abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juli 2013 @ 02:46:06 #201
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129145974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
De inenting is inderdaad niet doorgegaan. Gijs heeft natte oogjes en niest, ook heeft hij oormijt (wist ik eigenlijk al). Voor de oormijt krijgt hij stronghold (druppeltjes in zijn nek) en 2 a 3 keer per week moet ik ze schoonmaken met paraffine.
En ik schaam me best wel, want hij is te dik :@ nu al ja :@ hij moet het voorlopig even doen op brokjes en krijgt geen vlees meer. Zijn darmpjes kunnen deze hoeveelheden blijkbaar nog niet aan.
Oh het wordt een rooie gezellige goedzak, dat weet ik nu al :Y Zo'n jeweetwel kater O+
pi_129147237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
Nou ben ik geen expert maar bij een opgezet buikje denk ik eerder aan wormpjes of constipatie.. heeft hij ook speklaagjes of is het alleen het buikje?
Het is absoluut geen wormenbuikje, maar echt een spekbuik :) is ook biet zo gek als je ziet hos veel hij naar binnen kan stouwen :P

Ik vond gisteren wel wormen in een poepje van een van de anderen :r wel een dooie gelukkig. Gisteren dus allemaal weer ontwormd (normaal mag dat om de 2 weken, nu maar iets eerder gedaan).

Mama_mia zorgt vandaag en morgen voor ze, wij gaan lekker zeilen vandaag O+
pi_129156338
Zipper vond dat je op mijn schoot heel best kon slapen O+

en Gijs en Belle kropen ook maar op de bank erbij, nadat het dekentje ondergekwijld en flink gekneed was :D

Bohhh kittens O+ O+ O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_129231028
Zo, even weer een update. Aankomende woensdag worden Belle en Zipper ingeent en krijgen ze hun chip. Het gaat erg goed met ze. Zipper is een kleine jankerd (zie filmpje) en Belle is een felle. Ze speelt sinds dit weekend ook erg veel met handen en voeten dus dat moet ik haar even afleren. Ook is ze nog erg fel wat haar eten betreft, ze is dan onwijs aan het grommen. Dit ben ik haar ook aan het afleren, maar nog zonder veel succes. Belle is een deugniet en zit telkens op tafel. Inmiddels heeft ze al een paar keer kennisgemaakt met de plantenspuit :Y)
Gijs niest nog steeds erg veel en zijn oogjes zijn nog steeds nat met af en toe troebele zooi er uit. Hij wordt woensdag dan ook niet ingeent helaas.
Ik ben erg benieuwd hoe Belle en Zipper het gaan doen na hun inenting. Ik zelf ben niet zo'n voorstander voor inenten als er zieke beestjes rondlopen. Dan kun je er donder op zeggen dat ze ziek worden...

Even een paar foto's en filmpjes.
Zipper kan ongelofelijk krijsen, hoor hier het filmpje :')
Belle met een balletje en als Belle iets heeft is het MINE en gaat ze grommen:
Belle zoekt verkoeling in Muis' afwasteil

Gekke Gijs O+

Papa Pingoo met zijn grut O+

pi_129232930
Ooooh die laatste foto met Belle en Pingoo, ik smelt (niet alleen vanwege de temp)
pi_129233739
Ze staan sinds vandaag trouwens op de site en uiteraard gaat dat niet in 1 keer goed (volgens mij is het nog nooit in 1 keer goed gegaan) :')
Belle staat er goed op, Gijs' foto doet het maar half en die van Zipper helemaal niet _O-
http://www.docenschede.di(...)eldieren/kat/1/35860

http://www.docenschede.di(...)eldieren/kat/1/35861

http://www.docenschede.di(...)eldieren/kat/1/35862
pi_129233822
Ah fotomodel Belle in haar bakje, a la Tyra
  maandag 22 juli 2013 @ 22:05:39 #208
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129234797
Die laatste lijkt een beetje op mijn kitten hoe ze ligt:

Net 3 dagen thuis en nu al zo ongegeneerd liggen :{w
  maandag 22 juli 2013 @ 22:07:58 #209
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129234881
Wat een falers trouwens met betrekking van die foto's :{ ....

Denk niet dat het het uitzoeken van katten echt makkelijker maakt...

Belle gaat trouwens met die foto zo een baasje krijgen :Y Goede omschrijving ook.
pi_129235353
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef Mishu het volgende:
Wat een falers trouwens met betrekking van die foto's :{ ....

Denk niet dat het het uitzoeken van katten echt makkelijker maakt...

Belle gaat trouwens met die foto zo een baasje krijgen :Y Goede omschrijving ook.
Leuk kitten heb je! :)

En inderdaad best wel falers. Heb ze ook al een mailtje gestuurd. Hopelijk wordt het morgen gefixed.
pi_129262741
De foto's zijn gemaakt dus de kinderen staan er nu goed op :)
Gijs gaat morgen mee naar het asiel waar de dierenarts zit. Het snotteren wordt alleen maar erger. Belle begint nu ook te niezen...

Ik hoorde net een klap en ging kijken, was Belle uit de hoge krabpaal gevallen. Dat was een flinke smak en ze was er helemaal naar van. Haar koppie bewoog raar alle kanten op en met haar pootje deed ze vreemd. Waren ongecontroleerde bewegingen. Nu lijkt alles weer goed te gaan, maar was wel even schrikken, leek net of ze out ging :{
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:23:30 #212
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129262990
Wow heftig. Mijn kitten niest ook af en toe wat maar vertoont verder geen ziekteverschijnselen dus de dierenarts wilde het nog even aankijken.
pi_129283753
Zie ze zitten :D
pi_129283923
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:08 schreef Oognip het volgende:
Zie ze zitten :D
[ afbeelding ]
Beetje eng allemaal :D
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:20:00 #215
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_129284041
Aww hij slaat zijn arm om zijn broertje heen.
pi_129284138
Het zijn zulke schatjes. Hopelijk gaat het snel beter met het gesnotter.
pi_129284652
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:20 schreef Mishu het volgende:
Aww hij slaat zijn arm om zijn broertje heen.
Ja O+
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het zijn zulke schatjes. Hopelijk gaat het snel beter met het gesnotter.
Meh. Ik ben blij dat ik er gisteren op aangedrongen heb Gijs mee te mogen nemen, eerst vonden ze dat namelijk niet nodig. De dierenarts heeft hem gezien en meneer mag 10 dagen aan de antibiotica, krijgt voor 10 dagen 4x per dag oogzalf en novacam.
Ze zijn allemaal niet ingeënt (gelukkig!). Dit betekent helaas wel dat ze vanuit mij niet naar een nieuw huisje gaan, maar eerst naar een ander gastgezin gaan vanwege mijn vakantie. Heel jammer, maar het is niet anders.
pi_129287047
Ik hoorde net *plons*, Belle was in m'n voetenbadje gesprongen _O- she was not amused :')
pi_129383213
Belle heeft gel in haar haar :+
pi_129383258
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhhhhh.
Jammer dat ik al een kat heb, ze is echt zo snoezig
pi_129386095
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Awwww <3
pi_129388416
Ik heb trouwens nog wat meer foto's van de afgelopen dagen dus meteen maar even een update.
Gijs is zo ontzettend lief met zijn medicijnen O+ De voorgaande jaren liet ik mijn vriend (D.) altijd medicijnen geven omdat ik er geen geduld voor had en te gefrustreerd als het niet lukte. Dit jaar doe ik het lekker zelf en het gaat prima. Gijs is zo lief. Hij slikt het pilletje braaf door met een slokje water en vindt me nog altijd lief O+ Het 4x per dag zalven gaat ook prima, al vindt hij dat echt niet tof (logisch).

Vandaag heeft D. een bestelling van het asiel aangenomen (ik was weg) en alle zakjes natvoer wat ik had gekregen op de bench gelegd. Toen we even gingen wandelen en later terugkwamen lagen er wat zakjes op de vloer waarvan een aantal waren kapot gebeten. Een deel ervan heeft Belle in haar haar gesmeerd (die foto hier boven dus :P). Lekkere draken _O- ik kon er wel om lachen, als ik een kat/kitten was zou ik hetzelfde gedaan hebben :+

Fotootjes van de mooie Belle

Chillen op het matje in de badkamer

Belle wilde heel graag water uit het voetenbadje (wat er al dagen staat :+) drinken, maar het water is te weinig om er bij te kunnen als je zo klein bent dus wat doe je dan:

Gewoon op de voet van je pleegmoeder staan :')

Gijs past ook in het bakje

Woensdag heeft hij de hele middag zo geslapen O+

Chill als Gijs is kan hij overal en in alle houdingen slapen O+

Van Zipper heb ik niet zo veel foto's, want zodra hij de camera ziet kan hij niet meer stil zitten. Dit soort bewogen foto's zijn er veel van hem:

En nog een stukje over Zipper:
Zipper is het onhandigste kitten dat ik tot nu toe gehad heb :D Hij is koning in het mis springen op dingen/van dingen af. Als hij op de tafel wil springen, springt hij er tegenaan, als hij van iets af wil springen en hij durft niet, laat hij zich vallen en stoot dan vaak zijn kop _O- Net klom hij op het kussentje achter mijn hoofd en viel met kussen en al op schoot en gewoon door blijven spinnen _O- lekkerding O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Oognip op 26-07-2013 23:43:11 ]
  Manager PR/Moderator vrijdag 26 juli 2013 @ 23:55:45 #223
269689 crew  Viv
pi_129389554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Oognip het volgende:
Chillen op het matje in de badkamer
[ link |
Ohh wat een pluizig buikje heeft ze O+ !
pi_129397225
oh Nipje, wat zijn ze toch mooi en schattig O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 28 juli 2013 @ 20:02:37 #225
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_129442185
belle in dat bakje is toch wel erg mooi O+
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties