Een man rijdt met zijn Truck over de A28 richting Haren. Hij vervoert 100 ping pong balletjes. Hij nadert een spoorwegovergang en wordt gedwongen om keihard op zn rem te drukken doordat de automobilist voor hem een plots op de rem gaat staan. Hierdoor gaan de laadkleppen van de Truck open en vallen de 100 ping pong balletjes uit de wagen. Wanhopig stapt de Trucker uit en zoek zijn lading bijelkaar. Hij telt; 97, 98 ,99 . Hij kan it honderste ping pong balletje niet vinden. Na een half uur zoeken geeft ie de moed op en vervolgd zijn reis met een onvoledige lading. Hij ziet in de verte een spoorweg waar een trein rijd. In de trein bevindt zich een man en een vrouw die tegenoverelkander zitten. De man rookt een grote sigaar die behoorlijk riekt. De vrouw heeft op haar schoot een klein hondje dat herhaaldelijk blaft. De vrouw vraagt de man vriendelijk of hij die sigaar uit wil drukken. De man antwoord: ;bemoeit u zich met uw eigen zaken en doe eens iets aan dat geblaf van die hond;. De vrouw wordt woedend en zegt: ;als u die sigaar nu niet uitdrukt, dan pak ik m uit uw mond en gooi ik m door het raam naar buiten. Waarop de man antwoord: als u mijn sigaar durft aan te raken dan gooi ik u hond naar buiten. De vrouw wordt daarop nog meer kwaad en pakt de sigaar van de man en gooit die door het raam naar buiten. De man pakt daarop de hond en gooit deze met ferme kracht buiten de trein. Op het volgende station heeft de woede plaats gemaakt voor treurnis. De vrouw huilt tranen met tuiten, omdat ze haar hond waarschijnlijk nooit meer terug ziet. De man van de sigaar baalt ook enorm dat hij geen sigaren meer heeft om nu buiten de trein verder te kunnen roken. Plotseling hoort de vrouw een gekerm en geblaf van een hond dat haar bekend in de oren klinkt. Het is haar eigen hond dat strompelend het station op komt lopen. En wat heeft het beest in de mond?
[Dit bericht is gewijzigd door bencramerben11 op 01-09-2002 18:16]
quote:Een roze konijntje?
Op zondag 01 september 2002 18:01 schreef bencramerben11 het volgende:
En wat heeft het beest in de mond?
die kende ik al maar hij is wel grappig
quote:Korrekt! Maar dit is dus wel de juiste volgorde van dit raadsel?
Op zondag 01 september 2002 18:04 schreef ToXiCitY het volgende:
dat 100e pingpongballetjedie kende ik al
maar hij is wel grappig
quote:ja zo heb ik hem ook gehoord
Op zondag 01 september 2002 18:17 schreef bencramerben11 het volgende:[..]
Korrekt! Maar dit is dus wel de juiste volgorde van dit raadsel?
quote:die sigaar van die andere aap in de trein
Op zondag 01 september 2002 18:01 schreef bencramerben11 het volgende:
En wat heeft het beest in de mond?
1. Ik heb nog nooit een hond gezien met een pingpong-balletje in z'n of haar mond en zie daar ook het nut niet van in.
2. De kans dat de hond de sigaar, of enige ander voorwerp, in de mond heeft is minstens even groot danwel groter als dat het beest het pingpong-balletje in de mond heeft.
Het is inderdaad een raadsel: je moet zomaar wat raden..
De hond heeft niks in de mond, behalve een tong. Zijn tanden zijn eruit gegaan bij de landing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |