Tell me more.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me wel wat FOK!kers indenken die ik liever nakend zou zien.
Wat dan??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien is het tijd voor het zware geschut
Just saying..
Ja, nee, nu hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Like dan ook post 60 verdorie!!
Thegirlnextdoorquote:
Vraag het ze zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor
Lokasenna
Moneyfornothing
Sinosappel
Moonwalk
Chipszak
Please?quote:
Zou dat werken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag het ze zou ik zeggen
[..]
Please?
Zou het de vriendschappelijke band schaden die ik met enkelen van dat lijstje heb?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar, nee heb je, ja kan je krijgen!!
Je bent een schatquote:
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoordquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het de vriendschappelijke band schaden die ik met enkelen van dat lijstje heb?
Ik ook van jou, maar ik ga nu weer naar het FUT topic. Succesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent een schat
[..]
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoord
Ik blijf niet aan de gang, tfoe.
Waar kan ik mee betalen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb al een vraag beantwoord, nu moet je betalen voor nog een antwoord
Ik blijf niet aan de gang, tfoe.
Ik word al gehosseld, Myr. Had ik je toch verteld?quote:
Door mijn topic te delen zodat mensen het gaan like'en.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar kan ik mee betalen?
[..]
Ik word al gehosseld, Myr. Had ik je toch verteld?
Je topic is gedeeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Door mijn topic te delen zodat mensen het gaan like'en.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké.
Als ze van je schrikken, dan moet je gewoon zeggen: grapjeee toch, we zijn toch vrienden.
Dat mag niet, want je bent minderjarig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dm eventueel maar wat door
Like'en!!
20 likes nu. (ofzo)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |