Daar heb ik wat aan! er moet nog ergens witlof liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Je hebt vast ook geen groente in je koelkast. Hooguit een stukje paprika op de pizza...
Dan moet je ze ook voeren!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Die beesten piepen altijd man. Beter dan een wekker, echt.
Denk je dat dat het wasquote:Op maandag 21 januari 2013 00:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook voeren!
Ik had ook een cavia, beest piepte alleen als hij geen eten of drinken had, of 's ochtends als ik de doek van de kooi haalde.
Mijne ook na 1,5 jaar, tanden waren over z'n tong heen gegroeit en hij kon niet meer slikken en dus eten.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:45 schreef Aukje83 het volgende:
Lijpe dieren zijn dat. Sowieso al dat soort knaagdieren. Van de een op de andere dag hebben ze ineens een of andere ziekte en dan kan je ze door de wc spoelen eervol begraven
Dat bedoel ik dus, wat voor wezen ben je dan dat je dat overkomtquote:Op maandag 21 januari 2013 00:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijne ook na 1,5 jaar, tanden waren over z'n tong heen gegroeit en hij kon niet meer slikken en dus eten.
Is geloof ik de doodsoorzaak onder 50% van de cavia'squote:Op maandag 21 januari 2013 00:47 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, wat voor wezen ben je dan dat je dat overkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |