PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:
Ik vond IF Walcott kut. , met kone heb je veel meer waar voor je geld als je over RvP twijfelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:51 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit werken? Of zet ik beter bv Walcott als ST?
Baas boven baas Toef. De mijne is verkocht voor 184kquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:30 schreef Toefjes het volgende:
puush doet het hier niet. Maar IF Walcott voor 183k verkocht. Heeft 131K gekost. Ook goed nieuws voor jou, POTS
Je bent volgens mij een aardige kapitalist aan het worden?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Baas boven baas Toef. De mijne is verkocht voor 184k
Heb er nog 2 in mijn TP staan
Nee, valt mee. Heb wat dure aankopen gedaan in mijn BPL-squad hoor, en nu weer in dat toenooiteam. Als ik die 2 Walcotts verkoop zit ik weer rond de 1 mil.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent volgens mij een aardige kapitalist aan het worden?
ik zit op 1.7 miljoen na verkoop van alle blessure kaarten. Ik had gewoon 3 miljoen coins gehad als ik niet al veel coins verkocht zou hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Heb wat dure aankopen gedaan in mijn BPL-squad hoor, en nu weer in dat toenooiteam. Als ik die 2 Walcotts verkoop zit ik weer rond de 1 mil.
En dan mij van kapitalisme betichtenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zit op 1.7 miljoen na verkoop van alle blessure kaarten. Ik had gewoon 3 miljoen coins gehad als ik niet al veel coins verkocht zou hebben
Hier is de impuls wel gekomen van de teamfitness en formatiekaartjes. voor toty had ik `1.1 of 1.2. In elk geval een half miljoen. Zit wel IF Rooney en IF Walcott bij die ik met bij elkaar 140K winst kon verkopenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan mij van kapitalisme betichten
Vanochtend trouwens maar wat goedkopere contracten ingeslagen
Zou voor de 1e gaan, want taarabtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Graag weer eens jullie advies heren:
Team 1:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hitIXpL8nINTj:ps3
Team 2:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4154247/
Excuses, puush werkt niet
Maar je weet dat ik niet zo'n skiller ben...en juist Taarabt viel me een beetje tegen in de laatste potjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou voor de 1e gaan, want taarabt
Oh,dan zou ik voor de 2e gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je weet dat ik niet zo'n skiller ben...en juist Taarabt viel me een beetje tegen in de laatste potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |