Wassen, kleien, evt. krassen handmatig aanpakken dmv Mezzo/Finale, glaze, wax.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:42 schreef mithrandirrr het volgende:
Leuk project! In hoeverre ga je hem onder handen nemen? Ga je alle stappen doorlopen?
Nou heb je zo je best gedaan, en dan heb je al met al toch nog shit zitten tussen de cijfers van de type-aanduiding.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef mithrandirrr het volgende:
Vandaag weer een dagje hard gewerkt. Het weer was heerlijk!
Eerst de V gewassen met DJ btbm shampoo en een flinke scheut APC. Toen de wagen gekleid. Vervolgens 1 hit met monello finale op de groene pad. Wagen nog een keer gewassen met alleen APC en toen een laag Wolfgang Deep Gloss Sealant aangebracht. Ik ben best tevreden met het resultaat, echter, had ik na de monello finale wat lichte hologrammen. Pad niet goed schoon geweest oid? Ze gaan altijd direct na gebruik in de wasmachine en daarna in de opbergdoos :/
[ afbeelding ]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou heb je zo je best gedaan, en dan heb je al met al toch nog shit zitten tussen de cijfers van de type-aanduiding.
Dat wordt écht vaak vergeten volgens mij
Lukt het met iron X ook niet? Ik ben ooit echt gigantisch lang met de wintervelgen van m'n pa bezig geweest...... 2 uur was ik bezig om 1 velg schoon te krijgen (zwarte spettervrij). Daarna de moed opgegeven....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Scorpie het volgende:
Pfff ik krijg de zwarte spetters niet meer van mijn velgen af![]()
De paste is nogal hardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef mithrandirrr het volgende:
Kan je het met een theelepeltje of iets dergelijks op de pad smeren?
Ik zal het eens proberen als ik weer aan waxen toe benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:12 schreef mithrandirrr het volgende:
Wat ik deed wanneer ik de dj supernatural of purple haze pro op de pad voor de dap500 aanbracht was met een lepeltje wat uit het potje schrapen en deze op de pad te doen. Daarna wat met mijn vinger verspreiden. Werkt wel goed! Dit zijn ook vrij stevige waxen.
Alle instaplijsten, ik heb het hele tapijt eruitgehaald.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe bedoel je met alle lijsten eruit?
Ziet er netjes uit! Hele dag mee bezig geweest?
Is het zo'n MV6 uitvoering? Die staat hier ook om de hoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |