oke, check. Voor de deur wassen is natuurlijk beter, maar binnen wassen heeft voorkeur vandaag.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Drogen in de wasbox.. Dat scheelt een hoop vuil op je auto onder het rijden.
Daarna thuis nog ff de wagen behandelen met een detailspray en een paar doeken.
Er zit al PB EXP op, wilde daaroverheen natty's zetten. Of kan je die direct uitpoetsen als je de hele auto gedaan hebt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Een uur curen? Wat voor wax ga je aanbrengen? Klinkt meer als een sealant
Wachten doe ik ook liever thuis.. Lekker bakkie koffie erbij
Aha, dus eigenlijk zou het kopen van BH niet erg nodig zijn als je al SRP gebruikt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Eigenlijk zijn ze niet vergelijkbaar.
SRP = Polish, Glaze en Wax in 1 (AIO product), maar de standtijd van de bescherming is ook niet grandioos.
PB BH = Glaze, dus een los staand product zonder enige bescherming. Hierna moet je dus wel waxen.
Na SRP kun je ook waxen, dan gebruik je em meer als een polish en glaze..
Aha, ik vind zelf SRP prima werken. En gemakkelijk te verwerken. Dus ik laat het maar zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Opzich niet, Alhoewel sommige mensen vinden dat BH beter presteert dan SRP qua glaze. Dat is dus persoonlijk
Ik had van gliptone 2 literflessen conditioner en cleaner gekocht. Monello groene doek, borstel en applicatie pads.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Veel aanbiedingsdingen gekocht?
Cadeautjes zijn ook niet verplicht, en zij willen denk ik ook een boterham met beleg
Zolang de snelheid van leveren en service goed zijn, ben ik een blij mens eerlijk gezegd.. Dat is voor veel bedrijven tegenwoordig al een hele kunst
Wat had je besteld en wel cadeau?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik had van de week wel een cadeautje
Een senza aqua + nog wat klein spul. Daar zat een meg's foam applicator bij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat had je besteld en wel cadeau?
Dat is zeker waar. Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:34 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
1 ding is wel zeker; de snelheid en service van hun (vind ik) ongekend. Daar kan geen cadeau tegenop...
Dat hoop ik ook, maar zolang het deze temperatuur blijft komt het er niet van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoop vrijdag mijn auto te kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |