PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nooit zie je afrikanen die bal rustig in het netje leggen bij een vrije trap. De bal moet altijd door het net heen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat Cole hem neerlegde, die vrije trappen verneuken ze altijd
het sneeuwt wel hard hier in de omgeving, moet ik toegevenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
lekkere constructie als het met zo'n beetje sneeuw al instort
Apam is niet geselecteerdquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Apam voor nigeria?
ik ken al die mensen dankzij jouw filmpjes
Nee Pieters zat op het dakquote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
lekkere constructie als het met zo'n beetje sneeuw al instort
Dat over Cole ging om de vrije trap van Vermaelenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nooit zie je afrikanen die bal rustig in het netje leggen bij een vrije trap. De bal moet altijd door het net heen.
Hier sneeuwt het niet hard maar wel al een paar uur. Sowieso wel 5 cmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het sneeuwt wel hard hier in de omgeving, moet ik toegeven
wel 3 punten in ieder gevalquote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
zingen ze helemaal niets in rotterdam, nee jullie hebben lekker veel in amsterdam![]()
![]()
Voor zover ik weet hebben ze de titel. Al 2 jaar achter elkaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
zingen ze helemaal niets in rotterdam, nee jullie hebben lekker veel in amsterdam![]()
![]()
En het lelijkste kutstadion van Nederland Europa de wereldquote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze de titel. Al 2 jaar achter elkaar.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze de titel. Al 2 jaar achter elkaar.
Volgens mij zijn we al twee jaren achtereen kampioen van Nederland maar ik kan fout zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Liever 3 punten, 2 kampioensschalen en wél een mooie selectie dan een badkuip.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef JochemP het volgende:
[..]
En het lelijkste kutstadion van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |