daar heb ik de bong voorquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik ook zoietsWil het sowieso altijd wel hebben liggen. Baal echt als ik een keer zin heb om te smoken en er is geen lange vloei meer of zo
Kan je een L binnenstebuiten draaien?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
Zal ik morgen een L'tje draaien voor dit topic?
[..]
Protip: Als je een pakje vloei of tipboekje haalt, stop er een stuk of 3 in je portemonnee. Zo heb je altijd reservevloei en -tip.
Ik doe dat echt nooit, alleen vroeger in het begin wel eensquote:
Jaaa doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
Zal ik morgen een L'tje draaien voor dit topic?
[..]
Protip: Als je een pakje vloei of tipboekje haalt, stop er een stuk of 3 in je portemonnee. Zo heb je altijd reservevloei en -tip.
Klinkt als een goede combinatiequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Paar maanden geleden stoned naar een onbeperkt spareribs restaurant gegaanHeerlijk man
eens hoeveel hebben jullie gesmoked vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Onorgineel het volgende:
Dit topic heeft meer slowchat nodig
Niks, heb voor mezelf eigenlijk afgesproken dat ik nooit overdags blow, en nooit wanneer ik de dag erop belangrijke dingen waarbij ik vroeg m'n bed uit moetquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eens hoeveel hebben jullie gesmoked vandaag
Ik weet zeker dat iemand ooit tegen mij heeft beweerd dat te kunnen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat mogelijk is. Want hoe ga je dan in hemelsnaam dat 2e vloeitje dicht krijgen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Kan je een L binnenstebuiten draaien?
Zou leuk zijn als het dat wordtquote:
Waar ben je dan, he?!quote:
licht uit, koptelefoon op en genieten. Ik heb deze pas ontdekt maar hij is erg krachtig. Ik ken de band verder niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En reggae natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze verdienen ook wel genoemd te worden vind ik.
(gaat niet over wiet, maar drank trouwens)If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:24 schreef tarantism het volgende:
[..]
licht uit, koptelefoon op en genieten. Ik heb deze pas ontdekt maar hij is erg krachtig. Ik ken de band verder niet.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
Niet echt relaxed maar, liedjes die over drugs gaan doen het altijd goed bij mij.
En zelf ben ik meer van de hiphop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En reggae natuurlijk.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze verdienen ook wel genoemd te worden vind ik.
(gaat niet over wiet, maar drank trouwens)
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |