oehh. of een.bong maken van een flesje. Of gewoon roken. Hoe je een bong maakt moet je ff googlenquote:
Ik ben uit '92quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef CodeRood het volgende:
Ben ik nou echt de enige hasjkikker hier?![]()
Wiet is zoooooo 1992
Gvdquote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
Aanschouw:
------
TUTORIAL: HOE DRAAIEN FAALHAZEN HUN JOINTJES
Uw standaard benodigdheden (grinder mist op de foto, was ik ff vergeten erbij te leggen)
[ afbeelding ]
Ik scheur het tipje altijd tot zo ver ongeveer af, en het grootste restant rol ik dan simpelweg op, een echte faalhaas doet niet aan moeilijke trucjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wat tabak erin leggen, alvast een beetje in vorm. Ik kan nooit zo goed inschatten hoe veel ik erin moet doen, want er moet ook nog wiet bij natuurlijk. Aangezien ik vaak te veel doe haal ik er op het laatste moment nog maar wat uit, beter een dunne dan een dikkeIk rol het ook altijd alvast wat op, zodat er uiteindelijk minder uitdondert nadat je de wiet erin hebt gedaan
[ afbeelding ]
Paar 'klontjes' wiet erin en grinden maar
[ afbeelding ]
Ik leg het altijd in mijn hand om het met m'n vingers over de tabak te verdelen, als ik het uit de grinder tik krijg ik het nooit 'gelijk'
[ afbeelding ]
En bedek 'de shit' met een mooi groen laagjeNote: echte faalhazen knoeien... veel.
[ afbeelding ]
Schuif/rol het vloeitje een beetje scheef, zodat het straks wat makkelijker rollen is.
[ afbeelding ]
Doe dan enkele tientallen pogingen om de joint dicht te krijgen, als je een faalhaas bent hoort dat er ongeveer zo uit te zien:
[ afbeelding ]
En dan, op magische wijze, omdat faalhazen stiekem ook wel bazen zijn, krijg je toch je joint mooi recht en dichtgeplakt.Beetje aantikken enzeu.
[ afbeelding ]
Als faalhaas heb je nu al zo veel geknoeid dat je joint half leeg is en alle shit op tafel ligt. Onderscheid de shit dan tussen lange shag-draadjes en wiet (wat rechtsachter ligt heb ik weer terug in de shag-doos gestopt), en de wiet prop je vervolgens weer terug in de bovenkant van de joint
[ afbeelding ]
Beetje aanstampen met een pen ofzo.
[ afbeelding ]
Topje dichtdraaien/vouwen en roken maar![]()
[ afbeelding ]
Ja, die moest er toch wel bij hequote:Op maandag 21 januari 2013 13:34 schreef Mano_ het volgende:
Foto 9Gelukkig heb je 'm toch mooi dicht gekregen
Smakelijk!
Ik mag eigenlijk ook nog niet postenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:37 schreef Moira. het volgende:
Overigens rook ik 'm nu nog niet opHeb bezoek
Misschien vanavond hihi
stoners mogen altijd postenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk ook nog niet postenMoet nog een hoop doen vandaag, opa komt zo thuis van vakantie, met een gebroken heup
Ik weet ook wel zeker dat er nog sporen in m'n bloed te vinden zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stoners mogen altijd postenje hoeft niet.stoned te zijn
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik weet ook wel zeker dat er nog sporen in m'n bloed te vinden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben nu dus ook officieel stoned.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef Piye het volgende:
Bij deze een reeks van hoe ik nou een jointje draai.Baasje, ik moet nog steeds leren binnenste buiten draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben nu dus ook officieel stoned.
Je weet het niet?!
Bij deze een reeks van hoe ik nou een jointje draai.Haal je altijd bij Countdown?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben nu dus ook officieel stoned.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
Aanschouw:
------
TUTORIAL: HOE DRAAIEN FAALHAZEN HUN JOINTJES
Uw standaard benodigdheden (grinder mist op de foto, was ik ff vergeten erbij te leggen)
[ afbeelding ]
Ik scheur het tipje altijd tot zo ver ongeveer af, en het grootste restant rol ik dan simpelweg op, een echte faalhaas doet niet aan moeilijke trucjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wat tabak erin leggen, alvast een beetje in vorm. Ik kan nooit zo goed inschatten hoe veel ik erin moet doen, want er moet ook nog wiet bij natuurlijk. Aangezien ik vaak te veel doe haal ik er op het laatste moment nog maar wat uit, beter een dunne dan een dikkeIk rol het ook altijd alvast wat op, zodat er uiteindelijk minder uitdondert nadat je de wiet erin hebt gedaan
[ afbeelding ]
Paar 'klontjes' wiet erin en grinden maar
[ afbeelding ]
Ik leg het altijd in mijn hand om het met m'n vingers over de tabak te verdelen, als ik het uit de grinder tik krijg ik het nooit 'gelijk'
[ afbeelding ]
En bedek 'de shit' met een mooi groen laagjeNote: echte faalhazen knoeien... veel.
[ afbeelding ]
Schuif/rol het vloeitje een beetje scheef, zodat het straks wat makkelijker rollen is.
[ afbeelding ]
Doe dan enkele tientallen pogingen om de joint dicht te krijgen, als je een faalhaas bent hoort dat er ongeveer zo uit te zien:
[ afbeelding ]
En dan, op magische wijze, omdat faalhazen stiekem ook wel bazen zijn, krijg je toch je joint mooi recht en dichtgeplakt.Beetje aantikken enzeu.
[ afbeelding ]
Als faalhaas heb je nu al zo veel geknoeid dat je joint half leeg is en alle shit op tafel ligt. Onderscheid de shit dan tussen lange shag-draadjes en wiet (wat rechtsachter ligt heb ik weer terug in de shag-doos gestopt), en de wiet prop je vervolgens weer terug in de bovenkant van de joint
[ afbeelding ]
Beetje aanstampen met een pen ofzo.
[ afbeelding ]
Topje dichtdraaien/vouwen en roken maar![]()
[ afbeelding ]
Bij deze een reeks van hoe ik nou een jointje draai.Wajoo nog eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben nu dus ook officieel stoned.
moment
Zo gedaan
Hier is trouwens de codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er iets onverhoopt fout gaan of ben ik niet snel genoeg of moet er shizzle worden toegevoegd
Zet wel ff de foto's van nieuwe posts in [img]tags want als je hem quote zijn het linkjes
[ Bericht 17% gewijzigd door sinepedraap op 21-01-2013 17:21:54 ]Mijn nieuwe ondertitel
Hahaha ja viel mij ook al op op die foto's, maar ik bijt nagelsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Waarom draag je dan een trouwring en heb je mannenhanden?
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
![]()
ff toevoegen aan de OP
Vooral deze is baas:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
![]()
ff toevoegen aan de OP
Vooral deze is baas:
[ afbeelding ]
En je verricht zware lichamelijke arbeid op het land en/of met zware chemicaliėn?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha ja viel mij ook al op op die foto's, maar ik bijt nagelsEn het is gewoon een vrouwenring, geen trouwring
Ik bijt ook nagelsquote:Op maandag 21 januari 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha ja viel mij ook al op op die foto's, maar ik bijt nagelsEn het is gewoon een vrouwenring, geen trouwring
idd, die deed me ook lachenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
![]()
ff toevoegen aan de OP
Vooral deze is baas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |