PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Sorry, het is wel zo leuk om tegen gelijkwaardige teams te spelen. Ons toernooi gaat om teams met 3 zilveren en 3 bronzen erin. Dat leg je af tegen geoefende gouden teams.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:10 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan jullie toernooi, maar mis wil je een friendly?
I get it my bad wist ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, het is wel zo leuk om tegen gelijkwaardige teams te spelen. Ons toernooi gaat om teams met 3 zilveren en 3 bronzen erin. Dat leg je af tegen geoefende gouden teams.
Speelde bij Heerenveen meestal R(C)M of RB. Maar deze rating is een beetje weird idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/752/
Als je zijn stats op kaart ziet denk je: hoe kan hij 65 overall zijn. Maar dan zie je zijn verdedigende stats
38 standing tackle, 26 marking en jezelf CDM noemen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/752/
Als je zijn stats op kaart ziet denk je: hoe kan hij 65 overall zijn. Maar dan zie je zijn verdedigende stats
Ik wil mn team tegen gelijkwaardige teams uittesten....vrij logisch toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je toch wel gewoon een potje doen
Ik wist niet eens dat hij bij Heerenveen heeft gespeeld. Als CM/CAM zou hij veel beter zijn lijkt mijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde bij Heerenveen meestal R(C)M of RB. Maar deze rating is een beetje weird idd.
Mwah als je allebei een potje wil doen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil mn team tegen gelijkwaardige teams uittesten....vrij logisch toch?
Van Reemi winnen vind ik wel knapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar ik ben nog steeds benieuwd wie hier zei dat ik de slechtste van allemaal was
Pots speelt mij compleet zoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van Reemi winnen vind ik wel knapIk kan helemaal niks tegen die gozer, die speelt me steeds compleet zoek.
Precies....ik was kansloos tegen jouquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
De een zijn speelstijl ligt de ander wat beter. Ik won van Pots en verloor van Reemi terwijl Pots dus van Reemi won.
Ja, bij jou krijg ik niet eens de ruimte om te ademen. ik zal daar gevoelig voor zijn en POTS heeft dan iets grotere hersenen dan mij en weet jouw tactiek in zijn voordeel om te buigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pots speelt mij compleet zoek.Het ligt denk ik aan de speelstijl. De een zet ik helemaal klem, de ander doet dat bij mij.
Gebruik Yapi yapo, Dingsdag en Gradel of Soumahoro en het is makkelijk (352)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
Ik wil een team met deze beest maar het is zo verdomd moeilijk.
[ afbeelding ]
Hij linkt met Dingsdag dus zo moeilijk kan dat niet zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Basel heeft een zilveren linksback en rechtsback(Park,Degen) en twee goede middenvelders(Frei,YapiYapo) dus zo moeilijk lijkt mij dat niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze laatst gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:23 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |