quote:
Aah nee, dat meen je niet. Dit moet een geintje zijn.
quote:
Wie is, beroepsmatig, je grote voorbeeld en waarom?
Mijn voorganger Kennard Bos. Onder zijn leiding is GTST naar een hoger plan getild.
Dit móet gewoon een geintje zijn, dat moet gewoon. Dit is toch te bekrompen voor woorden? Dit is, in navolging op hielenlikken (Albert Verlinde klaagde over het begrip), holletjelikken voor gevorderden. Daar komt bij: Het is absoluut bullshit, gezien het GTST van nu gewoon zonde is van je tijd om naar te kijken! Iedere keer als ik een aflevering heb gezien vind ik het daarna gewoon complete zonde van m'n tijd en heb ik er spijt van. Dat gevoel had en heb ik totaal niet wanneer ik een oud seizoen terugkijk. En dat is juist het gekke, dat hoort omgedraaid te zijn; Het hoort zonde van de tijd te zijn om oude afleveringen terug te kijken, omdat de nieuwe ALTIJD beter horen te zijn dan vroeger. Altijd.
Maar dat lukt niet wanneer je kutpersonages altijd hun zin geeft, kutverhaallijnen eeuwig laat doordraven omdat je je zenderdirecteur die GEEN HOL van programma's snapt en daarom overal maar z'n verloofde in laat op draven te vriend wil houden, dat lukt niet wanneer je met belachelijk debiele plotwendingen als 'Mike prikt gaatjes in een condoom en laat Nina met hem vreemdgaan waarna ze zwanger van 'm wordt' aan komt zetten, dat lukt niet wanneer je de hoerige tyfus Top 40 20.000 keer laat langskomen op de meest foute plaatsen en dat lukt niet wanneer je de man die al 20 jaar de puntjes op de I weet te zetten en wanneer een scène niet helemaal lekker liep hem met muzikale begeleiding toch weer episch liet worden, aan de KANT SCHUIFT!
Ik ben het godverdomme zat om hier met lede ogen aan te moeten zien hoe alle parodieplaatjes op Rohan Gottschalk, Kennard Bos en die andere Jantrien dinges LEUKER zijn geworden dan de HELE, FUCKING, SOAPSERIE ZELF. Ludo is een pussy, Jef is barman, Laura is werkneemster bij Lorena die de fucking Rozenboom in handen heeft (Whut?), Charlie rot eindelijk op maar de schrijvers geven dan nog wel een trap na door een BEST OF CHARLIE-AFLEVERING TE MAKEN (WHUUUT?), de 30 minuten-reclame voor Wicked, Rosa is de énige dode na de epische zomercliffhanger van 2 jaar terug (Ja, zelfs DÁT hebben ze dus verknald door juist de leukste actrice als enige eruit te sodemieteren), Lucas de nicht (want de zoon van Janine en Stefano moest volgens dit achterlijke schrijversteam ineens homo worden) en zijn wallenprinses Nina (Want Nina moest ineens een verwaande tut zijn) als zusje rulen the serie...
De afgelopen zomercliff was pure oog en oorziekte, de spanningsbogen zijn nu wel versleten en over, en dat schrijversteam werd vroeger regelmatig ververst; VERVERS DIT TEAM MAAR EENS, VOLLEDIG. Dit team is RUIM over de datum. For the love of god, people blamed Johan Nijenhuis voor het feit dat hij 'het begin van het eind' heeft ingezet, bullshit, kijk objectief naar deze afgelopen seizoenen en zeg me dan nog eens dat Johan Nijenhuis destijds de boel erger verneukt heeft dan dat deze droeftoeters nu doen. Johan Nijenhuis heeft, net zoals de schrijvers nu, geprobeerd de serie een jonger publiek aan te reiken, en dat lukte hem gedeeltelijk maar bezorgde hem, ook nu nog, veel kritiek. Punt is alleen dat nú die storm van kritiek uitblijft en iedereen hartstikke blij is! Met ONM 2.0! Spangas goes Meerdijk!
Het énige wat ik een mooie zet vond, was hoe ze de viruslijn in gang zette. Maar daar moest alles zo dramatisch nodig om het kotsmisselijkmakende LUDWIN gaan. En ho ho, homo-emancipeerders, ik werd niet misselijk van de homoseksualiteit; Dat was wel mijn laatste zorg. Het was het feit dat ALLES OM DIE TWEE GASTEN GING. NET ZOALS NU NOG STEEDS HET GEVAL MET SJORS EN BING OF MIKE EN NINA. ACH-TER-LIJKE STELLETJESZOOI. Zelfs na de dood van Edwin moest hij zo nodig door de schrijvers ge-Arnie'd worden en moest er steeds aan hem herdacht worden; Was het niet via een jankende Lucas, dan was het wel via een Wicked-reclame die zich verschuild had in een GTST-aflevering.
Oh over die stelletjeszooi gesproken, serieus: Erland Galjaard, hartelijk bedankt met je zeer opgebouwde kritiek, nadat je godverdomme amper
ÉÉN UITZENDING HEBT UITGEZETEN OMDAT JIJ OP JE LUIE REET ZITTEND GODVERDOMME ANDERS NOOIT KIJKT NAAR DE SOAP! Ik wil mijn ZAKENWERELDJE terug! Ik wil de EPISCHE Ludo terug, voor huisvader Ludo zet ik wel de eerste de beste Nederlandse SITCOM aan!
CANCEL GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN MAAR. Ik vind niet dat dit gezelschap onder leiding van 'Rohan God-schalk', die zichzelf nu ook echt wel Godschalk achter Goede Tijden noemt, mag denken dat ze ook maar énig iets goed doen. Ja, ze krijgen miljoenen kijkers. Vingerende tienermeisjes van 8 tot 12, die helemaal nat worden van die mooiboys als Mike (De nieuwe Danny), Lucas (Het homovriendje) en Bing (De badboy). Ze maken de soapserie die GTST ooit was kapotter dan kapot. Heer van Bartelhoven zei ooit "Ik beschouwde eind jaren '90 ooit als het begin van het einde, en rond 2006 het einde van het einde", maar daar mag bij deze nog iets achter komen.
Het einde van het einde van het einde. Als ze nog verder gaan met hoe ze nu bezig zijn, dan mag het genre 'soap' veranderd worden in 'comedy'.
Zo. Dat is even van me afgeschreven.

Zal vast wat onzin in staan maar ik wilde dit echt even kwijt hoor.

Tot zover.
[ Bericht 4% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-01-2013 01:18:06 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.