als je niet meer bij de amish mag, dan shunnen ze jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, SQ, nu je er toch bent. What the fuck is "shun", ik kan er niet op komen en vraagt het me al bijna een week af
is dat typisch bij Amish?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
als je niet meer bij de amish mag, dan shunnen ze je
Shun wel, maar de techniek zal ook wel in andere culturen worden toegepast onder een andere naam. Je wordt niet echt verbannen, je wordt gewoon voorgoed genegeerdquote:
gezelligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Dush.. Morgenavond gezellige kletspraat met mijn ouders
Heel veel succes beeb! Ik hoop dat je je erna beter voelt omdat je je zegje hebt kunnen doen, en dat je ook echt iets bereiktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Dush.. Morgenavond gezellige kletspraat met mijn ouders
ja dat denk ik ook, anders zouden ze zelf niet zo spastisch reagerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dit is beter.
maar ik geloof dus ECHT niet dat die color clubs fake zijn.
ik denk gewoon dat ze zelf een fout hebben gemaakt door ze te vroeg naar suppliers uit te sturen
Mens gebruik gewoon een theepotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU ik wil een yarn bowl maar met verzenden uit USA is het 40 euro en ik kan t niet in t Nederlands vinden
oh ja, dat negeren, briljant wel. Die Amish zijn zo dom nog nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shun wel, maar de techniek zal ook wel in andere culturen worden toegepast onder een andere naam. Je wordt niet echt verbannen, je wordt gewoon voorgoed genegeerd
ik had er nog nooit van gehoord, maar het enige wat het doet is dus dit???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mens gebruik gewoon een theepot
Zeker niet, heb er ook zó geen zin in, dit kan gewoon niet leuk aflopen echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Das niet makkelijk Trixje...
jullie hebben sinds Isabel er in alleen oppervlakkig oma/opa contact gehad begrijp ik/
Vonden ze het niet gek dat zij ineens geen achterwacht meer waren enzo?
(zo velen vragen, ben weer veel te nieuwsgierig)
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mens gebruik gewoon een theepot
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol in
grotere theepotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol in
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkel
[ afbeelding ]
Ja was al bij brum aan t zeuren om morgen ergens heen te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkel
[ afbeelding ]
erin hangen, pot schuin & zwaartekrachtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN HOE KRIJG JE DIE DRAAD DOOR HET TUITJE DAN
Ik voorzie een nieuwe hobby: pottenbakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuwe hobby: pottenbakken
als je maar bedenkt dat dit niet echt jullie keuze was, maar een keuze van hun, door zo lomp/dom/stom te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zeker niet, heb er ook zó geen zin in, dit kan gewoon niet leuk aflopen echt
En dat klopt idd, een gesprek zat ee voor ons nog even niet in. Dat laatste hadden ze dus al wel door, de reden tot gisteren (toen heeft mijn bro contact verbroken) in elk geval niet. Via mijn nichtje kreeg ik terug dat het zo zielig was dat ze ineens geen achterwacht meer waren (had mijn tante gezegd)..
Pfff.. Gezeik..
Thnx darlings![]()
![]()
Boeh..
ik heb de lelijkste genomen van google, al heb ik zelf zo'n ding in het blauw staan hier in de kastquote:
je hebt honderd miljoen miljard van die soort grote potten, ook met andere tuitjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
delfts blauw of zo chinees blauw?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb de lelijkste genomen van google, al heb ik zelf zo'n ding in het blauw staan hier in de kast
toko/bijlmer/marktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja was al bij brum aan t zeuren om morgen ergens heen te gaan
Maar ga er nu sowieso geen 40 aan uitgeven, maar ik wil t wel hebben
kantonees blauwquote:
Dat weet ik en dat is echt mijn 1e prioriteit, by far! Lief is er helemaal klaar mee ook, je wil niet weten hoe die nu op zijn tenen loopt, die durft niks meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je maar bedenkt dat dit niet echt jullie keuze was, maar een keuze van hun, door zo lomp/dom/stom te doen.
en blijf bij jullie gevoel en jullie gezin, dat hebben ze maar te respecteren hoor.
wil je wel nog contact als het uitgesproken is, of sowieso minderen/stoppen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kantonees blauw
riel from hong kong joe noow
Lolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd ik wil NU NU NU naar de kringloop
zoiets qua kleur en figuren maar dan in die vorm van die eerste die ik posttequote:
BIJNA mooi van lelijkheidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zoiets qua kleur en figuren maar dan in die vorm van die eerste die ik postte
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat is echt mijn 1e prioriteit, by far! Lief is er helemaal klaar mee ook, je wil niet weten hoe die nu op zijn tenen loopt, die durft niks meer![]()
Contact willen we wel aanhouden, oa voor de kinderen. Maar dan oppervlakkiger. En ik denk dat logeerpartijtjes en zulks er niet meer inzitten om eerder genoemde redenen..
und mit einem verhoal do hinterquote:
Oh, heeft de mijnese nu ook een naam?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt goed
Gewoon voorzichtig daarin. En Ruud (zulks een foute naam![]()
) hoeft natuurlijk helemaal niet zo te hoeven doen, das echt onzinnig. Dat moet in ieder geval stoppen, dat hij gewoon lekker kan genieten van jullie kinderen en niet op zijn tenen hoeft te lopen.
Ja, ik vond Ruud wel een goeie matige kutnaam. Net zo zaaddodend als Fred en Koos en Joopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, heeft de mijnese nu ook een naam?![]()
En jah, klopt, dat moet denk ik even slijten, hij was in eerste instantie heel kalm, en nu begint het echt even te.. Sudderen, zeg maar. Ah well, we gaan het zien. Leuker wordt het er in elk geval niet van, Stef genoot altijd zó enorm van die logeerpartijtjes dat ik me echt superkut voel om hem dat af te nemen
Haha, jah, het is wel een goeie jahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik vond Ruud wel een goeie matige kutnaam. Net zo zaaddodend als Fred en Koos en Joop![]()
Stef heeft ook lol als hij gewoon eventjes daar is, binnenkort gaat hij toch aan de chickies beginnen, je weet toch!
Nee maar serieus, als het zoveel gezeik, spanning en vervelendheid oplevert is dat niet tof voor jullie, en Stef heeft echt zat leuke dingen in zijn leven, dat komt wel goed
Ik weet hier niet zoveel zinnigs over te zeggen. Maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, het is wel een goeie jah![]()
Dat laatste is zeker ook waar ja, en wie weet dat het slijt en dat het straks wel weer kan ofzo, maar ik ben zó bang.. Nouja, idd, hij komt er wel overheen. Maar het steekt.
joh, er zijn zat kinderen die opgroeien zonder opa/oma of ver weg, en die zijn ook allemaal dol op ze en missen niksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, het is wel een goeie jah![]()
Dat laatste is zeker ook waar ja, en wie weet dat het slijt en dat het straks wel weer kan ofzo, maar ik ben zó bang.. Nouja, idd, hij komt er wel overheen. Maar het steekt.
ik heb een vlek op de laptop waar ik op zit te typen zitten en toen leek het net of je 2 rood bloed kotsende smiley's posttequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet hier niet zoveel zinnigs over te zeggen. Maar![]()
.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb een vlek op de laptop waar ik op zit te typen zitten en toen leek het net of je 2 rood bloed kotsende smiley's postte
Hulde aan de Taartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trix je kinderen hebben meer aan een opa en oma waar je oppervlakkig maar onstpannen mee omgaat, dan een stel waar je continue op je tenen bij moet lopen. Kinderen voele feilloos aan wanneer dingen ongemakkelijk zijn *spreektuitervaring*
Dat heb ik alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, kijk eens op de blog van taart. Mandje, breinaald, opgelost :-)
opa/oma zijn beetje stukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef Incantrix het volgende:
Dat is zeker waarMaar het was gewoon altijd goed en leuk, dus ik kan me heel goed voorstellen dat hij het niet snapt als dat ineens stopt. Hij vraagt soms ook aan zijn opa's en oma's en aan zijn tante of hij mag komen logeren, dus dat zal wel ff lastig zijn. Maarja.. Het is niet anders, het risico is me te groot.
hersenaidsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd ik wilde iets zeggen maar weet niet meer wat
Wat is het probleem dan?quote:
Dan is je bol bijna op en stuitert lang zo hard niet meer. Nu heb je geen enkele geldige reden meer om zon yarnbowl te kopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op het laatste gaat dit nog niet werken omdat er een naald doorheen zit
Truequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
En Stef zal heus nog wel eens ergens kunnen gaan logeren, alleen niet bij die opa en oma. Wat Taart zegt klopt wel, als het gespannen is hebben kinderen dat feilloos door. Goede kans dat Stef geeneens meer wil logeren als hij in die negatieve energie terecht zou komen.
Ik denk echt dat je op de lange termijn hiermee de beste keuze voor jouw gezin maakt.
Adviesbureau Schami omgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat bami best een adviesbureau kan openen met schaar. Bami geeft advies over prela's en schaar over de rest
Ik ga dat sowieso niet kopen voor 40 euro. Weet je hoeveel wol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan is je bol bijna op en stuitert lang zo hard niet meer. Nu heb je geen enkele geldige reden meer om zon yarnbowl te kopen
En taart denkt nu Muwhahaha einz!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dan is je bol bijna op en stuitert lang zo hard niet meer. Nu heb je geen enkele geldige reden meer om zon yarnbowl te kopen
Dat is ook helemaal niet gek. Maar ik snap dat het rot is, lijkt me écht geen fijne situatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
TrueHet is ook echt awkward nu, ze waren hier en dat was echt níet leuk..
quote:
of Xenos, of tokoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik een theepot dankzij taart en dank aan kip voor de mooie plaatjes
Zal niet meer dan 5 euro zijn denk ik? Ik kom nooit bij de kringloop
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En taart denkt nu Muwhahaha einz!![]()
ik dacht aan een naam voor een coupe in je schaamhaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schami klinkt als een soort sushi
Ja maar Xenos is nieuw en saai, ik wil oude mensen serviesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of Xenos, of toko
denk een eurootje of 5 wel ja
ERMAHGERD een om te matchen bij je garenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor 5 euro heb je bij de kringloop 5 theepotten johkomt heulemaal goed!
dan kringloop of marktplaatsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar Xenos is nieuw en saai, ik wil oude mensen servies
maar wel crap. Die meubels van hun. 1 keer blazen en ze storten inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
De Xenos vind ik trouwens heel niet super goedkoop met sommige dingen
Mja met marktplaats zit je weer met verzendkostenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kringloop of marktplaats
Oude mensen meubels/serviezen en andere afwasbare meuk
Brum langs sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja met marktplaats zit je weer met verzendkostenbeetje jammer dat dat dan even duur is als de pot zelf.
Je gaat toch geen meubelen bij de xenos kopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar wel crap. Die meubels van hun. 1 keer blazen en ze storten in
ik niet nee, maar ze hebben toch van die waaiweghouten meubels, die zie ik best weleens staan bij mensen thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen meubelen bij de xenos kopen?
Action of IKEAquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gingen d'r wijnglazen halen want goedkoop. In 3 andere winkels goedkoper gezienah well.
En vaak nog duurder dan Ikeaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik niet nee, maar ze hebben toch van die waaiweghouten meubels, die zie ik best weleens staan bij mensen thuis
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef Loqi het volgende:
space, zo'n ding heet een breischaal geloof ik
yep, kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En vaak nog duurder dan Ikea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12eu.. 1 lepel..The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
ja jonguh, daar heb ik toch niet naar gekekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En 40,- om een nieuwe te maken
Die is even duur als die van Etsy met verzendenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:21 schreef Loqi het volgende:
space, zo'n ding heet een breischaal geloof ik
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Joysa het volgende:
Maar wel een hele lillekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12eu.. 1 lepel..
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja jonguh, daar heb ik toch niet naar gekekenheb gewoon de eerste hit gepakt
Fimo is DUURquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
40 euro
Daar kun je er 20 voor fimokleien
hele uitleg ook er bij.. geglazuurd.. steeltje niet blablaquote:
gemaakt door een blinde mongool zonder armen zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
hele uitleg ook er bij.. geglazuurd.. steeltje niet blabla
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk dat Spees nu overal zit te googlen naar breischalen![]()
![]()
papier mache?quote:
En uniek hoop ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
hele uitleg ook er bij.. geglazuurd.. steeltje niet blabla
ik heb ooit gedacht zo'n oven te kaufenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ken wel iemand waarvan een moeder zo'n bakoven in d'r atelier heeft staan
Boetserenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ooit gedacht zo'n oven te kaufen
* BBQ-kip een tijdje aan boetseren heeft gedaan
hoe groot en welke plek?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is 700 euro per maand voor alles erbij (internet tv, wasmachine, energie bladiebla hele mikmak) duur?
ligt aan de locatie en de grootte van de woningquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is 700 euro per maand voor alles erbij (internet tv, wasmachine, energie bladiebla hele mikmak) duur?
Waar ergens?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Breda, geen idee hoe groot precies want via via en redelijk dichtbij centrum.
prima tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja het is gewoon een verhuurder maar het is via via niet op internet te vinden zegmaarik ben weer zo lekker duidelijk
ik las "het complete geboortekanaal (voor/achter) ook"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Zo. Voor de dapperen (Fiets, waar beeeeeen je???): mijn bevalverhaal staat in oud. en het complete geboortekaartje (voor/achter) ook
Lollerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las "het complete geboortekanaal (voor/achter) ook"![]()
![]()
Dat kaartje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:38 schreef Incantrix het volgende:
Zo. Voor de dapperen (Fiets, waar beeeeeen je???): mijn bevalverhaal staat in oud. en het complete geboortekaartje (voor/achter) ook
ik ga het morgen wel lezen, nu mijn bed in. Morgen om half 8 vertrekken voor congres de hele dag aan de andere kant van Nederlandquote:
GL /w thatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga het morgen wel lezen, nu mijn bed in. Morgen om half 8 vertrekken voor congres de hele dag aan de andere kant van Nederland
Euwwwww, dat zou ik dus echt nooit doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol telefoon is leeg
Wasmachine is gedeeld met 4 mensen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euwwwww, dat zou ik dus echt nooit doen
Lekker de resten van andermans kwakjes/remsporen op jouw kleding, en niet weten of andere mensen al hun vunskleding op 30 graden of heet wassen
Betekent dat je ook nul ruimte hebt dat ze dat zo doen??
Mja ik zal wel iets moeten, ik kan moeilijk voor 1500 euro per maand gaan hurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Euwwwww, dat zou ik dus echt nooit doen
Lekker de resten van andermans kwakjes/remsporen op jouw kleding, en niet weten of andere mensen al hun vunskleding op 30 graden of heet wassen
Betekent dat je ook nul ruimte hebt dat ze dat zo doen??
Ze stonden ineens op Ebay en er hebben wat mensen besteld maar CC zegt dat ze nog aan niemand echte orders hebben uitgeleverd en dat dit eventueel samples kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb niks teruggelezen en het merendeel is me ontgaan, kan iemand me ff bijpraten over color club halo hues?
Die groente zooi? Met witte rijst?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:21 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand een redelijk gezond gerecht dat je bij de Chinees zou kunnen krijgen?
kip.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:21 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand een redelijk gezond gerecht dat je bij de Chinees zou kunnen krijgen?
Groente zooi?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die groente zooi? Met witte rijst?
Ja ik weet het. Maar ik moet blijkbaar verplicht Chinees eten zondag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik vind Chinees sowieso vet. Nederlandse Chinees that is. Chinees Chinees is goed te doen maar dat krijg je niet echt ergens volgens mij
Witte rijst met groenters slotje opgelostquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik moet blijkbaar verplicht Chinees eten zondag.
Heb je er ook een naam bij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Witte rijst met groenters slotje opgelost
Daar zit ook zovelen saus bij. Ik hoop dat ze iets met eend hebben maar ik weet dus niet of er wat gehaald wordt of dat we daarna toe gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja je moet gewoon gaan, maar het is toch goed dat je nu al bedenkt wat je het beste kunt nemen? Geen idee of dat ei ook slecht is, is dat niet foe jong hai? Excuse my spelling :'!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Nummer 46 met witte lijst moet je hebben Dwyn!
koe yo luk ofzo zegt mijn moederquote:
Ok, heel weird dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze stonden ineens op Ebay en er hebben wat mensen besteld maar CC zegt dat ze nog aan niemand echte orders hebben uitgeleverd en dat dit eventueel samples kunnen zijn.
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Koeloejoek is gefrituurde deegballen in suikersaus, baggervet en zoet en slecht.
Tjaptjoy is groenten, witte rijst is sowieso goed.
oh dat is ook lekker jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat vlees met dat roze randje altijd baas als het goed bereid is. Tsjauw tju spreek je het uit
Nee denk het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
En anders hebben ze vast wel rijst met worteltjes uit pot.
Nee ik ben al op de hoogte gebracht dat het verplicht chinees wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zelf wortels meenemen en rijst bestellen? Of gewoon een maaltijdsalade en zggen dat je dacht dat het een Amerikaans feest was
Das waarschijnlijk het gezondste daar ja. Al is de foe yong hai bij de vreetschuur bij ons in de buurt ook wel goed te doen, is gewoon ei met groenters zonder saus. Maar bij afhaal zit daar altijd zo'n vieze saus bij jaquote:
*visual van een bosje groen loof onder je reet vandaan hihi*quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:37 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het wel grappig dat jullie nog steeds zo op die wortels zitten.
Ik heb vandaag een best lekkere macaroni in elkaar geflanst. Maar nee een culisnob zal ik nooit worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Serieus als ik aan jou en eten denk, denk ik aan rijst en wortels vooral omdat je zegt dat je niet kunt kokencan't help myself
Maar als zij jou verplichten om Chinees te eten, vind in dat ze ook wel mogen zorgen voor een gezonde variant daarin, aangezien het niet jouw keus is om daarheen te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee ik ben al op de hoogte gebracht dat het verplicht chinees wordt
ZEG SAT HET NIET PASTA MET SAUS EN GEHAKR WASquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een best lekkere macaroni in elkaar geflanst. Maar nee een culisnob zal ik nooit worden.
Mjah, zou je wel denken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als zij jou verplichten om Chinees te eten, vind in dat ze ook wel mogen zorgen voor een gezonde variant daarin, aangezien het niet jouw keus is om daarheen te gaan
Het was meergranenmacaroni met gehakt, tomatensaus met kruiden, rode ui en champignons.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZEG SAT HET NIET PASTA MET SAUS EN GEHAKR WAS![]()
Want zulke mensen ken ik ook
Wat is met mis met pasta met saus en gehakt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZEG SAT HET NIET PASTA MET SAUS EN GEHAKR WAS![]()
Want zulke mensen ken ik ook
Mja ik vind t wel normaal als ik vanuit mezelf denk. Maar veel mensen zullen denken 'je kunt toch wel een keer slecht eten Bladiebla zeur niet zo'.quote:
Niks, maar het neigt hier nog wel eens naar culisnobquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is met mis met pasta met saus en gehakt?
Omdat geen groentersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt Okay maar ik ben zelf van meer en velen groentersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het was meergranenmacaroni met gehakt, tomatensaus met kruiden, rode ui en champignons.
Sowieso 'Oh ben je weer aan een dieet? Je bent toch al slank genoeg? Mweh mweh mweh'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind t wel normaal als ik vanuit mezelf denk. Maar veel mensen zullen denken 'je kunt toch wel een keer slecht eten Bladiebla zeur niet zo'.
Dus ik denk niet dat je t moet verwachten
Ik had er een heule bak champignons in gegooid.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt Okay maar ik ben zelf van meer en velen groenters
Wellicht dat je het wel ff aan zal moeten geven ja, Dwyn, dat je het gezellig vindt om mee te eten maar wel met een dieet bezig bent en dus niet zomaar alles wil etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind t wel normaal als ik vanuit mezelf denk. Maar veel mensen zullen denken 'je kunt toch wel een keer slecht eten Bladiebla zeur niet zo'.
Dus ik denk niet dat je t moet verwachten
Kant en klare saus telt niet als groente als er stukjes in zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar in saus kunnen toch ook groenten zitten?
Mijn ma hoorde al wel aan me dat ik niet zo blij was met Chinees. Dat ben ik namelijk nooit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wellicht dat je het wel ff aan zal moeten geven ja, Dwyn, dat je het gezellig vindt om mee te eten maar wel met een dieet bezig bent en dus niet zomaar alles wil eten
Dat zeg ik ook niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kant en klare saus telt niet als groente als er stukjes in zitten
JA DAT ZEG JE ER TOCH NIET BIJquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe altijd pasta met saus en gehakt![]()
Met groenters in de saus.
Dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe altijd pasta met saus en gehakt![]()
Met groenters in de saus.
Ik geef nu toch duidelijk aan dat het mijn mening is en dat anderen lekker zelf moeten weten wat ze moeten etenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Diconnected het volgende:
spees niet zo culisnobben, sommige mensen vinden pasta zonder groenters eenmaal lekkerder
omnom lekker ook om rauw te etenquote:
Gebakken met knoflookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
omnom lekker ook om rauw te etenkan zo hele bak opkanen
ja, dat las ik later toen dat ik m'n bericht al had gepostquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik geef nu toch duidelijk aan dat het mijn mening is en dat anderen lekker zelf moeten weten wat ze moeten eten
Ik verwacht nog steeds een maandfsctuur maar nog niks gezienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Dwyn het volgende:
Waarom heb ik een plus saldo van 17 euro bij de H&M?
DAT IS WAT JIJ LEEST!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA DAT ZEG JE ER TOCH NIET BIJ
saus is bij mij zo'n rode klatsch pot
DAN MOET JE BETER LEZENquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja, dat las ik later toen dat ik m'n bericht al had gepost
Ik denk dat ik maar gewoon moet gaan falen daar met 17 euro korting.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds een maandfsctuur maar nog niks gezien
De groenten zij toch niet de saus. De saus is de rode saus waar de groenten in zitten einzquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
DAT IS WAT JIJ LEEST!
Saus is bij mij alle mogelijke vormen van saus. Hoe noem je het anders, vloeibare tomaat met kruiden en groenten?
Alle Italianen maken je af nu. In pastasaus zitten geen stukken en groenters. Alleen velen tomaat en wat kruiden. Aldus mijn Italiaanse collega'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is geen probleem, maar mijn voorkeur gaat uit naar velen verschillende groenters
I haz no cluequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon moet gaan falen daar met 17 euro korting.Cadeaubonnen kunnen niet online ingewisseld worden toch?
Net alsof ik er iets om geef wat de Italianen ervan vinden, ik eet wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alle Italianen maken je af nu. In pastasaus zitten geen stukken en groenters. Alleen velen tomaat en wat kruiden. Aldus mijn Italiaanse collega's
Ik pleur zelf ook het liefst een bak champignons, courgette, paprika, prei, ui en knoflook erin
En wij dus ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof ik er iets om geef wat de Italianen ervan vinden, ik eet wat ik lekker vind
Bij mij zijn groenten vaak gewoon onderdeel van de saus. Of zo zie ik ze iig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De groenten zij toch niet de saus. De saus is de rode saus waar de groenten in zitten einz
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Net alsof ik er iets om geef wat de Italianen ervan vinden, ik eet wat ik lekker vind
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef Dwyn het volgende:
En ik heb een portie in de vriezer gelegd, budget!
jouw broer en zus verdienen wel een emoslinger daarvoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja omdat ik meer mensen ken die geen groentes eten ipv wel ga ik alleen uit van rode saus einz![]()
M'n broer en zus gaan namelijk huilen als er groente in die saus zittenof teveel in nasi of bami. Die vreten rijst/mie met kruiden en vlees
Ik herinner me nu ook dat ik volgens het recept er eigenlijk een komkommersalade bij had moet maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja omdat ik meer mensen ken die geen groentes eten ipv wel ga ik alleen uit van rode saus einz![]()
M'n broer en zus gaan namelijk huilen als er groente in die saus zittenof teveel in nasi of bami. Die vreten rijst/mie met kruiden en vlees
haphaphapquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik wel wilde je zeggenneger alsjeblieft.
Ik mik alleen altijd alle champignon eruit. Maar als ik het zelf klaar maak moet er toch op z'n minst wel wat ui door, en bij voorkeur ook nog wel prei/paprika oid. Maar niet heeeel veel groente.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor morgen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En makkelijk voor een volgende keer want hoef je niet meer te koken
Je hebt t zelf gezien dat ze gingen janken om sambalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jouw broer en zus verdienen wel een emoslinger daarvoor
Mijn broer ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goed gekeurd. Als je champo's echt vies vind dan Seems legit. Mijn broer weigert iets te eten als er ook maar champignons in gezeten hebben terwijl je t er makkelijk uit kunt halen. Echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mik alleen altijd alle champignon eruit. Maar als ik het zelf klaar maak moet er toch op z'n minst wel wat ui door, en bij voorkeur ook nog wel prei/paprika oid. Maar niet heeeel veel groente.
Champignonsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik mik alleen altijd alle champignon eruit. Maar als ik het zelf klaar maak moet er toch op z'n minst wel wat ui door, en bij voorkeur ook nog wel prei/paprika oid. Maar niet heeeel veel groente.
Ja echt dafuqquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt t zelf gezien dat ze gingen janken om sambal
En ik overdrijf niet.
En ze verdienen wel emosligers om meer dingen qua eten. K snap echt niet waarom ik wel dingen lust en probeer en zij niet
Das ook lullig voor je zus zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met kerst had zus soep gemaakt, helemaal zelf bouillon getrokken enzo met champignons dus. Ipv dar broer champignons eruit vist warmt ie een blikje op, die ie vervolgens na 2 happen weg flikkerde want het smaakte raar
Dat wordt over 2 maanden 32
Ik heb het geprobeerd, dacht namelijk dat het alleen aan de structuur lag en dat vond ik stom van mezelf. Maar toen at ik iets waar champignons in zaten zonder dat ik het wist. En opeens dacht ik "ieieiew, er zat iets heel erg vies in die hap!". Bleek dus champignon te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed gekeurd. Als je champo's echt vies vind dan Seems legit. Mijn broer weigert iets te eten als er ook maar champignons in gezeten hebben terwijl je t er makkelijk uit kunt halen. Echt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met kerst had zus soep gemaakt, helemaal zelf bouillon getrokken enzo met champignons dus. Ipv dar broer champignons eruit vist warmt ie een blikje op, die ie vervolgens na 2 happen weg flikkerde want het smaakte raar
Ik vind zijn gedrag eerder triest, m'n zus geeft er geen ruk om. De rest vond t wel lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das ook lullig voor je zus zeg!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Champignons![]()
Zó ontzettend lekker, dat mag bij mij bijna overal wel doorheen
Pastasaus en Chili en zo maken we altijd in bulk en dan de rest in de vriezer. Komt altijd wel weer van pasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor morgen waarschijnlijkMaar voor de zekerheid maar even in de vriezer gepleurd. Ik moet eerste werken tot 19 uur.
Nee bouillon gewoon en san groentesoep gemaakt, dus later pas groentes incl champignons erbij hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Al moet ik zeggen, bouillon uit champignons lijkt me niet smakelijk. Maar zou het iig proberen, en dan gewoon de champignons niet eten idd.
Ja, ik probeer het wel, maar mijn vriezer is niet zo groot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pastasaus en Chili en zo maken we altijd in bulk en dan de rest in de vriezer. Komt altijd wel weer van pas
Oooh ok, dan gewoon champignons bij iemand anders dumpen idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee bouillon gewoon en san groentesoep gemaakt, dus later pas groentes incl champignons erbij he
Dat heb ik met gele paprikaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, dacht namelijk dat het alleen aan de structuur lag en dat vond ik stom van mezelf. Maar toen at ik iets waar champignons in zaten zonder dat ik het wist. En opeens dacht ik "ieieiew, er zat iets heel erg vies in die hap!". Bleek dus champignon te zijn.Dus dat lust ik gewoon echt niet. Prima als mensen het erdoor heen willen mikken, maar dan bij voorkeur in grote stukken zodat het makkelijk vissen is.
Soep en broodje kroketquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie weten mijn kerst diner nog wel toch?
Brum thuisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:58 schreef Diconnected het volgende:
Gelukkig eten wij hier alles en lusten wij veel, in de hele familie ook zo. ben blij dat wij niet van die moeilijke eters hebben
IK BEN JE AL AAN HET ENTERTAINEN EN GOEDEN MATIGEN TIPS AAN HET GEVEN JONGEquote:
Ik houd niet zo van paprika, maar geel is dus juist degene waar ik helemaal geen problemen mee heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik met gele paprika
Weet niet wat het is, maar vind het gewoon echt vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |