PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Villarrealquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verwacht een spannend slot in de Eredivisie. Ik zie zo geen oppermachtig team.
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.quote:
Als dat zo isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verwacht een spannend slot in de Eredivisie. Ik zie zo geen oppermachtig team.
oppermachtiger dan PSV iig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als dat zo isheb ik echt medelijden met hem
![]()
Ajasieden zijn niet echt slim dus laat ze maar lekker dingen denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als dat zo isheb ik echt medelijden met hem
![]()
Dat bedoel ik ja. Geen van de kandidaten komen onverslaanbaar over. Ik zie al de 'top' teams wel punten verspelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ajax oppermachtig is.
3 seizoenen geleden waren ze pas echt oppermachtig. Ongelooflijk dat ze toen geen kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien zou PSV echt kampioen moeten worden, maar het is daar zo'n teringbende. Gaat wel weer een kampioen van de armoede worden zo, tenzij de kampioen nu ineens echt goed gaat ballen na de winter..afgelopen 2 jaar was Ajax echt mega dominant na de winterstop.
Nee, hier ontpopt zich een leuke discussie en ik probeer wat te stokenquote:
Maar voetbal wordt niet op papier gespeeld, Evert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |