als je niet meer bij de amish mag, dan shunnen ze jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow, SQ, nu je er toch bent. What the fuck is "shun", ik kan er niet op komen en vraagt het me al bijna een week af
is dat typisch bij Amish?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
als je niet meer bij de amish mag, dan shunnen ze je
Shun wel, maar de techniek zal ook wel in andere culturen worden toegepast onder een andere naam. Je wordt niet echt verbannen, je wordt gewoon voorgoed genegeerdquote:
gezelligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Dush.. Morgenavond gezellige kletspraat met mijn ouders
Heel veel succes beeb! Ik hoop dat je je erna beter voelt omdat je je zegje hebt kunnen doen, en dat je ook echt iets bereiktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
Dush.. Morgenavond gezellige kletspraat met mijn ouders
ja dat denk ik ook, anders zouden ze zelf niet zo spastisch reagerenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dit is beter.
maar ik geloof dus ECHT niet dat die color clubs fake zijn.
ik denk gewoon dat ze zelf een fout hebben gemaakt door ze te vroeg naar suppliers uit te sturen
Mens gebruik gewoon een theepotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU ik wil een yarn bowl maar met verzenden uit USA is het 40 euro en ik kan t niet in t Nederlands vinden
oh ja, dat negeren, briljant wel. Die Amish zijn zo dom nog nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shun wel, maar de techniek zal ook wel in andere culturen worden toegepast onder een andere naam. Je wordt niet echt verbannen, je wordt gewoon voorgoed genegeerd
ik had er nog nooit van gehoord, maar het enige wat het doet is dus dit???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mens gebruik gewoon een theepot
Zeker niet, heb er ook zó geen zin in, dit kan gewoon niet leuk aflopen echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Das niet makkelijk Trixje...
jullie hebben sinds Isabel er in alleen oppervlakkig oma/opa contact gehad begrijp ik/
Vonden ze het niet gek dat zij ineens geen achterwacht meer waren enzo?
(zo velen vragen, ben weer veel te nieuwsgierig)
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mens gebruik gewoon een theepot
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol in
grotere theepotquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken maar daar past geen zeeman bol in
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkel
[ afbeelding ]
Ja was al bij brum aan t zeuren om morgen ergens heen te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cheap ass grote theepot, zoiets als deze, van de toko / 2e hands winkel
[ afbeelding ]
erin hangen, pot schuin & zwaartekrachtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN HOE KRIJG JE DIE DRAAD DOOR HET TUITJE DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |