Ho, wacht.. ik ben sowieso een noob hier hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?
Ja maar alleen met hele zachte kwastjes, om krassen te voorkomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?
Spray and Wipequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk must have items?
Het is een 'Waterless wash'.quote:
Maar toch niet op een vieze wagen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is een 'Waterless wash'.
Je kan er vogelpoep, stof, vuil mee weghalen zonder krassen, strepen of vlekken!
https://www.carclean.nl/p(...)473ml_PB_SW16_100902
Ik rij 1000 km in een week, en heb er niet ieder weekend tijd voorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is een detailspray.
Een vieze wagen gewoon wassen!
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij 1000 km in een week, en heb er niet ieder weekend tijd voor![]()
Denk dat ik beter door kan rijden met peop, dan allemaal peop met zand e.d. met S&W eraf te vegen.
Ik spuit nu ook al het meeste eraf, maar ja, peop laat ik er nu maar op zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.
Als je de mogelijkheid hebt kan je ook je auto inspuiten met bijvoorbeeld Citrus Power van Auto Finesse. Even laten intrekken en je spuit het meeste vuil eraf met een hoge druk.
Zon?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.
Als je de mogelijkheid hebt kan je ook je auto inspuiten met bijvoorbeeld Citrus Power van Auto Finesse. Even laten intrekken en je spuit het meeste vuil eraf met een hoge druk.
Ook op een auto die vies is? Het lijkt me dat je dan juist krassen erin trekt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb altijd een flesje spray and wipe in m'n auto liggen met een mf doekje. Juist voor de vogelpoep!
heerlijk, regen. de natuurlijke wasstraatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Was het komende week maar wat warmer, heb ik een week vrij, krijg je zulk weer.
Dan zit je in 't verkeerde topic hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijk, regen. de natuurlijke wasstraat
Nee dat valt reuze mee. Genoeg S&W op de volgelpoep sprayen, dan neem je het heel eenvoudig af.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook op een auto die vies is? Het lijkt me dat je dan juist krassen erin trekt.
neu hoor, het gaat over autowassenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zit je in 't verkeerde topic hier.
Oh okequote:Op zondag 10 maart 2013 11:17 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Nee dat valt reuze mee. Genoeg S&W op de volgelpoep sprayen, dan neem je het heel eenvoudig af.
Met polijsten moet je hier wel een beetje op letten, soms kan je er gewoon everheen gaan, maar niet alle stickers zitten even goed vast. Zeker als je stickers hebt die in een kleine punt uitlopen. Met een wax oid is het geen probleem verder.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:02 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot bestickering van een auto. Hoe moet je hiermee omgaan tijdens het poetsen. Zitten deze doorgaans goed genoeg vastgeplakt dat je hem kan poetsen zoals je normaal ook doet, of moet je ergens uitkijken dat de lijm niet loskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |