Zie nu pas dat ik erin sta. Cool!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef Fopje het volgende:
Juni 2013
ONZ / [Paint] Gefaalde Bassie & Adriaan Castings
Van Maisnon
ONZ / Margana's Sights
Van SpacyColours
ONZ / Horks identiteit onthuld + PAINT
Van Keukendrol
ONZ / Dinnetje geschopt (+bloederige pic)
Van Nikonlover
hihi aarsquote:Op zondag 1 september 2013 14:42 schreef Fopje het volgende:
De topics van Augustus zijn ook gekozen.
Gefeliciteerd 'winnaars'![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef Nestalgie het volgende:
Ik wil graag mn moeder, mn vader, lompehork, fopje, dwc, vaseline, bitterlemon, hamerhaaitje, unscrewed, studeur, moira, mn oma, opa bakkebaard, danny, yvonne, mezelf, unscrewed, zosk, monopoly, moira en tong80 bedanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihi aars
[..]Vakantie naar thailand, geheel verzorgd door opa bakkebaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me jellyquote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Vakantie naar thailand, geheel verzorgd door opa bakkebaard
Oh kut, en ik maar spammen in dat topic; als ik wist dat het Toptopic van de Maand zou worden had ik wel even mijn beste beentje voor gezet om bij te dragen aan de kwaliteit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:03 schreef Fopje het volgende:
ONZ / Discussieer met Ria, deze week : Tunnelvisie
Van strijdlustige_Ria
Hardstikke tof hardstikke lief hardstikke leuk, maar ik ben niet de maker van dit topic en wil die eer niemand ontnemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:03 schreef Fopje het volgende:
September 2013
ONZ / Help hier Klojo120 aan inspiratie voor meer van zijn bazige filmpjes.
Van Klojo120
Aangepastquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hardstikke tof hardstikke lief hardstikke leuk, maar ik ben niet de maker van dit topic en wil die eer niemand ontnemen
Oh jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hardstikke tof hardstikke lief hardstikke leuk, maar ik ben niet de maker van dit topic en wil die eer niemand ontnemen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Loberquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zegt de man die gister de eer heeft gehad mijn wiet te mogen roken
o plus mi mangquote:Op zondag 1 september 2013 14:57 schreef Nestalgie het volgende:
Ik wil graag mn moeder, mn vader, lompehork, fopje, dwc, vaseline, bitterlemon, hamerhaaitje, unscrewed, studeur, moira, mn oma, opa bakkebaard, danny, yvonne, mezelf, unscrewed, zosk, monopoly, moira en tong80 bedanken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Mag ook welquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:13 schreef Klojo120 het volgende:
Heb ik weer iets met een toptopic te maken
(even mezelf over de bol aaien ik voel me goed)
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mag ook welPure kwaliteit uit je vingers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |