quote:Ik wil ze zelf ook nie hebben hoor, wil alleen weten of ze er staan en wat je er van vind....
Op maandag 02 september 2002 18:53 schreef Witchfynder het volgende:Ik zelf vind bijna alle tv-meubelen een manifestatie van vreselijkheid. Ik koop later waarschijnlijk een wandkast en zet de tv daar in, of anders een dressoir met de tv erop. In het kastje zelf kan je dan je stereo enzo kwijt. Ook een idee misschien?
quote:Als het goed is kun je je stereo ook in deze kasten kwijt hoor, en je video....
Op maandag 02 september 2002 18:53 schreef Witchfynder het volgende:Ik zelf vind bijna alle tv-meubelen een manifestatie van vreselijkheid. Ik koop later waarschijnlijk een wandkast en zet de tv daar in, of anders een dressoir met de tv erop. In het kastje zelf kan je dan je stereo enzo kwijt. Ook een idee misschien?
quote:Ja, maar de meeste tv-meubelen, en zeker die ze bij MM hebben, zijn ronduit leeeeeeeeelijk. Daarom neem ik liever geen officieel tv-meubel, want die vind ik echt afgrijselijk.
Op maandag 02 september 2002 18:56 schreef Evil het volgende:[..]
Als het goed is kun je je stereo ook in deze kasten kwijt hoor, en je video....
quote:Ik heb een echt TV-meubel van de Ikea.
Op maandag 02 september 2002 19:11 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar de meeste tv-meubelen, en zeker die ze bij MM hebben, zijn ronduit leeeeeeeeelijk. Daarom neem ik liever geen officieel tv-meubel, want die vind ik echt afgrijselijk.
Click to enlarge. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 02-09-2002 19:31]
quote:
Net voordat hij het weghaalde schreef Seborik het volgende:Ik hou sowieso niet zo van meubels, want ik kan er altijd te weinig troep in/om/op kwijt en dan krijg je dus stapels met boeken en die vallen weleens.
Nu heb ik een leuk meubel waar de tv op staat en de dvd en versterker eronder. Dat werkt erg fijn en denk dat ik dan ook heel erg lang met dit meubel zal doen. Ook al heeft het niet veel flair of iets dergelijks, het is erg functioneel.
quote:Waar komt dat nu weer vandaan.
Op maandag 02 september 2002 19:31 schreef Tokus het volgende:[..]
quote:Wie is er niet bang voor de Tokustapo?
Op maandag 02 september 2002 19:31 schreef Tokus het volgende:
waarom haalde je 'm nou weg eigenlijk?
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 02-09-2002 19:33]
quote:Anders krijg ik vast weer naar m'n hoofd dat ik naar homomuziekluister, een t-shirt met een leernicht erop heb en nu ook al over meubeltjes praat.
Op maandag 02 september 2002 19:31 schreef Tokus het volgende:
waarom haalde je 'm nou weg eigenlijk?
quote:We gaan je pas verdenken als je zelf leer gaat dragen, zwarte nagellak op je nagels smeert en een gouden oorring gaat dragen
Op maandag 02 september 2002 19:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Anders krijg ik vast weer naar m'n hoofd dat ik naar homomuziekluister, een t-shirt met een leernicht erop heb en nu ook al over meubeltjes praat.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 02-09-2002 19:38]
quote:Ik denk dat de kans dat ik ooit een oorbel of een andere vorm van metalen versierselen zal dragen vrijwel gelijk is aan 0.
Op maandag 02 september 2002 19:36 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We gaan je pas verdenken als je zelf leer gaat dragen, zwarte nagellak op je nagels smeert en gouden een goude oorring gaat dragen
quote:Een clitpiercing lijkt mij wel cool.
Op maandag 02 september 2002 19:37 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik denk dat de kans dat ik ooit een oorbel of een andere vorm van metalen versierselen zal dragen vrijwel gelijk is aan 0.
quote:Dan begin je toch trug over die maffe Stryper pakkies
Op maandag 02 september 2002 19:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Anders krijg ik vast weer naar m'n hoofd dat ik naar homomuziekluister, een t-shirt met een leernicht erop heb en nu ook al over meubeltjes praat.
quote:Als ik een vriendin heb, mag ze dat helemaal zelf weten, zolang ik maar nooit blijf hangen.
Op maandag 02 september 2002 19:39 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Een clitpiercing lijkt mij wel cool.
quote:Iron Maiden droeg vroeger ook van die maillots.
Op maandag 02 september 2002 19:40 schreef Mr. Orange het volgende:[..]
Dan begin je toch trug over die maffe Stryper pakkies
quote:Wat ligt waar?
Op maandag 02 september 2002 19:31 schreef Seborik het volgende:
Tokus is ook sneller dan het ligt, bijna net zo snel als ik.
quote:Ja, maar ik wil niks behalve de tv zelf in het zicht hebben. Snappie?
Op maandag 02 september 2002 19:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb een echt TV-meubel van de Ikea.En die is best mooi.
quote:The invisible tv meubel set
Op maandag 02 september 2002 19:58 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar ik wil niks behalve de tv zelf in het zicht hebben. Snappie?
quote:Nee, speciaal voor mij is een majestueus mahoniehouten huzarenstukje der houtbewerking.
Op maandag 02 september 2002 20:09 schreef Pietjuh het volgende:[..]
The invisible tv meubel set
Specially designed for Witchfynder
Stukken beter!
quote:M'n hersenen liggen ergens bij Antarctica.
Op maandag 02 september 2002 19:57 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat ligt waar?
quote:"Cool" lijkt me een toepasselijke reactie.
Op maandag 02 september 2002 20:38 schreef Seborik het volgende:[..]
M'n hersenen liggen ergens bij Antarctica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |