abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121790637
Beste vrienden,

Twee weken geleden werd ik door men vriendin gedumpt.
Het was vrijdag 5 januari, midden in de voorbereiding voor ons beide van de examens.
Ik (22) zit momenteel in mijn laatste jaar (master) en zij (20) in haar laatste jaar (bachelor).
De breuk kwam echt als een donderslag op heldere hemel voor mij, maar blijkbaar zat ze al een halve maand op te hinken op dat idee.

Goed ze vertelde me dat ik het laatste half jaar zeer associaal geworden was (door men studie en thesis naar mijn mening) en dat ik zeer weinig bij haar thuis over de vloer kwam (tijdens de week zit ik op kot en heb in het weekend behoefte aan men familie. Ik vertelde haar dat dit allemaal een gevolg was van mijn studies en dat het heus na dit jaar allemaal zou gaan veranderen maar daar had ze geen oren naar.

Het moest zo rap mogelijk gedaan zijn had ik precies de indruk...
Als ik vroeg of we het na de examens niet nog een keertje konden proberen (we verkeerden ten slotte toch al bijna 1 jaar) zei ze resoluut neen, in begin zal het wel terug goed gaan zei ze maar na een tijdje zal je weer in je oude gewoonten hervallen.

Na de breuk ben ik op facebook in een strengere privacy groep geplaatst (kon geen foto's of prikbord berichten meer zien) en op foursquare gedelete (check-in site) en dat vond ik toch extreem raar want ze had uitdrukkelijk gezegd ik zou graag vrienden met je blijven, we komen nu toch al heel lang overeen....

Uiteindelijk heb ik dan via een vriendin van haar (met wie ik niet bevriend ben) op een foto op facebook gestuit waar ze met een andere jongen al in de armen stond... als comment op die foto stond ook een <3 van die jongen... weinig dat dus aan het toeval overlaat...

Enkele dagen geleden kreeg ik een berichtje van haar "Lukt het studeren een beetje? x"
Ik had echt geen goesting om hierop te reageren, dus heb ik het zo gelaten maar dan wat later
kreeg ik via facebook een bericht van haar.... Dat kon ik moeilijk negeren dus heb gewoon gezegd dat het zeer moeizaam ging en dat ik heb vastgesteld dat ze zich voor mij afschermde.
Ze zei aanvankelijk dat die privacy beperking er was zodat ik me zou kunnen concentreren op de examens en niet haar doen en laten zou monitoren.

Ok, ik vroeg haar heb je misschien iets te verbergen voor me?
"Neen" antwoordde ze, waarop ik antwoordde ben je zeker?
"Ja" en dan heb ik de link met de foto op facebook doorgestuurd.
Hiervan zei ze dat het enkel een foto was op een verjaardagsfeestje van een vriendin,
waarop ik zei en dat hartje? En dat ik niet naief was! En toch bleef ze ontkennen en dan
komen de gebruikelijke zinnen ... als je me niet geloofd...

Bon weekje later (gisteren) ging men vriend naar de cinema en komt hij haar tegen met haar nieuwe lover wederom...
Ondertussen ben ik het één en het ander te weten gekomen, begin december hadden we een kleine discussie waarin ik eigenlijk gelijk had en waardoor zei zich onterecht gekwetst voelde (terwijl ik slachtoffer was) de weken gingen voorbij en alles ging terug normaal.
Maar toen is ze beginnen praten met die kerel (7 jaar ouder) want die werkt tijdens het weekend ook in de zaak van haar ouders. Het is zo'n vlotte jongen maar eigenlijk geen hoogvlieger qua school, job, sociale achtergrond. Hij kan gewoon goed meisjes naar z'n mond praten...

Doordat ze een vertrouwensband met die jongen had heeft ze alles over onze relatie tegen hem gezegd en zeer waarschijnlijk heeft die jongen mij liggen slecht praten om zijn eigen voordeel te halen en haar te kunnen binnen rijven. Ik vind het zeer spijtig hoe dit moeten gebeuren is want ik ben zeker dat mijn tekortkomingen na dit jaar zouden wegvloeien door af te studeren en eindelijk te kunnen gaan werken en niet meer hoeven te studeren en aan die thesis te werken...

Maar die kerel liet me gewoon geen kans, hij heeft haar ingepalmd.
Haar naar zijn mond gepraat en zij was verblind door zijn socialiteit en interesse naar haar situatie. Nu hij is 7 jaar ouder als haar, er is op vlak van hobbies totaal geen overeenstemming (zij rijdt paard, hij is voetballer). Hij woont nog steeds thuis, klust in het weekend nog altijd bij omdat hij een zeer gewone job heeft... Ik ben er abosluut zeker van dat deze jongen haar nooit kan bieden wat ik haar te bieden heb. En mijns inzien maakt ze een grote fout, waar ze misschien wel heel snel spijt van zou kunnen krijgen...

Hebben jullie ooit van die situaties meegemaakt waarin je vriendin raadt gaat zoeken bij een "goede" vriend dewelke profiteert van de situatie en je zwart maakt en vervolgens zelf gaat verkeren met je ex. Blijven zo'n relaties duren? Ik had echt wel een zeer goed gevoel bij deze relatie en vindt het spijtig om haar te moeten laten gaan. Ik vind het ook extreem raar dat ze na een relatie van +/- 1 jaar me zo snel kan vergeten en inwisselen voor die kerel terwijl ik hééél veel voor haar heb gedaan en betekend! Hij is het type player terwijl ik gewoon een lieve jongen ben die alles voor zijn vriendin overheeft en haar echt gelukkig wil maken.
pi_121790699
Let her go
  zondag 20 januari 2013 @ 11:08:54 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_121790721
Hij wordt even gebruikt om over het gemis van jou heen te komen.
Verder props voor je Vlaams
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_121790729
Wie heeft er nu wel oren naar om een jaar in de koelkast gezet te worden, want meneer heeft het zwaar met z'n studie. Oh, en om op de tweede plaats te staan, want meneer heeft behoefte aan z'n familie. Maar nee hoor, meneer is *echt echt* wel beter en heeft alles voor haar over en die andere gozer is een kneus!

Ze moet je niet meer. Let her go, end of story.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:09:53 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121790743
Je kent die jongen toch niet? Misschien is het wel een goede jongen voor haar.

Punt is dat ze jou niet meer wil, ga verder met je leven.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 januari 2013 @ 11:11:30 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_121790776
Overigens gooien de meeste meisjes het tussen hun 18e en 20e over een andere boeg. Soort van midwifecrisis
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 januari 2013 @ 11:11:43 #7
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_121790780
zet dat lieve van je af en pop die player kill hij disst jou nu je doet niks terug
  zondag 20 januari 2013 @ 11:13:11 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_121790818
Tevens, een meid wil aandacht. Geef jij dat niet en een ander wel, dan is het al snel een verloren zaak. Wat voor pauper die andere gozer ook mag zijn.
pi_121790837
Vrouwen kunnen niet zonder aandacht van hun vriendje... In het algemeen niet zonder aandacht van de mannelijke medemens. Wanneer begrijpen mannen dat nou eens?

Ze voelde zich verwaarloost en jij bent er duidelijk niet voor haar geweest of hebt niet naar haar klacht (ws in jouw ogen gezeur) geluisterd. Now you pay the price...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_121790839
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:09 schreef kahlie het volgende:
Wie heeft er nu wel oren naar om een jaar in de koelkast gezet te worden, want meneer heeft het zwaar met z'n studie. Oh, en om op de tweede plaats te staan, want meneer heeft behoefte aan z'n familie. Maar nee hoor, meneer is *echt echt* wel beter en heeft alles voor haar over en die andere gozer is een kneus!

Ze moet je niet meer. Let her go, end of story.
Klopt niet Kahlie.
Tijdens de week als ik op kot zat ging ik haar soms 1 à 2 x bezoeken thuis of zij mij op kot.
We zagen elkaar toch 3-tal keren in de week.
Ze vond het erg dat zij meer naar mij kwam dan ik naar haar in het weekend.

En het in de koelkast zetten zoals jij suggereert klop ook niet, ik heb tijdens eerste semester september - december altijd tijd voor haar vrij gemaakt. Ook al moest ik deadlines halen, maar tijdens de examens heb ik echt mijn blok nodig om te kunnen slagen voor dit masterjaar.
pi_121790865
Waarom zag je liever je familie in het weekend dan haar? Kon je dat niet combineren?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_121790874
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef DevotedHero het volgende:

[..]

Klopt niet Kahlie.
Tijdens de week als ik op kot zat ging ik haar soms 1 à 2 x bezoeken thuis of zij mij op kot.
We zagen elkaar toch 3-tal keren in de week.
Ze vond het erg dat zij meer naar mij kwam dan ik naar haar in het weekend.

En het in de koelkast zetten zoals jij suggereert klop ook niet, ik heb tijdens eerste semester september - december altijd tijd voor haar vrij gemaakt. Ook al moest ik deadlines halen, maar tijdens de examens heb ik echt mijn blok nodig om te kunnen slagen voor dit masterjaar.
Uit je vorige thread kwam al naar voren dat je jezelf veel belangrijker vindt dan haar gevoelens. Vooral gezien dat incident in December. Ze heeft meerdere keren aangegeven dat er dingen niet goed zaten in jullie relatie en dat ze het anders wilde. Als je vervolgens niets doet, maar alleen maar (en nu weer) met excuses komt over hoe dat dan echt niet klopt en hoe jij gelijk hebt... dan vind niemand het raar dat ze de benen neemt naar een ander die wel naar haar luistert en haar het gevoel geeft dat ze geliefd is en belangrijk is.
pi_121790901
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:09 schreef Luxuria het volgende:
Je kent die jongen toch niet? Misschien is het wel een goede jongen voor haar.

Punt is dat ze jou niet meer wil, ga verder met je leven.
Die jongen werkte in de zaak van haar ouders, telkens ik daar langs kwam had ik contact met hem.
Doordat ze vaak met hem samenwerkte is er een vertrouwensband ontstaan waar hij misbruik van gemaakt heeft. Ik weet echt heel zeker dat deze jongen geen partij voor haar is, ten eerste hij is 7 jaar ouder, heeft enkel een middelbare studie gedaan en moet bijklussen in het weekend. Woont bovendien nog thuis bij zijn ouders. Zijn hobbies zijn voetbal, iets waar men ex van walgde...
pi_121790957
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zag je liever je familie in het weekend dan haar? Kon je dat niet combineren?
Als je gedurende een ganse week op kot zit heb je echt nood aan je familie tijdens het weekend.
Maar ik ging ook vaak met haar uit eten tijdens het weekend of naar de cinéma maar bleven we telkens bij mij thuis slapen ipv bij haar... en dat stond haar niet aan. (maar ik ging ook af en toe bij haar slapen, maar niet zo vaak als zij bij mij)
pi_121790991
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:18 schreef DevotedHero het volgende:

[..]

Als je gedurende een ganse week op kot zit heb je echt nood aan je familie tijdens het weekend.
Maar ik ging ook vaak met haar uit eten tijdens het weekend of naar de cinéma maar bleven we telkens bij mij thuis slapen ipv bij haar... en dat stond haar niet aan. (maar ik ging ook af en toe bij haar slapen, maar niet zo vaak als zij bij mij)
Heb je echt elke week nood aan je ouders? Moederskindje
pi_121791007
quote:

[..]

Ik zal even vertalen:

Ik vind het belangrijk om mijn familie te zien en dat is volstrekt logisch. Op dat moment moet mijn vriendin dus niet zeuren, want, kijk eens hoe veel ik ook voor haar doe! Zo oneerlijk was het toch niet, ookal was het niet gelijk en heeft ze me verteld dat het haar niet aanstond.

Maar nee, die nieuwe gozer, dat is pas een *****. Want ja, hij woont nog bij z'n ouders :P
  zondag 20 januari 2013 @ 11:22:42 #17
206580 Luxuria
pi_121791046
quote:

[..]

:') En dan zeg je wat over die jongen die nog thuis woont.

Als ik de hele week op kamers zit, zou ik in het weekend juist mijn vriendje willen zien O+
  zondag 20 januari 2013 @ 11:23:50 #18
206580 Luxuria
pi_121791081
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef DevotedHero het volgende:

[..]

Die jongen werkte in de zaak van haar ouders, telkens ik daar langs kwam had ik contact met hem.
Doordat ze vaak met hem samenwerkte is er een vertrouwensband ontstaan waar hij misbruik van gemaakt heeft. Ik weet echt heel zeker dat deze jongen geen partij voor haar is, ten eerste hij is 7 jaar ouder, heeft enkel een middelbare studie gedaan en moet bijklussen in het weekend. Woont bovendien nog thuis bij zijn ouders. Zijn hobbies zijn voetbal, iets waar men ex van walgde...
Als dat zo is, komt ze daar zelf wel achter toch?
pi_121791092
Er was dus iemand die haar wel kon bieden wat ze zocht.
pi_121791140
Het is mijn, niet men.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121791162
Maak je studie af, zorg ervoor dat je zelf zo goed mogelijk een start maak voor je verdere toekomst en laat dit rusten. Volgens mij is een relatie ook niet iets waar je prioriteiten liggen (studie en familie gaan in mijn ogen voor bij je.)

Iemand zei het hiervoor al, maar meiden tussen de 18 en 25 die al een tijdje in een relatie zitten kunnen zomaar ineens iets heel anders willen en momenteel kan jij haar niet bieden wat ze nu wilt.
pi_121791164
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik zal even vertalen:

Ik vind het belangrijk om mijn familie te zien en dat is volstrekt logisch. Op dat moment moet mijn vriendin dus niet zeuren, want, kijk eens hoe veel ik ook voor haar doe! Zo oneerlijk was het toch niet, ookal was het niet gelijk en heeft ze me verteld dat het haar niet aanstond.

Maar nee, die nieuwe gozer, dat is pas een *****. Want ja, hij woont nog bij z'n ouders :P
Van een kerel van 27 verwacht je toch dat die al op zijn eigen benen kan staan :)
En mijn probleem was slechts tijdelijk van aard, in juli als ik afstudeer en niet meer op kot zou zitten heb ik geen problemen met het feit dat ik wat minder thuis zou zijn, dan zou ik juist liever met haar samen mijn leven hebben willen opbouwen...
pi_121791204
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef DevotedHero het volgende:

En mijn probleem was slechts tijdelijk van aard, in juli als ik afstudeer en niet meer op kot zou zitten heb ik geen problemen met het feit dat ik wat minder thuis zou zijn, dan zou ik juist liever met haar samen mijn leven hebben willen opbouwen...
Dat heet dus "In de koelkast zetten". En dat vinden vrouwen niet leuk.

Een relatie heb je *samen*. Dus je beslist *samen* hoe je een leven opbouwt. *Samen* over wat je *samen* prettig vindt. Desnoods een compromis voor die paar maanden.

Maar nee, *JIJ* besliste dat het wel ok was en dus heeft *ZIJ* nou beslist dat ze niet meer met je wil.
pi_121791220
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef DevotedHero het volgende:

[..]

Van een kerel van 27 verwacht je toch dat die al op zijn eigen benen kan staan :)
Geloof mij, ik spreek uit ervaring. In een relatie kan je niet even een pauze nemen in het aandacht geven omdat je met je studie bezig bent (of andere dingen) . De dames willen gewoon aandacht, leuke dingen doen en dat je luistert.

Zou er verder ook niet te veel bij stil staan dat die andere kerel nog niet op eigen benen staat. KOmt zij wel achter en als ze dat liever heeft, so be it...
pi_121791248
Wij denken er hetzelfde over kahlie.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')