abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2013 @ 17:58:59 #51
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_121809931
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Het grappige hiervan is dat hij helemaal geen seks wilde toen ik erover begon in een berichtje vrijdag... Ik zeg jij geen zin? Hij wilde bank hangen ofzo... Dacht oke ook goed. Want dacht dat het dus wel om de seks ging voor hem.. Naja stuur net toch maar een berichtje met doe je voorzichtig ivm het weer, krijg ik ineens iets met van hey schat... Dat heeft ie nog nooit gezegd.. Ik zit hier helemaal met verbazing te kijken naar dat berichtje... Ben ik nou toch gek aan het worden??
Dan wil ie vast met je trouwen.

Lieve schat, hij is hartstikke duidelijk. Hij voelt genegenheid voor je, hij vind je lief, maar hij staat niet open voor een relatie met je. Kenelijk is dat een gevoelstoestand die jij niet kan snappen, je denkt dat als ie aardig/lief/intiem met je is, dat dat wel "moet" betekenen dat hij meer voor je voelt, maar dat is een denkfout voor meisjes die dromen van de enige ware, prinsen op paarden, en sprookjeshuwelijken.

Hij vind je gewoon lief, hij heeft een fijne klik met je, maar hij is duidelijk in de grenzen van wat je van hem kan verwachten. Jij put verkeerde hoop uit zijn lieve gebaren, hoop op iets waarvan hij heel duidelijk heeft aangegeven dat dat er niet in zit. Er is geen probleem, er is geen dubbelheid, niet in zijn handelen. Wel in hoe jij dat opvat. Jij denkt dat er iets te begrijpen moet vallen, maar gevoel is niet te begrijpen.

Een mens kan hele warme, fijne, intieme en welwillende gevoelens voor een ander hebben, maar dat betekent geenzins automatisch dat je dan "dus" (stiekem) wel een monogame relatie met diegene wil hebben.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_121809961
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar toch. Ik bedoel: zodra iemand jou meerdere keren afwijst (en daarna zegt je weer te willen), kunnen d'r best wel twijfels komen en blijven.

Maar ja, wij weten sowieso niet wat hij nou daadwerkelijk voelt, wil en denkt. Dat kun je toch echt het beste aan hemzelf vragen met de mededeling dat jij wel verder wil en dat als hij geen keuze kan maken, jij zonder hem verder gaat.
Lief dat jullie zo mee denken en verschillende kanten laten zien.. Het is en blijft ingewikkeld..
pi_121810263
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dan wil ie vast met je trouwen.

Lieve schat, hij is hartstikke duidelijk. Hij voelt genegenheid voor je, hij vind je lief, maar hij staat niet open voor een relatie met je. Kenelijk is dat een gevoelstoestand die jij niet kan snappen, je denkt dat als ie aardig/lief/intiem met je is, dat dat wel "moet" betekenen dat hij meer voor je voelt, maar dat is een denkfout voor meisjes die dromen van de enige ware, prinsen op paarden, en sprookjeshuwelijken.

Hij vind je gewoon lief, hij heeft een fijne klik met je, maar hij is duidelijk in de grenzen van wat je van hem kan verwachten. Jij put verkeerde hoop uit zijn lieve gebaren, hoop op iets waarvan hij heel duidelijk heeft aangegeven dat dat er niet in zit. Er is geen probleem, er is geen dubbelheid, niet in zijn handelen. Wel in hoe jij dat opvat. Jij denkt dat er iets te begrijpen moet vallen, maar gevoel is niet te begrijpen.

Een mens kan hele warme, fijne, intieme en welwillende gevoelens voor een ander hebben, maar dat betekent geenzins automatisch dat je dan "dus" (stiekem) wel een monogame relatie met diegene wil hebben.
Weer een andere kijk op het verhaal. Vind het wel interessant dat iedereen er anders over denkt. Maar denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Ik kan zoiets niet begrijpen omdat ik zoiets niet zou kunnen met iemand waar ik niks voor voel... Dat is het. Als een man mij niet boeit dan doe ik zo echt niet. Maar goed dat ben ik. iedereen is anders daarin. Maar ik laat het maar gewoon los allemaal dat is denk het beste. Want normaal ben ik helemaal geen onzeker persoon, juist totaal niet. Ik weet niet wat hij met me doet, maar ik voel me echt weer een puber ;)
pi_121810290
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef FashionFreak het volgende:

Hij vind dat ik eerst op mezelf moet zijn na mijn relatie en dat we dan weer eens verder kijken... En zo handelt hij nu ook.
klinkt als een verstandige kerel.
pi_121826091
Lieve ts, stop met berichtjes sturen. Jij geeft hem nu opening om op gewone oude voet door te gaan. Bal is op zijn kant van het veld aan hem om te reageren op jouw "wens". Doet hij dit niet dan is het duidelijk, hij wil je als scharrel maar meer niet. Uiteindelijk wordt je hier alleen maar (nog meer) verdrietig van.

Houd voor ogen, misschien bied geen toekomst.
pi_121827040
Zoveel verschillende interpretaties zijn er hier niet, TS. Hij wil je alleen als scharrel, niet als relatie, punt. Weet dat zoiets rot is maar je kunt beter vroeg dan laat tot dat besef komen :*
Raak en plezierig.
  maandag 21 januari 2013 @ 03:08:16 #57
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121831815
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Denk dat het echte klooien eind november is begonnen... Maarja ik vind dat dus ook. Denk ook dat het verstandig is om het contact te verbreken, want het doet zoveel pijn zo.. Maar het wordt wel met de keren dat we elkaar zien beter en dan krijg je toch weer soort van hoop ofzo... Miss heeft hij wel meer tijd nodig.. Hij is de laatste 2 keer ook zeer gekwetst door vrouwen dat helpt denk ook niet..
Ik denk niet dat hij zoveel signalen geeft als jij wil zien. Denk dat je prima ervan uit kunt gaan dat wat hij zegt ook zo is. Als hij letterlijk zegt dat hij hoopt dat het goedkomt met je ex lijkt me dat je niet teveel hoop moet hebben. Vraag het nog een keer, duidelijk, wat hij wil van jullie contact en geef ook aan wat je zelf graag wil zonder terugkrabbelen of afkappen. Is het antwoord nog steeds "nee" dan weet je wel genoeg toch? Daarbij ben je ook nog eens nét vrijgezel, waarom niet eerst even tot jezelf komen voor je met hem een relatie begint?
pi_121831823
Hij misbruikt je.
pi_121836731
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Hilzillah het volgende:
Lieve ts, stop met berichtjes sturen. Jij geeft hem nu opening om op gewone oude voet door te gaan. Bal is op zijn kant van het veld aan hem om te reageren op jouw "wens". Doet hij dit niet dan is het duidelijk, hij wil je als scharrel maar meer niet. Uiteindelijk wordt je hier alleen maar (nog meer) verdrietig van.

Houd voor ogen, misschien bied geen toekomst.
Weet je ik snap gewoon niet dat je zo kan doen... En dat doet het meeste pijn. Ik ga het nog 1 keer vragen over hoe het zit en dan is het klaar, ik blijf er anders mee in mijn hoofd zitten waarom iemand zo kan doen die hij niet leuk vind. En elke keer als je elkaar weer gezien hebt en intiem bent geweest voel je je toch gebruikt... En dat is echt een rot gevoel en het wordt met de keer erger..
pi_121836859
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef AnnaTralala het volgende:
Zoveel verschillende interpretaties zijn er hier niet, TS. Hij wil je alleen als scharrel, niet als relatie, punt. Weet dat zoiets rot is maar je kunt beter vroeg dan laat tot dat besef komen :*
Ik denk dat ik dat niet wil inzien... Maar het doet verdomd veel pijn zo..
Ik moet hem gewoon uit mijn leven verbannen!
pi_121837413
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:23 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat niet wil inzien... Maar het doet verdomd veel pijn zo..
Ik moet hem gewoon uit mijn leven verbannen!
Precies, als je er ongelukkig van wordt, moet je ermee stoppen. Beeld je eens in hoe je je zou voelen als hij over een jaar nog steeds op deze manier met je om zou gaan. Dan kun je die energie beter besteden aan andere jongens :)
Raak en plezierig.
pi_121838407
Bij ware liefde heb je geen spelletjes nodig.
pi_121842391
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Weet je ik snap gewoon niet dat je zo kan doen... En dat doet het meeste pijn. Ik ga het nog 1 keer vragen over hoe het zit en dan is het klaar, ik blijf er anders mee in mijn hoofd zitten waarom iemand zo kan doen die hij niet leuk vind. En elke keer als je elkaar weer gezien hebt en intiem bent geweest voel je je toch gebruikt... En dat is echt een rot gevoel en het wordt met de keer erger..
Kies voor jezelf, bedenk ook... Het gaat over. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, sporten enz.

:*
pi_121842959
Kijk eens 500 days of Summer ^O^
pi_121843091
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 01:36 schreef FashionFreak het volgende:

[..]

Het probleem is als ik dus als ik zeg dat ik hem meer dan leuk vind, dat hij afstand neemt. het is niet dat ik dat wil ofzo. Maar om hem niet kwijt te raken doe ik dus zo debiel... Tis gewoon onzekerheid van mijn kant en hij wordt waarschijnlijk weer onzeker van mij....
Hij wil graag seks met je, omdat je makkelijk bent.
pi_121845585
Lieve mensen, Tis klaar.. Heb um toch maar gebeld en het hoge woord is eruit. Hij voelt het niet. Voor hem betekent liefde meer dan alleen leuk hebben en gezelligheid... En hij had t ook over vertrouwen enzo. Heb ook gevraagd waarom hij mij dan wel zulke signalen gaf en hij zegt dat ik dat verkeerd heb opgevat. Hij moet het gelijk voelen vind hij en ik vind dat liefde ook kan groeien.. Daar verschillen we dan over in mening. Ik zag er veel meer dan dat het was blijkbaar. Kom ik ff van een koude kermis thuis.. Er is nu wel duidelijkheid.
pi_121845740
Sterkte ts. Fijn dat je duidelijkheid hebt, minder fijn dat het niet het antwoord is waar je op hoopte.

:*
pi_121849843
Respect dat je de koe bij de horens hebt gevat en op duidelijkheid hebt aangestuurd. En sterkte :*
Raak en plezierig.
pi_121855013
Nu nog vol zien te houden en dat je straks niet weer naar hem toe gaat trekken..
pi_121858291
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef AnnaTralala het volgende:
Respect dat je de koe bij de horens hebt gevat en op duidelijkheid hebt aangestuurd. En sterkte :*
pi_121859775
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:59 schreef FashionFreak het volgende:
Lieve mensen, Tis klaar.. Heb um toch maar gebeld en het hoge woord is eruit. Hij voelt het niet. Voor hem betekent liefde meer dan alleen leuk hebben en gezelligheid... En hij had t ook over vertrouwen enzo. Heb ook gevraagd waarom hij mij dan wel zulke signalen gaf en hij zegt dat ik dat verkeerd heb opgevat. Hij moet het gelijk voelen vind hij en ik vind dat liefde ook kan groeien.. Daar verschillen we dan over in mening. Ik zag er veel meer dan dat het was blijkbaar. Kom ik ff van een koude kermis thuis.. Er is nu wel duidelijkheid.
kut voor je aangezien je je ex voor hem gedumpt hebt. ~:)
pi_121864760
Ah ik vind het ook tof dat je hem gebeld hebt :) En dat hij zo eerlijk is geweest.

Wel even klote natuurlijk, maar er komt vast wel weer een nieuwe kerel op je pad. Dan zal je hopelijk zien dat het opeens wel vanzelf kan gaan!

Ik neem aan dat je je ex niet alleen voor deze gast hebt gedumpt, dat zat waarschijnlijk sowieso niet helemaal lekker.

Sterkte! ^O^
  maandag 21 januari 2013 @ 23:01:46 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121869993
gevalletje verlatingsangst.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties