bold 1: niks zeggen en verdergaan als vrienden, no gain no pain.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Meisjesmens het volgende:
Heej
Ik weet niet meer wat ik moet doen...
Ik ben al heel lang heeel goed bevriend met een jongen. En we zijn echt beste vrienden en ik wil niet dat onze vriendschap stuk gaat. Ik ben erachter gekomen dat ik verliefd op hem ben maar ik weet dat hij niet op mij is.
Hij ziet ons namelijk alleen als goede vrienden.
Ik ben bang dat ik heel onze vriendschap verpest als ik zeg dat ik gevoelens voor hem heb. Misschien gaat hij dan wel raar over me denken en wil hij me niet meer zien ofzo
Wat moet ik doen? Moet ik vertellen dat ik verliefd op hem ben? of moet ik niks zeggen en gewoon vrienden blijven? :S
3) Wel zeggen, maar hij wil geen relatie. Omdat de jongeman in kwestie begripvol is en al lang bevriend is met TS legt hij haar interesse naast zich neer en ze blijven gewoon vrienden.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:05 schreef RPG het volgende:
1) Niks zeggen, jaloers zijn elke keer als hij een vriendin heeft, je daardoor rot voelen en het contact vanzelf laten verwateren waardoor vriendschap om zeep geholpen is.
2) Wel iets zeggen, kans hebben dat je een enorm leuke periode hebt, relatie verneuken en dan vriendschap om zeep geholpen hebben.
Nederland is ook wel erg groot.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
3) Wel zeggen, maar hij wil geen relatie. Omdat de jongeman in kwestie begripvol is en al lang bevriend is met TS legt hij haar interesse naast zich neer en ze blijven gewoon vrienden.
Situatie die ik zo'n 10 jaar geleden heb gehad (ik ben dus de jongen in kwestie). Heb haar interesse naast me neergelegd. Uiteindelijk is de vriendschap wel doodgebloed maar dat kwam meer door carrièreontwikkeling en verhuizingen.
Anders slaat mijn, al zo gevatte, opmerking nergens op, dus ik moest wat aannames maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef karton2 het volgende:
[..]
Jij bent degene die het over Nederland heeft, niet ik.
De relatie hoeft niet kut te eindigen, als een relatie ervan komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:05 schreef RPG het volgende:
Je gevoelens gaan de vriendschap sowieso stuk maken. Je hebt dus eigenlijk 2 keuzes:
1) Niks zeggen, jaloers zijn elke keer als hij een vriendin heeft, je daardoor rot voelen en het contact vanzelf laten verwateren waardoor vriendschap om zeep geholpen is.
2) Wel iets zeggen, kans hebben dat je een enorm leuke periode hebt, relatie verneuken en dan vriendschap om zeep geholpen hebben.
Uiteindelijke uitkomst is dus zelfde. Je hebt alleen de keuze of je de tijd tot die uitkomst op een leuke manier wilt doorbrengen.
Jij MOET wel vrijgezel zijn! Wat een faalquote:Op zondag 20 januari 2013 18:08 schreef sneeuwtje het volgende:
Het is geen ramp lieveschat. Is normaal! Vraag hem uit naar de bios.. En vervolgens na de film ergens samen gezellig wat eten.. En bijkletsen over alles nog wat.. En stuur hem die zelfde avond nog een sms van, ( ik denk dat ik gevoelens voor je krijgt) als je de zelfde gevoelens niet voor mij voelt, kun je dit bericht niet als beschouwen noemen.. Zoiets meid.. Nou, veel Succes! En laat het horen.
Ja maar je vergeet alleen 1 ding de relatie kan ook goed uitpakken voor TS en dan heeft ze dus nog steeds een goede vriend.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:05 schreef RPG het volgende:
Je gevoelens gaan de vriendschap sowieso stuk maken. Je hebt dus eigenlijk 2 keuzes:
Uiteindelijke uitkomst is dus zelfde. Je hebt alleen de keuze of je de tijd tot die uitkomst op een leuke manier wilt doorbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |