SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een pic van het internet, voor de duidelijkheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankoopbon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwprijs is ¤100,-
Vraagprijs is ¤45,-
[ Bericht 14% gewijzigd door WatskeZegt op 18-01-2013 14:42:59 ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Bieden kan... hij ligt hier toch maar, dus wie weet bij een goed bod dat ie weg gaat.quote:What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Ofcourse, foto komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef DjimmyR het volgende:
Aankoopbon nog? Of is het gewoon de versie van een tientje?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat dit een neppe muts is. Ze zijn nu veel in omloop, net als de sjaals.
Je kunt het zien omdat de letters op de patch lichter groen en dunner zijn dan op de patch van een echte. Ook is het kruis in het logo iets dunner.
Als er animo voor is wil ik wel een foto van een echte patch maken en laten zien.
Je vader heeft er zeker geen aankoopbon bij......![]()
Wat *** je nou? Ik bied geen neppe troep aan, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:32 schreef Amplifier het volgende:
Ik durf met 90% zekerheid te zeggen dat dit een neppe muts is. Ze zijn nu veel in omloop, net als de sjaals.
Je kunt het zien omdat de letters op de patch lichter groen en dunner zijn dan op de patch van een echte. Ook is het kruis in het logo iets dunner.
Als er animo voor is wil ik wel een foto van een echte patch maken en laten zien.
Je vader heeft er zeker geen aankoopbon bij......
De muts is gekocht in 2010...
Hier is de aankoopbon:
[ Bericht 1% gewijzigd door WatskeZegt op 18-01-2013 14:46:43 ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Het patroon op de internetfoto komt niet overeen met dat van jouw muts. Ik denk dat deze bon niet bij deze muts hoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Wat *** je nou? Ik bied geen neppe troep aan, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.
De muts is gekocht in 2010...
Hier is de aankoopbon:
[ afbeelding ]
De knoopjes lijken mij ook wat klein en de knoopsgaten van de patch te groot...
Heb je misschien een detailfoto van de knoopjes, waar Stone Island op staat en een foto van het S.P.A nummer?
[ Bericht 5% gewijzigd door Amplifier op 18-01-2013 15:15:27 ]![]()
Beetje geruimd. Grappen over de muts vanaf achterwege laten
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
De muts zelf kán best echt zijn, ik kan helaas de knopen niet goed zien. Maar die badge is wel nep. Maar wat Amplifier zegt; binnenin de muts kan je het SPA nummer vinden, zorgt meestal al voor genoeg bewijs
We are all undesirables![]()
wat voor extra functies heeft deze muts dat je er honderd euro voor neerlegd? is dat echt enkel om het logotje?![]()
Ik zie het niet goed op het bonnetje, maar staan daar nou dollars? Ik kan daar niet echt het euro-teken in terugvinden.quote:Heb je misschien een detailfoto van de knoopjes, waar Stone Island op staat en een foto van het S.P.A nummer?In progress.![]()
Muts is verkocht voor ¤25,-What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |