Voor dat soort prijzen deed ik het ook. Tweedehands boeken van tussen de 25 en de 50 euro. Bij elkaar op jaarbasis vaak toch enkele honderden euro'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Keiichi het volgende:
Het boek dat ik zoek is nieuw 61 euro. Via marktplaats zou ik voor ongeveer de helft kunnen krijgen. Dus ja, dat zou ik wel de moeite waard vinden
Hoezo 'dus nee het mag niet'?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik heb altijd wel kosten voor studieboeken opgevoerd, meestal niet bijster goed onderbouwd. Ik heb altijd ongeveer uitgerekend wat het me kostte (in tientjes), had niet altijd bonnetjes, nooit wat over gehoord verder.
Dus nee het mag niet, maar je kunt natuurlijk altijd de keuze maken om de gok te nemen.
Anders print je de MP advertentie uit met jouw bod, en eventuele mailcorrespondentie. Dan kun je in ieder geval aantonen wat je er voor betaald hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:12 schreef Keiichi het volgende:
Het boek dat ik zoek is nieuw 61 euro. Via marktplaats zou ik voor ongeveer de helft kunnen krijgen. Dus ja, dat zou ik wel de moeite waard vinden
ah ok, je bedoelt 'zo mag het niet'. Als je een kwitantie hebt voor tweedehands boek, is het prima.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:44 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
niet onderbouwd met bonnetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |