quote:Op zondag 20 januari 2013 21:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik dacht dat HR ++ glas harder en dikker was. Nu bedenk ik me dat glas in principe niet harder kan (zoals bijvoorbeeld metaal), alleen dikker
Waar zou ik een beeldbuis-tv vandaan moeten halen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]Probeer eens een beeldbuis in te gooien met een baksteen...
En derhalve oersterk.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waar zou ik een beeldbuis-tv vandaan moeten halen?![]()
Dat is overigens gewoon heel dik glas.
Ja, maar niet harder.quote:
Zoals ik zei: gelaagd glas, dat is met een folie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef Lolaatje het volgende:
Verwarring alom. Maar veiliger is het dus niet, het is dan alleen de afweging of ik het veilig genoeg vind.
Eventueel zou ik er zo'n rooster voor kunnen plaatsen, hoewel ik dat niet heel mooi vind.
En inbraakwerende folie, zou dat eventueel zinvol zijn of is dat geldklopperij?
Sowieso is dubbelglas sterker dan enkelglas. Je gooit niet 1-2-3 een dubbelglas ruit in. Dan moet je normaal gesproken minimaal 2 x gooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef Lolaatje het volgende:
Verwarring alom. Maar veiliger is het dus niet, het is dan alleen de afweging of ik het veilig genoeg vind.
Eventueel zou ik er zo'n rooster voor kunnen plaatsen, hoewel ik dat niet heel mooi vind.
Geen idee, dat ken ik niet.quote:En inbraakwerende folie, zou dat eventueel zinvol zijn of is dat geldklopperij?
Godkolere wat een prijzen...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Als je inbrekers wil afweren heb ik een beter idee
http://www.bewakingscamera.nl/bewakingscameras/
Zo duur zijn camera's tegenwoordig niet meer en het schrikt heel erg af.
Was ook niet de goedkoopste shop die ik ken, hangt er hier 1 met infrarood en draadloos voor 35 euro, uit china. Zo ook 1 voor in de auto, van 25 euro. Dus kan wel goedkoper.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Godkolere wat een prijzen...
Gelukkig maar. Ik heb zelf ook een aantal camera's hangen incl. recorders, maar deze prijzen gaan nergens over.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Was ook niet de goedkoopste shop die ik ken
Dat snap ik, dan zou ik naar een andere deur moeten kijken. De vraag is of dat echt nodig is of dat dubbelglas in principe voldoende zou moeten zijn. Wat ik al schreef, als ze echt willen komen ze wel binnen. Ik wil het alleen niet aanmoedigen en zo'n lage borstwering leek me zo 'stap hier makkelijk doorheen' zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zoals ik zei: gelaagd glas, dat is met een folie.
Waarom naar een andere deur kijken?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat snap ik, dan zou ik naar een andere deur moeten kijken. De vraag is of dat echt nodig is of dat dubbelglas in principe voldoende zou moeten zijn. Wat ik al schreef, als ze echt willen komen ze wel binnen. Ik wil het alleen niet aanmoedigen en zo'n lage borstwering leek me zo 'stap hier makkelijk doorheen' zeggen.
Die laag folie zit tussen de twee lagen dubbelglas toch? Maar dan moet je toch het hele glas vervangen lijkt me i.v.m. lucht/gaslaag ertussen? Of bedoel je een derde laag glas (met folie) aanbrengen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom naar een andere deur kijken?
Als je dubbel glas in die deur hebt, moet je gewoon de ruit aan de buitenkant gelaagd nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |