Nee, manquote:
Eh?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wie had er nou ook alweer 4 rode katers in huis? Misschien kan ze ze aanvullen met nog 2 rode
Zolang hij er geen last van heeft en hij niet bekneld raakt zullen ze wel wachten met correctie tot bij de castratie. Het is wel een fikse breuk, zal zeker wat aan moeten gebeuren.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef Oognip het volgende:
Zipper heeft trouwens een forse navelbreuk, echt een bult onder z'n buik. Morgen eens vragen wat ik daar mee moet.
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat er wordt gewacht tot aan zijn castratie, maar ik heb ooit een kitten gehad dat ook een navelbreukje had (stuk kleiner) en bij adoptie moest ik zeggen dat ze die bult af en toe in moesten drukken zodat er geen darmen bekneld kunnen raken. Weet niet of dat nu ook nodig is, kan het iig wel sowieso doenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang hij er geen last van heeft en hij niet bekneld raakt zullen ze wel wachten met correctie tot bij de castratie. Het is wel een fikse breuk, zal zeker wat aan moeten gebeuren.
Lieve kittens heb je.
Ze heeft overlegd met de huisbaas en ze mag ze hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:57 schreef Oognip het volgende:
Oh en trouwens! Mijn ex-stiefmoeder (wtf?) heeft de mannen op FB gezien en is eigenlijk verliefd op ze. Echter staat er in het huurcontract dat ze geen huisdieren mag, maar omdat ze ze zo tof vindt gaat ze vragen of het toch mag. Ben benieuwd
O dat zou wel fijn zijn, dat je nu al weet dat ze een baasje krijgenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze heeft overlegd met de huisbaas en ze mag ze hebbenHeb net de voorwaarden en kosten etc gemaild, ben benieuwd of ze dan alsnog wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |