Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan interessant worden. Als ik de namen zie: Derksen moet het niet te makkelijk krijgen, maar Advocaat en Verbeek staan hun mannetje wel. Gullit vind ik dan weer een wat saaiere prater.
Ik vind Gullit een beetje... simpel, of zo. Hij verrast me nooit, en hij wordt ook nooit boos. Saai.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, meningen kunnen wat dat betreft zeer verschillend zijn, want waar ik het aangaande Verbeek helemaal met je eens ben, daar vind ik in tegenstelling tot jou, dat Gullit vaak een goed en origineel verhaal te vertellen heeft en wel op een onbevangen manier, zo heb ik hem althans ervaren bij Studio voetbal en bij VI.
Alhoewel ik er wel naar uit kijk, vraag ik me wel af of er niet een beetje Derksen-moeheid gaat ontstaan zo langzamerhand.
Nee, het is warm zullen we zeggen, weer om in t-shirt en korte broek een eindje te gaan wandelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:32 schreef Toverheks het volgende:
stomme TT, want het is heerlijk buiten, echt niet zo koud als Piet P ons wil doen geloven
quote:
Vind ik ook, ik had er al weer een andere in geplaatst, die van Scrut laatst met die vier uilen vond ik ook zo tof, maar die kon ik zo snel even niet vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]Dit is de coolste OP ever, en er zijn er nog een heleboel.
Nee, nee, omdat degene die de lapo had het weer verdomde om een nieuw topic aan te maken en de rest apathisch naar elkaar zat te kijken, heb ik uiteindelijk mezelf maar weer opgeofferd om het te doen, de volgende is helemaal voor jouquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
en omdat jian ze leuk vindt krijgen wij ze door de strot geduwd
Je bent ertoe in staatquote:Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien moeten we ze maar wegcensureren.
garpje Jian
Oepsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat alle uilen de tyfus moeten krijgen?
Ahhwwlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |