Oh het wordt een rooie gezellige goedzak, dat weet ik nu alquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
De inenting is inderdaad niet doorgegaan. Gijs heeft natte oogjes en niest, ook heeft hij oormijt (wist ik eigenlijk al). Voor de oormijt krijgt hij stronghold (druppeltjes in zijn nek) en 2 a 3 keer per week moet ik ze schoonmaken met paraffine.
En ik schaam me best wel, want hij is te diknu al ja
hij moet het voorlopig even doen op brokjes en krijgt geen vlees meer. Zijn darmpjes kunnen deze hoeveelheden blijkbaar nog niet aan.
Het is absoluut geen wormenbuikje, maar echt een spekbuikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:41 schreef Barbaaf het volgende:
Nou ben ik geen expert maar bij een opgezet buikje denk ik eerder aan wormpjes of constipatie.. heeft hij ook speklaagjes of is het alleen het buikje?
Leuk kitten heb je!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef Mishu het volgende:
Wat een falers trouwens met betrekking van die foto's....
Denk niet dat het het uitzoeken van katten echt makkelijker maakt...
Belle gaat trouwens met die foto zo een baasje krijgenGoede omschrijving ook.
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:20 schreef Mishu het volgende:
Aww hij slaat zijn arm om zijn broertje heen.
Meh. Ik ben blij dat ik er gisteren op aangedrongen heb Gijs mee te mogen nemen, eerst vonden ze dat namelijk niet nodig. De dierenarts heeft hem gezien en meneer mag 10 dagen aan de antibiotica, krijgt voor 10 dagen 4x per dag oogzalf en novacam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het zijn zulke schatjes. Hopelijk gaat het snel beter met het gesnotter.
Ahhhhhhhh.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
Belle heeft gel in haar haar
[ afbeelding ]
Awwww <3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:40 schreef Oognip het volgende:
Belle heeft gel in haar haar
[ afbeelding ]
Ohh wat een pluizig buikje heeft zequote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:28 schreef Oognip het volgende:
Chillen op het matje in de badkamer
[ link |
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:02 schreef Schunckelstar het volgende:
belle in dat bakje is toch wel erg mooi
Ik vind Belle ook zo mooiquote:Op zondag 28 juli 2013 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Belle doet haar naam eer aan. Mooie dame is het
Hoe is het nu met gijs zijn oogje?
Geniale timing ook van Belle, om net weg te springen wanneer Pingoo met z'n kop in die krabton zit.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
Pingoo was Belle kwijtHij snapte er niks van
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:45 schreef Oognip het volgende:
Ik vind Belle ook zo mooiZe heeft ook zulke mooie oogjes.
Gijs' oogjes waren voornamelijk nat en er kwam troep uit. Zijn oogjes zijn nog steeds nat, maar er komt wel iets minder troep uit. We zijn bijna op de helft van de dagen dat hij oogzalf moet en hij is het inmiddels goed zat. Af en toe is hij zelfs bang voor me als ik hem gewoon wil aaienZo sneu. Maar het is voor het goede doel. Hij knapt gelukkig wel op en niest ook een stuk minder
Eindelijk eens een ontspannen foto van Zipper
[ link | afbeelding ]
Gijs kwam er bij liggen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op dit moment ligt dit naast me
[ link | afbeelding ]
Zipper zat Pingoo uit te dagen:
Pingoo was Belle kwijtHij snapte er niks van
En nog een filmpje van Pingoo met Zipper en Belle
quote:Op maandag 29 juli 2013 08:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Geniale timing ook van Belle, om net weg te springen wanneer Pingoo met z'n kop in die krabton zit.
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Whahaha Pingoo die Belle kwijt is![]()
lekkere druif
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:43 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
en Pingoo laat het allemaal toe, daar schrik ik eigenlijk van
ik schrik van meer dingen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:20 schreef Oognip het volgende:
Waarom schrik je daar van, Sara?
D. vertelde net dat Luna door het huis liep met Zipper in der bekze had hem aan zijn nekvel opgepakt en ergens gelegd waar ze op hem ging zitten
Luna haat de kittens elk jaar meer dus wat hier de bedoeling van was weet ik niet. Misschien tough love
Hahaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:33 schreef Holyme het volgende:
Kijk Gijs nouEn dat filmpje met Pingoo
! Dat ronddragen in de bek deed Dew hier ook een paar keer bij de eerste opvangkittens die hij zag, en dan echt clueless wat ie er dan vervolgens mee moest doen
Maar die begon ze daarna wel steeds leuker te vinden, dus wie weet, misschien heeft Luna een zwak plekje voor Zipper
Ik moest lachen om je reactiequote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Ik gaf Belle (en de rest) net een snoepje en liet het mijn vriend filmen om te laten zien hoe fel ze is; alsin grommen etc.
Het resultaat
[ link | afbeelding ]
En het filmpje is iets anders geworden dan ik voor ogen had, had er geen rekening mee gehouden dat ze zo hard zou bijten, tering
Lekker charmant ook
Belle en Zipper vinden bloed trouwens erg lekkerZe waren helemaal boos dat ze de druppel die op de grond was gevallen niet op mochten likken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:03 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik moest lachen om je reactieMaar ze bijt wel hard zeg, komt dat omdat ze zeker wil weten dat ze het snoepje krijgt of gewoon niet in de gaten dat het zo hard is?
zo dan, felle tantequote:Op maandag 29 juli 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Ik gaf Belle (en de rest) net een snoepje en liet het mijn vriend filmen om te laten zien hoe fel ze is; alsin grommen etc.
Het resultaat
[ link | afbeelding ]
En het filmpje is iets anders geworden dan ik voor ogen had, had er geen rekening mee gehouden dat ze zo hard zou bijten, tering
Lekker charmant ook
Belle en Zipper vinden bloed trouwens erg lekkerZe waren helemaal boos dat ze de druppel die op de grond was gevallen niet op mochten likken
Doet mijn Boendy ook, ik weet van tevoren dat ze het wil doen dus ga rustig met m'n hand naar haar toe en als ik zie dat ze zo happig wil reageren krijgt ze een klein tikje op haar neusje (met andere hand, zonder snoepje) dan gaat ze weer rustig zitten en doe ik poging 2 en dat net zolang tot ze hem netjes aanpaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:27 schreef Oognip het volgende:
[..]![]()
Het eerste. Ze is enorm fel wat eten en speeltjes betreft, bang dat ze het moet delen of dat ze iets tekort komt of zo. Denk dat het mensen af gaat schrikken, vandaar dat ik het er zo snel mogelijk uit wil hebben.
Dat zal ik proberenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:13 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Doet mijn Boendy ook, ik weet van tevoren dat ze het wil doen dus ga rustig met m'n hand naar haar toe en als ik zie dat ze zo happig wil reageren krijgt ze een klein tikje op haar neusje (met andere hand, zonder snoepje) dan gaat ze weer rustig zitten en doe ik poging 2 en dat net zolang tot ze hem netjes aanpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |