PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemonquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceWil ze eigenlijk ook wel maarja moet ik weer helemaal in dat spel komen, te veel moeite. Ga je Ni No Kuni halen?
Sowieso. Mrs Chuquote:
en dan 36 wedstrijden per persoon spelen?quote:
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet meequote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals
1 poule van 10 en 1 van 9
of 3 van 5 en één van 4.
Nu hebben we 19 deelnemers. (kunnen er nog minder worden). Plan is om sowieso 2x tegen elkaar te spelen.
Yup, je bent al geschrapt uit de deelnemerslijstquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet mee
die was ook echt geniaal jaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemon
[..]
Sowieso. Mrs ChuDe enige met een goede voice act
Dit speel ik ook meequote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
Dayum, dat is wel een hele goedkope Benziaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit speel ik ook mee
[ afbeelding ]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerWel grappig dat er ook bronzes tussen zitten.
Een Benzia voor 1700 kom ik niet meer tegen, dat soort deals had ik wel in het begin toen ik ook een Osborne voor 350c hadquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigEn top secret natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |