Je vindt er iets over, maar weet niet waarom je dat erover vindt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef Boiler het volgende:
Nee, maar ik heb er nu eenmaal geen andere woorden voor.
Er rennen me teveel 'opgeblazen' aan zelfoverschatting leidende figuren in rond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vindt er iets over, maar weet niet waarom je dat erover vindt?
Maar wel prachtige apparatuur om op open vuur te koken hadden ze beschikbaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Jeroen1990 het volgende:
Prachtige opdracht trouwens gister met dat open vuur. Ook wel echt een opdracht waar de meer ervaren koks boven komen drijven en minder afhankelijk zijn van de moderne snufjes in de keuken.
Yups, die zijn online en te vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:47 schreef Sorella het volgende:
Is ep 14 en 15 al online ? ik kan ze niet vinden
Zelfde ook met die kerel die in de eerste aflevering eruit ging. Gewoon met die hoed op de keuken in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:43 schreef golfer het volgende:
Ik vind trouwens die Nathan bijzonder onsmakelijk eruit zien met z'n slordige haar en die veel te volle baard.
Hij kookt zonder bescherming daarvan.![]()
Luke zorgt in ieder geval er nog voor dat z'n haren netjes in een doek zijn weggewerkt.
Ik dacht eerst dat Marco een verschrikking was maar ik begin em steeds leuker te vinden. Hij is wel echt goed naar de deelnemers toe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:11 schreef golfer het volgende:
Eliminatie van dinsdag was zeer terecht.
Wel leuke gerechten die er gekookt werden en Marco weer op z'n best in herhalingen vallend.
Marco is geniaal en geniale mensen zijn vaak verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Marco een verschrikking was maar ik begin em steeds leuker te vinden. Hij is wel echt goed naar de deelnemers toe.
Ik vind hem in de verte lijken op Sam Neill.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Rett lijkt op een Disneyfiguur![]()
En bekeken.quote:
Zeker weten. Verdient het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En bekeken.
En hoewel ik Nathan wel eigenlijk de beste vind (behalve z'n haar en z'n baard) is die inmunitypin (?? schrijf je dat zo???) vandaag wel naar de terechte persoon gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |