quote:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Als je Manchester City kan kloppen (over twee wedstrijden) dan lukt Chelsea ook wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
achtste finales waarschijnlijk chelsea.
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef tammepiet het volgende:
Haha wat een baas moest hij met de fiets komen?
Gisteren gaf hij in studio sport aan zelfs bij een 4-0 te komen.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Bah. Zwakkeling.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hiermee zet Koeman zich wel te kijk hoor
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaarquote:
Het klinkt mij als een slappe smoes in de oren. Als hij écht had willen komen was hij er wel geweest. Komt hem natuurlijk niet slecht uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen hoor, net ook even in de auto gezeten maar de wegen zijn slecht begaanbaar
Doe het nou niet Wes zoek in de zomer op je gemak een mooie clubquote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/30102__.php
Tobias Sana is direct weer terugverdiendquote:
Tja..quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tobias Sana is direct weer terugverdiend
Ja al lang al.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax wordt gewoon gruwelijk kampioen![]()
Hopelijk pakken we die Europa beker ook nog even mee, kunnen we daar al kaarten voor bestellen?
Agreed! Dan gaan we mooi in het begin van het nieuwe seizoen de supercup pakken tegen Barcelona of Munchenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb liever die Europa League en 2de worden dan kampioen en niet de EL. Eredivisie is eigenlijk qua tegenstand dieptriest, daar moet Ajax voorbij.
Ja en neequote:
Gebeurd altijd. Ik heb ook wel is in de Kuip gezeten bij een klassieker. Ook niet moeilijk over doen, iedereen gedraagt zich.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennelijk zaten er kakkerlakken in het stadion vandaag
Zie mijn editquote:Op zondag 20 januari 2013 23:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gebeurd altijd. Ik heb ook wel is in de Kuip gezeten bij een klassieker. Ook niet moeilijk over doen, iedereen gedraagt zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |