.. ik ga even terugvuren dus ik kan nu even niet reageren.
Hoe komt dat?
Twiddel
pi_122707120
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Auti het volgende:
Mijn netwerk ligt onder vuur.. ik ga even terugvuren dus ik kan nu even niet reageren.
Onder vuur nog wel?

Kan ook goed zijn dat mijn vriend het hele vooral al bijna vergeten is (dat gebeurt geregeld) en dat is natuurlijk wel makkelijk, want dan is er een tijdje geen discussie meer, maar dat is helaas niet altijd zo.
pi_122707165
quote:
11s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:23 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Onder vuur nog wel?

Kan ook goed zijn dat mijn vriend het hele vooral al bijna vergeten is (dat gebeurt geregeld) en dat is natuurlijk wel makkelijk, want dan is er een tijdje geen discussie meer, maar dat is helaas niet altijd zo.
Mijn ervaring met autistische mannen is dat ze veel voorvallen heel snel vergeten :P
Zo ook de troep in de keuken :') :'(
Twiddel
pi_122707183
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mijn ervaring met autistische mannen is dat ze veel voorvallen heel snel vergeten :P
Zo ook de troep in de keuken :') :'(
Op het vlak van netheid kan er idd nog wat aan gebeuren... maar o wee als jij eens iets laat rondslingeren! :o
pi_122707243
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:25 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Op het vlak van netheid kan er idd nog wat aan gebeuren... maar o wee als jij eens iets laat rondslingeren! :o
Hier niet zo.
Ik laat ook actimel flesjes, pannen e.d. rondslingeren :')
Een keer een rat, maar die heb ik weer :D
Twiddel
pi_122707265
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hier niet zo.
Ik laat ook actimel flesjes, pannen e.d. rondslingeren :')
Een keer een rat, maar die heb ik weer :D
Een rat nog wel
pi_122707299
quote:
11s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:27 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Een rat nog wel
2 stuks.
Timon en Pumba, een ervan was aan het spelen in de huiskamer, maar ik verloor 'm uit het oog.
En toen was hij weg :o :'(
Hij was teruggelopen naar mijn kamer :D
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')