ja beetje maar ik snap alleen niet waarom als niemand het ziet.. en waarom alleen een knuffel..quote:
Misschien wil ze wel niet gezien worden met jouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef technicalx het volgende:
[..]
ja beetje maar ik snap alleen niet waarom als niemand het ziet.. en waarom alleen een knuffel..
=.=quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel niet gezien worden met jouw
Het is nog heel pril en je hebt officieel nog niks toch? Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:
klopt :pquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is nog heel pril en je hebt officieel nog niks toch? Ik zou me er niet zo druk om maken.
wat spannend zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef technicalx het volgende:
[..]
klopt :p
ik ga zaterdag bij haar op haar kamer film kijken met de deur opslot dat wou ze zei ze dus ja ik weet niet :$
Ja precies, ik zou van te voren gewoon een condoom om doen alvast hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan wilt ze niet Gezellig gewoon een film kijken?
zonder aan elkaar te zitten lol
Hoe ga ik die toveren :$quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja precies, ik zou van te voren gewoon een condoom om doen alvast hoor!
Dat merk je vanzelf wel, is toch fijn? En als je het niet wil zeg je dat gewoonquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:34 schreef technicalx het volgende:
[..]
Dan wilt ze niet Gezellig gewoon een film kijken?
zonder aan elkaar te zitten lol
Ik wil alles maar zij wilt tot nu toe alleen een knuffel maar dan staat wel haar vriendin erbij en ze is nog nooit met mij alleen geweestquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel, is toch fijn? En als je het niet wil zeg je dat gewoon
Als je het maar veilig doetquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik wil alles maar zij wilt tot nu toe alleen een knuffel maar dan staat wel haar vriendin erbij en ze is nog nooit met mij alleen geweest
Was maar een grapjequote:
Uhu :$quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef technicalx het volgende:
[..]
Uhu :$
dus je denkt dat als ik alleen met haar ben op haar kamer dat ze dan wel meer durft bijv zoenen ofzo
Ik zie haar vrijdag avond ook maar dan met een vriendengroepjequote:
Beter zelf doen, vrouwen willen graag jongens met zelfvertrouwenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef technicalx het volgende:
[..]
Ik zie haar vrijdag avond ook maar dan met een vriendengroepje
maar wat zal ik doen zou ik haar de stappen laten zetten bijv zoenen ofzo
Dit ja, mannen die geen initiatief tonen zijn echt niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Beter zelf doen, vrouwen willen graag jongens met zelfvertrouwen
zal ik haar vrijdagavond proberen te zoenen? of zal ik wachten tot zaterdag?quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit ja, mannen die geen initiatief tonen zijn echt niet aantrekkelijk
wacht maar tot zaterdagquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef technicalx het volgende:
[..]
zal ik haar vrijdagavond proberen te zoenen? of zal ik wachten tot zaterdag?
oke!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wacht maar tot zaterdag
Nee doe maar niet, je moet gewoon die hints van haar oppakken. Als zij laat merken dat ze graag even met je alleen wil zijn moet je haar gewoon dan zoenen. Hangt allemaal af van de sfeerquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:51 schreef technicalx het volgende:
[..]
oke!
dan laat ik haar vrijdagavond zelf wel een beetje een soort van inniatief nemen
deze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, je moet gewoon die hints van haar oppakken. Als zij laat merken dat ze graag even met je alleen wil zijn moet je haar gewoon dan zoenen. Hangt allemaal af van de sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |