PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Denk dat ik google nodig heb om te weten wat groupthink betekentquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat fenomeen heet groupthink, Google het maar.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 19:43:02We're in the process of selecting our #MyTOTY winners now and through the weekend. Could YOU be one of the lucky winners? #FUT reageer retweet
En is daar een specifieke reden voor die je met ons gaat delen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ben geen mod meer, heb je goed gezien.
Leg het maar eens uit dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk dat ik google nodig heb om te weten wat groupthink betekent
Niet veel tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En is daar een specifieke reden voor die je met ons gaat delen?
Zo ken ik er nog een paar. 2 weken geleden mail gestuurd naar forum@fok.nl, nog geen antwoordquote:
Dat dacht ik al. Jouw tijd is inderdaad enorm kostbaar, afgaande op het feit dat je de godganse dag op fok zit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben jou geen uitleg verschuldigd, zonde van mijn tijd.
Ban quota niet gehaaldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En is daar een specifieke reden voor die je met ons gaat delen?
Dat zou je zo maar kunnen zeggen ja. Toch nog iets van mensenkennis, misschien kom je er welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Jouw tijd is inderdaad enorm kostbaar, afgaande op het feit dat je de godganse dag op fok zit.
En toch post jij gemiddeld het dubbele aantal posts dan PotSquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Jouw tijd is inderdaad enorm kostbaar, afgaande op het feit dat je de godganse dag op fok zit.
Jij bent dan ook onbelangrijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar. 2 weken geleden mail gestuurd naar forum@fok.nl, nog geen antwoord
Heb ik gezegd dat mijn tijd kostbaar is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En toch post jij gemiddeld het dubbele aantal posts dan PotS
Waarom denk je dat hij hier weer even komt kijken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zou hier anders niet te moeilijk moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |