SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Echt he..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon hem alles laten betalen natuurlijk
Ja hij is meegenomen voor bloedafname, was te lam om te blazen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:43 schreef Edensnator het volgende:
Kun je ook bewijzen dat hij met drank op achter het stuur zat? Zo ja, simpelste zaak die er is.
Dan lijkt het me overduidelijk dat die droeftoeter voor 100% schuldig is aan het ongeluk en dat hij dus ook voor 100% zelf mag opdraaien voor de schade.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef klotezooi het volgende:
[..]
Ja hij is meegenomen voor bloedafname, was te lam om te blazen.
Ook stond het in de krant bij politieberichten.
Afhankelijk van wiens schuld het is betaalt de verzekering gewoon uit (zou anders ff lekker worden voor de tegenpartijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik snap er maar weinig van, eerlijk gezegd. Heeft een (auto)verzekering niet doorgaans de clausule dat uitkering wordt geweigerd als er sprake is van drankgebruik? Ik dacht dat dat altijd zo was, kennelijk is dat dus niet zo.
Is het niet zo dat jij het geld van jouw verzekering terug krijgt. En dat jouw verzekering het dan probeert te verhalen op de tegenpartij of de tegenpartij zijn verzekering.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef klotezooi het volgende:
Ik ben helaas enkel WA verzekerd dus moet alles zelf regelen.
Wel had ik inzittendenverzekering en die behandeld dus mijn gemiste vakantie ivm last nek/rug.
Mocht van dokter niet rijden volgende week naar de wintersport en dus krijg ik dat terug, wordt wel op die persoon verhaald.
Verzekering van mij en tegenpartij kunnen PV nog niet inzien ivm uitslag bloedonderzoek.
Zodra dat het geval is dan krijg ik hopelijk meer te horen maar dat kan erg lang duren helaas.
Zelf was ik ook van mening dat je altijd fout als er drank in het spel was.
Hij heeft me geen voorrang gegeven en was ook nog zo blauw als een vroeger tientje.
Ah, okee. Ja, dat de verzekering moet uitbetalen aan de benadeelde dat lijkt me wel logisch inderdaad, maar het is wel zo prettig als de verzekering inderdaad de schade weer verhaalt op die zuipschuit, want dit is toch echt om die reden al, volledig verwijtbare 'eigen schuld'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Afhankelijk van wiens schuld het is betaalt de verzekering gewoon uit (zou anders ff lekker worden voor de tegenpartij), echter gaat de verzekering het uitgekeerde bedrag weer verhalen op die beschonken bestuurder.
Vreemd, aanrijdingen onder invloed, en dan iets 'onderling regelen'? Naar mijn weten komt er bij dergelijke gevallen altijd politie aan te pas omdat het gaat om een misdrijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef klotezooi het volgende:
Hoor dat ik niet het enige slachtoffer ben van die tor.
Hij rijd elke dag zat naar huis en heeft meer mensen aangereden maar die hebben het onderling geregeld.
Ik zou eerst maar even wachten wat er uit het onderzoek naar voren komt.quote:Maar zou het helpen als 1 van zijn slachtoffers een verklaring richting de verzekering van tegenpartij?
Niet als er geen politie gebeld wordt. Kan prima voorkomen dat als ik bv tegen je auto aanrij dat we samen de papieren invullen en we zien het wel aankomen. Wordt zelfs gestimuleerd vanuit de overheid, zie de campagne 'Blikschade? Dat regelen we samen.'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vreemd, aanrijdingen onder invloed, en dan iets 'onderling regelen'? Naar mijn weten komt er bij dergelijke gevallen altijd politie aan te pas omdat het gaat om een misdrijf.
Ja dat klopt, maar TS stelt toch dat er sprake is van meerdere aanrijdingen, waarbij de bestuurder kennelijk onder invloed was? De vraag is dus of dit inderdaad is vastgesteld, of dat dat een vermoeden is geweest van de betrokkenen. In dat laatste geval kunnen ze het uiteraard wel 'samen hebben opgelost', inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Niet als er geen politie gebeld wordt. Kan prima voorkomen dat als ik bv tegen je auto aanrij dat we samen de papieren invullen en we zien het wel aankomen. Wordt zelfs gestimuleerd vanuit de overheid, zie de campagne 'Blikschade? Dat regelen we samen.'
Sterker nog, de politie komt niet eens meer als je een ongeval hebt met alleen blikschade. Wel als je zou zeggen dat je vermoed dat de andere bestuurder beschonken is, maareh... Ga jij als je op de vluchtstrook of in de middle of nowhere naast die bestuurder in de auto de papieren in zit te vullen en je vermoed wat dat aan de politie melden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar TS stelt toch dat er sprake is van meerdere aanrijdingen, waarbij de bestuurder kennelijk onder invloed was? De vraag is dus of dit inderdaad is vastgesteld, of dat dat een vermoeden is geweest van de betrokkenen. In dat laatste geval kunnen ze het uiteraard wel 'samen hebben opgelost', inderdaad.
Dat is als je een all-risk verzekering hebt. En die heeft TS niet, alleen WA.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef jatochneetoch het volgende:
Is het niet zo dat jij het geld van jouw verzekering terug krijgt. En dat jouw verzekering het dan probeert te verhalen op de tegenpartij of de tegenpartij zijn verzekering.
Dat jij niks te maken hebt met die andere partij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |