abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:11:47 #51
340341 Blester
Membre très utile
pi_121761499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zozo goede sfeer hier :)

@ Blester: gedraag je nou eens hier. We zijn hier om elkaar te helpen en tips te geven. Niet om elkaar af te kraken of uit te lachen. Waarom moet je altijd zo dwars liggen? Afgunst omdat er geen centjes binnen komen?
Ik geef dagelijks tips aan mensen in dit topic hoor ,krijg regelmatig van mensen een PB om de website te bekijken en tips te geven, hier ga ik altijd uitvoerig op in. Discussies kun je echter totaal niet voeren in dit topic, dan komen bij de meeste gebruikers de kinderlijke gedachtes meteen weer naar boven en valt er geen redelijk woord meer mee te 'typen'. Zoals ik altijd zeg: je hoeft het helemaal niet van me aan te nemen, iedereen mag zijn eigen techniek gebruik voor het ontwikkelen van websites.

De 'centjes' komen nog steeds binnen hoor. Als ik afgunst zou hebben zou ik andere gebruikers in dit topic geen tips geven over websites e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121761667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:11 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik geef dagelijks tips aan mensen in dit topic hoor ,krijg regelmatig van mensen een PB om de website te bekijken en tips te geven, hier ga ik altijd uitvoerig op in. Discussies kun je echter totaal niet voeren in dit topic, dan komen bij de meeste gebruikers de kinderlijke gedachtes meteen weer naar boven en valt er geen redelijk woord meer mee te 'typen'. Zoals ik altijd zeg: je hoeft het helemaal niet van me aan te nemen, iedereen mag zijn eigen techniek gebruik voor het ontwikkelen van websites.

De 'centjes' komen nog steeds binnen hoor. Als ik afgunst zou hebben zou ik andere gebruikers in dit topic geen tips geven over websites e.d.
Probleem is meer dat je jouw waarheid als de waarheid verkondigt.. Dat is zo spijtig, daarnaast accepteer je het niet/heel moeilijk als andere mensen andere meningen/ervaringen hebben en daarmee jouw "waarheid" ontkrachten.

Tevens is begrijpend lezen helaas niet je sterkste kant, je interpreteert sommige zinsneden totaal verkeerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:24:26 #53
340341 Blester
Membre très utile
pi_121761918
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:16 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Probleem is meer dat je jouw waarheid als de waarheid verkondigt.. Dat is zo spijtig, daarnaast accepteer je het niet/heel moeilijk als andere mensen andere meningen/ervaringen hebben en daarmee jouw "waarheid" ontkrachten.

Tevens is begrijpend lezen helaas niet je sterkste kant, je interpreteert sommige zinsneden totaal verkeerd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat de meeste mensen volgens mij denken hier is dat wanneer er ergens een gerucht gaat omtrent een verandering in de Google zoekmachine dit ook echt allemaal waar is/ van toespassing is. Het is altijd van belang bij je eigen websites (dus je eigen ervaring) te kijken in hoeverre dit klopt.

Het probleem is dat je geruchten omtrent Google moeilijk kunt controleren, Google geeft er namelijk (meestal) geen antwoord op. Wanneer je blind gaat op de geruchten zonder zelf research te hebben gedaan kun je heel snel een misstap maken. De enige manier om te kijken of deze geruchten waar zijn is binnen je eigen netwerk te bekijken in hoeverre dit gerucht voor jouw website van toepassing is en hieruit je eigen conclusie trekken.

Ik kijk voor mijn 'waarheden' naar mijn eigen websites en niet wat er allemaal op internet te vinden is. Wellicht zal ik daarom een andere kijk hierop hebben dan de meeste andere mensen in dit topic. Het is juist de bedoeling van dit topic hier (op een normale manier) over te spreken.

Nogmaals, je hoeft niet alles van mij te geloven en ik zeg ook niet dat al mijn uitspraken van toepassing zijn op jullie websites, ik geef enkel weer hoe ik zelf de dingen aanpak en welke resultaten ik door middel van die aanpak behaal.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121761958
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:28:34 #55
340341 Blester
Membre très utile
pi_121762088
quote:
Laat maar zitten, je gaat toch niet inhoudelijk in op de berichten. Wanneer het echt ergens om gaat kun jij blijkbaar geen zinnige reacties plaatsen in het topic.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121762393
quote:
Skyhouses.. :D potentiele money maker? Reg het domein vast.. whoopwhoop pareltje alert!
pi_121762540
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:28 schreef Blester het volgende:

[..]

Laat maar zitten, je gaat toch niet inhoudelijk in op de berichten. Wanneer het echt ergens om gaat kun jij blijkbaar geen zinnige reacties plaatsen in het topic.
wie bepaald wanneer iets ergens echt om gaat? enige dat je doet is open deuren in trappen knulletje...

Maar goed wederom blijkt je gebrek aan begrijpend lezen.. Dat jij iets (nog) niet ondervindt betekent niet dat het er niet is
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:54:00 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_121762891
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 14:42 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

wie bepaald wanneer iets ergens echt om gaat? enige dat je doet is open deuren in trappen knulletje...

Maar goed wederom blijkt je gebrek aan begrijpend lezen.. Dat jij iets (nog) niet ondervindt betekent niet dat het er niet is
Ik geef jou een uitgebreide uitleg waarop mijn reacties gebaseerd zijn, het enige wat jij doet is een plaatje posten. Volgens mij ben jij degene met het gebrek aan kennis voor het begrijpend lezen van de teksten en plaats je in plaats van een inhoudelijke reactie een plaatje.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:09:49 #59
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121765411
Hoe zit het met Adsense en 'duplicate content'?
Zoals ik al aangaf wil ik een afsplitsing maken van mijn website, maar op beide domeinen is dan wel dezelfde informatie te vinden. Alleen de afsplitsing is echt gericht op een bepaald deel van de site onder een andere domeinnaam. Reden dat ik de info ook op de andere site wil laten staan, is dat het daar ook nog wel van toepassing.

Hier en daar lees ik over bans, maar ook weer dat het geen probleem is.
De content is puur mijn eigen content, geen kopies van andere schrijvers, ik ben de eigenaar.
Heb zo'n idee als ik Google ga mailen, dat ik nooit antwoord krijg. :+

Even een voorbeeldje (fictief);
Ik heb zogenaamd een website over de Nintendo 3DS. Heb er allemaal reviews op staan over DS en 3DS spellen (je kan beiden immers op dat apparaat spelen). Kan ik dan ook een aparte site voor de DS maken met daar de reviews op van de eerste site? Op de ene site heb je dan dus enkel DS reviews en wat weetjes daarvan, op de andere site zou je dan DS én 3DS reviews hebben.

Niet dat het voor zo'n ding zinvol zou zijn, maar om even een soort van scheiding weer te geven. Immers kan je op een DS weer geen 3DS games spelen.

Ben benieuwd hoe Google hier mee om gaat, want de content dus gedeeltelijk gelijk zijn op beide eigen sites.

edit; volgens mij zijn de vragen die ik kan vinden meer over het kopieren van content van anderen...

[ Bericht 3% gewijzigd door JK op 19-01-2013 16:17:26 ]
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:17:38 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_121765608
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:09 schreef JK het volgende:
Hoe zit het met Adsense en 'duplicate content'?
Zoals ik al aangaf wil ik een afsplitsing maken van mijn website, maar op beide domeinen is dan wel dezelfde informatie te vinden. Alleen de afsplitsing is echt gericht op een bepaald deel van de site onder een andere domeinnaam. Reden dat ik de info ook op de andere site wil laten staan, is dat het daar ook nog wel van toepassing.

Hier en daar lees ik over bans, maar ook weer dat het geen probleem is.
De content is puur mijn eigen content, geen kopies van andere schrijvers, ik ben de eigenaar.
Heb zo'n idee als ik Google ga mailen, dat ik nooit antwoord krijg. :+

Even een voorbeeldje (fictief);
Ik heb zogenaamd een website over de Nintendo 3DS. Heb er allemaal reviews op staan over DS en 3DS spellen (je kan beiden immers op dat apparaat spelen). Kan ik dan ook een aparte site voor de DS maken met daar de reviews op van de eerste site? Op de ene site heb je dan dus enkel DS reviews en wat weetjes daarvan, op de andere site zou je dan DS én 3DS reviews hebben.

Niet dat het voor zo'n ding zinvol zou zijn, maar om even een soort van scheiding weer te geven. Immers kan je op een DS weer geen 3DS games spelen.

Ben benieuwd hoe Google hier mee om gaat, want de content dus gedeeltelijk gelijk zijn op beide eigen sites.
Duplicate content is duplicate content, Google weet niet of jij de schrijver bent van de teksten (tenslotte zou je deze volgens Google net zo goed van een willekeurige website kunnen plukken). Het is dus niet aan te raden content van één website ook nog eens op een andere website te plaatsen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:29:42 #61
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121765946
Hmm ok, ik ga het nog even nader uitzoeken. Dan zou een afsplitsing weinig zin hebben... tenzij ik de boel verwijs naar de andere site... ga ik even over nadenken.
Google kan idd niet zien wie de eigenaar is. Aan de andere kant, er wordt volgens mij een berg gecopy-paste wat ook goed gaat... en als Google in de HTML content dezelfde Analytics / Adsense ID ziet staan.. I dunno. Even het uitzoeken waard dit weekend, ondertussen probeer ik ook een unieke domeinnaam los te krijgen bij iemand die 'm niet meer gebruikt (zie je een pagina van een hostingprovider).
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:34:23 #62
340341 Blester
Membre très utile
pi_121766081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:29 schreef JK het volgende:
Hmm ok, ik ga het nog even nader uitzoeken. Dan zou een afsplitsing weinig zin hebben... tenzij ik de boel verwijs naar de andere site... ga ik even over nadenken.
Google kan idd niet zien wie de eigenaar is. Aan de andere kant, er wordt volgens mij een berg gecopy-paste wat ook goed gaat... en als Google in de HTML content dezelfde Analytics / Adsense ID ziet staan.. I dunno. Even het uitzoeken waard dit weekend, ondertussen probeer ik ook een unieke domeinnaam los te krijgen bij iemand die 'm niet meer gebruikt (zie je een pagina van een hostingprovider).
Ik wens je succes zo'n domeinnaam los te krijgen, ik heb het ook wel eens gedaan. Krijg je een mailtje terug:

De prijs voor dit domein is ¤1500,- ex. 21% BTW

Voor zo'n kut domein :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:42:13 #63
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121766341
Die kans heb je.. ik wil er eigenlijk heel weinig voor geven, de doelgroep en inkomsten zijn veelste klein. Ik betaal er mijn hostingkosten van, kan wat van mijn reiskosten er voor vergoeden die soms noodzakelijk zijn voor nieuwe content, maar de uren die ik er in steek zullen nooit er van betaald kunnen worden.

Ik verwacht er ook niets van, maar niet geschoten is altijd mis.
De doelgroep voor het domein is veelste klein, omdat de overheid dit de kop in wil drukken op de lange termijn waarvan de eerste stap dit jaar is gezet. Dus ik wil het het liefste op een akkoordje gooien. ;) Maarja, als iemand mijn domeinnaam zou willen kopen kom ik natuurlijk ook met een mooie rekening. :P

Eigenlijk had ik bij de opkomst van internet al een berg domeinen moeten registreren.
Maar zo zal iedereen wel denken.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:45:02 #64
340341 Blester
Membre très utile
pi_121766440
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:42 schreef JK het volgende:
iemand mijn domeinnaam zou willen kopen kom ik natuurlijk ook met een mooie rekening. :P

Eigenlijk had ik bij de opkomst van internet al een berg domeinen moeten registreren.
Maar zo zal iedereen wel denken.
Ik was nu miljonair geweest als ik dat had gedaan inderdaad :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:59:29 #65
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121766949
Ik zelfs multi-miljonair. Maar sommige dingen zijn gewoon niet te voorzien.
Wie had in 1994 gedacht dat bijna iedereen met computers en smartphones op internet zou zitten?
De populariteit van mobieltjes kwam ook pas eind jaren '90 en smartphones was toen ook nog lang geen sprake van. Je moet echt ver vooruit kijken. :P

Ik ga alvast flyingcar.com registeren. Laat maar, iemand was me al voor. In 2005 al.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:12:26 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_121767439
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:59 schreef JK het volgende:
Ik zelfs multi-miljonair. Maar sommige dingen zijn gewoon niet te voorzien.
Wie had in 1994 gedacht dat bijna iedereen met computers en smartphones op internet zou zitten?
De populariteit van mobieltjes kwam ook pas eind jaren '90 en smartphones was toen ook nog lang geen sprake van. Je moet echt ver vooruit kijken. :P

Ik ga alvast flyingcar.com registeren. Laat maar, iemand was me al voor. In 2005 al.
Als je bij het begin van het internet domeinen als:

hypotheek.nl
verzekering.nl
lening.nl
auto.nl
voetbal.nl
sport.nl


had geregistreerd, had je nu wel enkele miljoenen gehad ja.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121769121
maar wanneer zou je ze dan verkopen? in 1999 toen internet ineens veel gegroeid was? in 2004 toen social media ineens opkwam? in 2013 nu er meer mensen dan ooit op internet zitten?

dingen blijven komen en gaan, je kan ook nu alvast wat bedenken waar mensen over een paar jaar van zeggen "had ik dat in 2013 ook maar gedaan dan was ik nu rijk!!" :P
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:12:03 #68
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121769508
Dat is zo.. is met alles zo, toch? En de simpelste ideeen leveren vaak het meeste geld op.
Wanneer moet je verkopen.. tsja, net als met aandelen, je weet het niet. Tenzij je merkt dat internet dood gaat. De eigenaren van Hyves waren slim, die verkochten op tijd! En TMG was gewoon niet slim bezig, op dat moment was algemeen al bekend dat Hyves aan het afsterven was.
pi_121772745
Het was vroeger wel lastiger om een domein te registreren. Geneuzel met handtekeningen, geen iDeal/paypal, etc. :P Zeker als je jonger dan 18 was, toentertijd.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 19:49:23 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_121772950
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef CasB het volgende:
Het was vroeger wel lastiger om een domein te registreren. Geneuzel met handtekeningen, geen iDeal/paypal, etc. :P Zeker als je jonger dan 18 was, toentertijd.
En een heel stuk duurder :P Die prijzen van tegenwoordig, bij sommige registrars 1 euro voor een .NL domeinnaam :P

Content van nieuwe website eindelijk klaar, beetje uit lopen stellen maar nu toch in een keer alles afgemaakt. Kan nu het linkbuilding gedeelte beginnen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121773933
Het is een kunst om te voorspellen wat helemaal booming gaat worden over een jaar of 2-10. Ik ben ook erg benieuwd of er een manier is om zoiets te doen.
If not now, then when.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:18:28 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_121774189
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is een kunst om te voorspellen wat helemaal booming gaat worden over een jaar of 2-10. Ik ben ook erg benieuwd of er een manier is om zoiets te doen.
Robot-tijdperk komt eraan volgens verwachtingen, maarja, hoe speel je daar op in? :P
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 19 januari 2013 @ 21:41:05 #73
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121777950
Straks voor met de belastingaangifte moet je natuurlijk ook je adsense verdiensten doorgeven,
maar mag je natuurlijk ook je hostingkosten er van af trekken. Ik neem aan dat je ook een klein gedeelte mag berekenen voor je internet abonnement wat nodig is om de sites te onderhouden? Wat berekenen jullie hiervoor?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:12:21 #74
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_121779265
Zojuist een nieuwe layout neergezet voor een site in een hele zakelijke niche. Wit met grijstinten met alleen een skyscraper links van de content. Ben benieuwd wat dat gaat doen :)
pi_121782656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef JK het volgende:
Straks voor met de belastingaangifte moet je natuurlijk ook je adsense verdiensten doorgeven,
maar mag je natuurlijk ook je hostingkosten er van af trekken. Ik neem aan dat je ook een klein gedeelte mag berekenen voor je internet abonnement wat nodig is om de sites te onderhouden? Wat berekenen jullie hiervoor?
Nee mag officieel niet.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')