SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten daar ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, omdat het spel door erg veel hitsige pubertjes gespeeld wordt. Riot harkt dus flink geld binnen door skins en champs met flinke uiers te maken!
Er zijn er op het moment (03-01-2013) 109 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus en pak hem beet elke twee tot drie weken komt er een nieuwe bij!
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Lolwiki Complete wiki met veel info over champions, skills, abilities, masteries en items.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadumtiedum.
Dan maar oefenen, is helemaal niet zo slechtquote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef EpicKnife het volgende:
speel weer eens diana. meest waardeloze champ ever.
Ik doe haar wel jungle. Maar vroeger speelde ik 11/0 met haar, van die Zed stats, maar nu doe ik amper damage met 600 ap op een ad carryquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef jespertje het volgende:
[..]
Dan maar oefenen, is helemaal niet zo slecht
Als je dat echter in randoms doet dan ben je een downie die geaborteerd had moeten wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 02:00 schreef dustbrain het volgende:
Als je zo die toernooien bekijkt is het niet altijd erg om een domme fout te maken. Zelfs de pro's maken best vaak een denkfout.
Waarom dodge je dan niet?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:28 schreef EpicKnife het volgende:
Geditched in een ranked game, ik pakte shen voor iemand bleek ie snel support te gaan. Dus ik shen mid enzo, terwijl ik shen nog maar 3x heb gespeeld in mijn levenAnyways, team boos, team alles blamen, elkaar blamen etc. Allemaal sinds ik omalag ging vanaf 1400 elo. Helaas.. Nieuwe matchmaking binnenkort dus dat help natuurlijk al een stuk.
Geen low elo virgins meer.
outcome:
[ afbeelding ]
Verlies je nou nog rating als je dodged? Heb iemand horen zeggen dat dat niet zo was maar not sure.quote:
Nope. Wel als je een x aantal dagen geen ranked speelt.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verlies je nou nog rating als je dodged? Heb iemand horen zeggen dat dat niet zo was maar not sure.
Nope, gisteravond ook nog een match gedodged had even een disconnect tijdens champion select, waardoor ik dus random champion kreeg.......... andere waren nog aan het kiezen. dan maar leaven.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
Verlies je nou nog rating als je dodged? Heb iemand horen zeggen dat dat niet zo was maar not sure.
Alleen als je boven 1400 elo bentquote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nope. Wel als je een x aantal dagen geen ranked speelt.
DUs boven de 1400 ELO zijn én een paar dagen geen ranked = wel ELO verlies bij dodgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Alleen als je boven 1400 elo bent
Nee gewoon elo decay :pquote:Op maandag 21 januari 2013 11:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
DUs boven de 1400 ELO zijn én een paar dagen geen ranked = wel ELO verlies bij dodgen?
Hang jezelf op en bespaar je ouders de moeite zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je dat echter in randoms doet dan ben je een downie die geaborteerd had moeten worden.
Lekker voor hem, zit er echt een steekje los volgens mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:09 schreef damirovic het volgende:
http://eune.leagueoflegen(...)=5032725#post5032725
http://leaguepedia.com/wiki/EnVision
Wat een mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |