Nee, Grace doet meer, een vrouw om bang van te wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef pullup het volgende:
Ik heb die kikker er maar uitgesloopt want die deed niet veel
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef Jian het volgende:
En dan toch ....., omdat ik daar kippevel van krijg![]()
quote:JOHAN VLEMMIX IS EEN LEUGENAAR
18.01.2013
Johan Vlemmix is er kapot van dat hij niet mee mag doen aan Vliegende Hollanders. In een interview met Radio Decibel vertelt de zanger dat hij er kapot van is. Hij was gevraagd, maar zegt zelf van de deelnemerslijst gestreept te zijn. Opmerkelijk, want de zender weet van niets. De woordvoerster laat WTF.nl weten: “We hebben hem nooit benaderd en dus ook niet afgewezen."
De feestzanger zegt dat hij is gevraagd voor het programma, waarin bekende Nederlanders schansspringen, maar niks meer heeft gehoord. Vlemmix reisde zelfs alvast naar Oostenrijk af om een paar proefsprongen te maken. "Ze waren heel blij met me. Ik ben daar ook gaan oefenen. Ik ben van de lijst gegooid en ik weet bij god niet waarom. Ik heb ook geen antwoord meer gekregen.”
"Ik ben daar heel ziek van", zegt Vlemmix tegen het radiostation. "Heel erg ziek zelfs, want dit was een droom van mij." SBS houdt voet bij stuk, de zender en het productiebedrijf dat het programma maakt, hebben Vlemmix niet benaderd: “Hij riep steeds wel dat hij mee wilde doen, maar dat is nooit aan hem bevestigd. Wij hebben hem nooit gevraagd om mee te doen aan deze droom.”
Doodzonde natuurlijk dat deze talentvolle zanger niet mee mag doen met het nieuwe spektakel op lange latten. SBS presenteerde donderdag de kandidaten voor Vliegende Hollanders. Onder anderen Emile Ratelband, Jody Bernal, Dean Saunders en Kelly van der Veer gaan in het programma schansspringen.
Vanavond zit-ie weer met z'n blocnootje op schoot naar Shownieuws en Boulevard te kijken of-ie genoemd wordt. Dan kan-ie er weer één of twee aan z'n totaal toevoegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch wel erg gênant, zelfs als Z--artiest niet erkend worden, itt een Dean Saunders en Kelly.
Als het zijn droom is kan hij het toch doen? Zonder camera erbij? Hij is er toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Uit betrouwbare bron heeft hij vernomen dat hij te volks zou zijn
Volgens mij spelen in al Johans dromen camera's en media een grote rol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het zijn droom is kan hij het toch doen? Zonder camera erbij? Hij is er toch.
Toch knap dat je met een verzonnen afwijzing de media nog weet te halen.quote:“We hebben hem nooit benaderd en dus ook niet afgewezen."
De Telegraaf, Metro en Omroep Brabant: ze maken er allemaal melding van en reken maar dat Johan dit gaat uitmelken tot de laatste druppel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch knap dat je met een verzonnen afwijzing de media nog weet te halen.![]()
Hoewel, "media"...
quote:Johan Vlemmix boos op SBS6: 'Ik ben geen leugenaar'
EINDHOVEN - Johan Vlemmix uit Eindhoven is woest. Hij is kwaad op SBS6. Volgens de entertainer wordt hij weggezet als leugenaar. De omroep ontkent namelijk in alle toonaarden dat Vlemmix is gevraagd deel te nemen aan het televisieprogramma 'Sterren Springen Van De Schans'.
Vlemmix zegt nota e-mails te hebben gehad van de producent van het programma, Masmedia, met de vraag om mee te doen. De redactie van Omroep Brabant is in het bezit van deze e-mailwisseling.
Mailwisseling
Daarin staat te lezen dat hij is uitgenodigd om deel te nemen aan het programma: "We zouden het erg leuk vinden als Johan Vlemmix hier (Sterren Springen Van De Schans, red.) aan mee zou willen doen! Johan is sportief en enthousiast en daarom wat ons betreft uitermate geschikt als kandidaat voor dit programma."
Vlemmix reageerde enthousiast en stuurde terug: "Ik heb bijna alles in mijn leven al gedaan, en dit lijkt me echt de ultieme uitdaging." Daarop reageerde de producent: "Wat een super goed nieuws, wat ontzettend leuk dat je mee wilt doen!"
SBS6 weet niets van een e-mailwisseling af en ontkent dat Vlemmix is benaderd. "We gaan uitzoeken hoe het precies zit", aldus een woordvoerster.
Verontwaardigd
Vlemmix snapt er niks van. "Ik ben gevraagd. Ik ben benaderd, maar ik heb nooit gezegd dat ik kandidaat was. En nu doen ze net alsof ze van niets weten. Ik ben zwaar pissed", riep hij verontwaardigd tegen Omroep Brabant.
"SBS6 heeft het recht niet om mij voor leugenaar uit te maken. Het klopt dat ik altijd om aandacht vraag. Het klopt zelfs dat ik stomme liedjes maak. Maar ik ben geen leugenaar", foeterde feestbeest Vlemmix.
Uit show gewipt
Deze week werd Vlemmix onaangenaam verrast toen bleek dat hij donderdag niet was uitgenodigd voor de officiële presentatie van het programma Sterren Springen Van de Schans'. Hij zegt dat hij uit het programma is gewipt omdat de omroep hem te volks' zou vinden.
Lange Frans, Dean Saunders, Kelly van der Veer, Bibi, Geert Hoes, Emile Ratelband, Sita Vermeulen, Jody Bernal, Chimène van Oosterhout, Koert-Jan de Bruijn, Shary-An, Ingrid Jansen, Robert Schoemacher, John de Wolf, Mari van de Ven en Keiz zullen wel te bewonderen zijn in het SBS-programma. Op 22 februari is de eerste aflevering te zien op SBS6.
Jawel media ....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch knap dat je met een verzonnen afwijzing de media nog weet te halen.![]()
Hoewel, "media"...
Wat? Dat hij zelf de pers benadert met non-nieuws?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Die Johan, hij krijgt het toch steeds weer voorelkaar,
Nee, dat de pers er aandacht aan besteed!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat? Dat hij zelf de pers benadert met non-nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |