SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Kom een technodansje met me doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zei kutmocro's. Ik ben een mocro. Dus ik ben kut.
KutVas!![]()
Oh Rick, wat is de eerste zin die je zegt? De rest versta ik wel maar die 1ste zin nietMet je gemompel
![]()
Kroepoeksaus![]()
, gets me every single time
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
België, Vlaanderen, Rusland, Kroepoeksausquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Rick, wat is de eerste zin die je zegt? De rest versta ik wel maar die 1ste zin nietMet je gemompel
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alleen als je mij een drankje kooptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom een technodansje met me doen.![]()
![]()
Ben je in UB te vinden dit weekend, o.usje?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Shitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
België, Vlaanderen, Rusland, Kroepoeksausdat Groningse accent is echt bagger versta d'r geen kut van. Belgie klinkt meer als bellegië
doe niet aan drankjes, je mag wel een snuifje ok?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Alleen als je mij een drankje koopt![]()
Niet dit weekend, komende weken wel, helaeschquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:03 schreef ThaTim het volgende:
Ben je in UB te vinden dit weekend, o.usje?![]()
![]()
Oh oke, heb tentamens volgende weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet dit weekend, komende weken wel, helaesch.
Was net nog in Starbucks, zag je niet zitten!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ben met mijn projectgroep aan het "studeren" (wachten op de volgende les, niks te doen sinds half 1 tot 4 uurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh oke, heb tentamens volgende week.
Was net nog in Starbucks, zag je niet zitten!)
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 18-01-2013 15:07:45 ]![]()
Had dat gezegd, ik was om 1u klaar voor vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben met mijn projectgroep aan het "studeren" (wachten op de volgende les, niks te doen sinds half 1 tot 4 uur)
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziationquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef aight1 het volgende:
Tim vind jij ous ook nors tegenwoordig?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
haal hem over met je charmesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziationI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het bestaat nog hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, maar ik wens zeker een terugkeer van ouziation![]()
Schnitzel paradous.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon korte film maken, Ousters van Nam Kee ofzo.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Inglourio.us basterdsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon korte film maken, Ousters van Nam Kee ofzo.![]()
![]()
![]()
The Santaclo.usI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
![]()
Deathlift or Die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |