Oh wij hebben het idee gewoon van vrienden gejatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx! Zonder diamanden scheelt wel flink in de prijs
Het geelgoud kwam er bij ons bij, nadat een van de juweliers zei dat je op die manier je trouwring ook kon matchen met andere geelgouden sierraden. En daar zat wel wat in vonden wij. Alleen B vindt geelgoud echt heel lelijk, dus dit was het compromis en hij vindt ze ook heel mooi zoals ze nu zijn
Ben wel blij dat we allebei een andere breedte hebben. Hij vond die van mij veel te smal en ik die van hem veel te breed. Maar op deze manier hebben we allebei wat we willen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd vriendin heeft a Englands en die woont ook in Breda en voor haar had ik 2u later besteld. Zo ff de brievenbus checken
Thnx!quote:
Ik wou t wel doen ja maar dacht dat jullie ondertussen wel klaar zouden zijn met mijn stomme seks TT'squote:
Wij zoeken zoiets:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
Dit was de ring waar ik verliefd op werd:
[ afbeelding ]
Van Christian Bauer. Platina ring met rosegoud (dus geen wit- en geelgoud) en fokking duur. Maar ik vond em zooooo mooi.
Alleen hebben wij hem dus in witgoud en geelgoud en het geelgoud loopt ook door langs de diamantjes, dan is het minder kwetsbaar
Zeer tofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan witgoud in plaats van platina en zonder diamand
Ik heb dat ook weer sinds ik poshe gebruikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Dwyn het volgende:
Waarom heb ik een wit randje boven mijn nagellak? Ik heb niet echt zichtbare shrinkage
Mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuck you nagelschaartje
3 x Layla en 1x Hits marimoon![]()
mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, ik ook gisteravond gelakt. Ik vind het echt lelijk, ik ga het er weer vanaf halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou dat al tipwear zijn dangister gelakt en gewrapped
Ga je hem aan dezelfde vinger dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al diamanden in mijn verlovingsring en ik wil dat mijn trouwring daar goed bij matcht.
Ik lak straks wel weerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ook gisteravond gelakt. Ik vind het echt lelijk, ik ga het er weer vanaf halen.
Jep, was wel het ideequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je hem aan dezelfde vinger dragen?
Ja, maar ik lak sowieso alleen mijn nagels voor mezelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mij zie je het alleen als je je nagel in je oog steekt, niemand behalve ik ziet t dus!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij hebben onze ringen laten maken door iemand hier van fok. Ze is heel aardig en kundig en dat was niet duur.
Ik draag mijn ring alleen nooit dus dat is wel jammer
Omdat mijn vingers elke keer dik zijn door subluxatiesquote:
Wij hebben hem uiteindelijk ook via een juwelier in Prinsenbeek (dorp aangrenzend aan Breda) gehaald, want die kon hem het voordeligst leveren met de beste garantievoorwaardenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde 'm gewoon bij een juwelier in Eindhoven gaan halen
Ah dan wel logisch iddquote:
Was daarquote:
Mooi trouwens!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb geen verlovingsring, dus vandaar wel diamanden in de trouwring want vond ik mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al diamanden in mijn verlovingsring en ik wil dat mijn trouwring daar goed bij matcht.
Ja da's de duurste mopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
schaap/citroen omdat die naam!
omdat Siebel een beetje een kwartjesjuwelier isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was daaraan ?
Wij zijn ook een juwelier binnen gestapt en gezegd dat we trouwringen kwamen kopen
Binnen half uur weer buiten
Alles geroggeld
Ik heb geen verlovingsring maar wel een ring van mijn moeder die ik aan de andere hand draag. Die is geelgoud met robijnen. Ook niet echt een match made in heaven maar /carequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn trouwring past ook echt niet bij mijn verlovingsring idd
Ja maar leuken naammmmmquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's de duurste mop
[..]
omdat Siebel een beetje een kwartjesjuwelier is
Aha.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's de duurste mop
[..]
Maar wil je ze laten maken volgens het ontwerp wat je net liet zien? Of toch liever rechtstreeks kopen als er zoiets voorhanden is? Want als je ze laat maken, bepaal je zelf hoeveel karaat en zo, vaak besteden ze dat ook nog uit aan een goudsmit, dus dan maakt het toch niet uit dat het bij Siebel vandaan komt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's de duurste mop
[..]
I enabledquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuck you nagelschaartje
3 x Layla en 1x Hits marimoon![]()
Lucardiquote:
nee, dat is ook zo. Ach we lopen wel een keer een rondje, komt goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wil je ze laten maken volgens het ontwerp wat je net liet zien? Of toch liever rechtstreeks kopen als er zoiets voorhanden is? Want als je ze laat maken, bepaald je zelf hoeveel karaat en zo, vaak besteden ze dat ook nog uit aan een goudsmit, dus dan maakt het toch niet uit dat het bij Siebel vandaan komt?
ermahgerd hipsterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een standaard jodennaam ermahgerd.
Marc Lange al gecheckt? Wel takke-eind rijden voor jullie, maar heeft wel geweldige dingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik Fred een hangertje voor m'n ketting gevraagd voor m'n verjaardag. Wij overal en nergens kijken. En bij Lucardi zie ik iets wat ik heel mooi vind. Kostte een 10tjequote:
Beneden jouw stand?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lucardi echt, ik weiger daarheen te gaan
Wat zijn parels en zilver goedkoop trouwens, was paar weken terug bij een juwelier
nee, maar ik wil niks bijzonders volgens mij, dus lang rijden is dan ook een beetje onnodigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Marc Lange al gecheckt? Wel takke-eind rijden voor jullie, maar heeft wel geweldige dingenwij waren overigens iets van 800 of 900 kwijt voor onze ringen, is 5,5 jaar terug alleen dus goudprijzen zijn nu wel anders.
een breekhartje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Fred een hangertje voor m'n ketting gevraagd voor m'n verjaardag. Wij overal en nergens kijken. En bij Lucardi zie ik iets wat ik heel mooi vind. Kostte een 10tje. Fred was boos, die vond hem veel te goedkoop
gewoon de kleuren die in t patroon ook al zijn? Zo heb ik hem nu ook voor mezelf gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Loqi, ja!! Ik kom er snel op terug, ik wil 'm sowiesomoet alleen ff nadenken over de kleuren, maar denk dezelfde als die je toen liet zien
Nee, ja, ondertussen was ik alweer verder aan het lezen, hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar ik wil niks bijzonders volgens mij, dus lang rijden is dan ook een beetje onnodig
quote:
Graagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
gewoon de kleuren die in t patroon ook al zijn? Zo heb ik hem nu ook voor mezelf gemaaktik kan wel even foto maken als je wilt? heb ik nog niet gedaan
maakt toch niet uit dat het siebel is? prima juwelier!quote:
Godsammequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, twee sterretjes![]()
Draag hem inmiddels niet meer, want heb van Fred een andere ketting gekregen![]()
Die kostte 35 euro jonge, zulks een duurheid!
Ik hou van zilver en heel simpelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme
Mijn kettinkje kost 2 keer mijn verlovingsring
t kan in alle kleuren die je maar wiltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Graag
Die kleuren vind ik echt té lief idd, al vond ik roze met lila ook wel erg cute.. Alleen wel wat meer glazuur-van-je-tanden-af zeg maar
Ik word gewoon instant chaggo van die kleuren en hoe alles is neergezet.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
t kan in alle kleuren die je maar wiltze hebben echt heel veel waar ik mijn katoen altijd haal
even pics doen
Paars?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word gewoon instant chaggo van die kleuren en hoe alles is neergezet.![]()
Maar ik koop sowieso niks bij juweliers dus
Die van mij is ook niet zo complexquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou van zilver en heel simpel![]()
Dan is het zelfs best moeilijk om het duur te krijgen![]()
En Fred dan boos worden omdat het zo weinig kost![]()
Ik heb ook mijn vaders trouwring aan een ketting, al tijdje niet meer omgehadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Miezziej het volgende:
Ik draag bijna geen sieraden
Heb nu wel altijd een ketting om met mijn vaders trouwring, maar misschien moet ik die ook maar eens afdoen. Weet het nog niet
Waarom zou je die af doen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Miezziej het volgende:
Heb nu wel altijd een ketting om met mijn vaders trouwring, maar misschien moet ik die ook maar eens afdoen. Weet het nog niet
je gaat me niet zeggen dat het er niet goedkoop uitziet.quote:
Ik heb altijd dezelfde sierraden om. Links trouwring, rechts een ring van mijn moeder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Miezziej het volgende:
Sommige mensen zijn dom (tja, mensen die werken bij de Hema he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Waarom zou je die af doen?
Ik draag standaard 2 ringen, een armband en knopjes in mijn tweede gaatjes. Verder af en toe oorbellen of een ketting.
Oh jawel, maar ik krijg geen slecht humeur van winkels die er goedkoop uitzien. En zolang een kleur niet verblindend is, ook niet van de kleur die winkels hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat het er niet goedkoop uitziet.
Verder ben ik alleen binnen geweest en kan ik niks zeggen over de spullen die ze verkopen. Maar goed ik word ook chaggo van action winkels en als alles zo op elkaar geflikkerd wordt maar ik ga er toch heen want goedkoop
Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Gewoon zeggen: DAT IS PRIVE!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dom (tja, mensen die werken bij de Hema he?) en hebben steeds vragen/opmerkingen en het irriteert me
Dat licht daar is echt KUT. Net als bij h&m paskamers en velen andere winkels trouwensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik krijg geen slecht humeur van winkels die er goedkoop uitzien. En zolang een kleur niet verblindend is, ook niet van de kleur die winkels hebben.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet zo complex
[ afbeelding ]
Maar wel van witgoud en diamand.
Ik krijg wel een slecht humeur van bv de Van Haren. Al die schoenendozen tot het plafond opgestapeld, amper ruimte om je kont te keren en al helemaal geen ruimte of fatsoenlijk iets te passen. En ondertussen word je omver gereden door nieuwe medelanders met kinderwagens. Daar kom ik dus nooitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik krijg geen slecht humeur van winkels die er goedkoop uitzien. En zolang een kleur niet verblindend is, ook niet van de kleur die winkels hebben.
dit soort winkels ga ik nooit inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg wel een slecht humeur van bv de Van Haren. Al die schoenendozen tot het plafond opgestapeld, amper ruimte om je kont te keren en al helemaal geen ruimte of fatsoenlijk iets te passen. En ondertussen word je omver gereden door nieuwe medelanders met kinderwagens. Daar kom ik dus nooit
wat een bazendingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
oja, ik heb ook trollbeads/pandora.. daar zit ook wel wat geld in![]()
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet zo complex
[ afbeelding ]
Maar wel van witgoud en diamand.
Ook mooi!quote:
Ik dus ook nie meer, sinds ik het geld heb om wat meer aan m'n schoenen uit te gevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit soort winkels ga ik nooit in![]()
Jup Pandora is duurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat patroon komt van die etsy-shop toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik heb een pandora en 2 trolbeads, ik was ze even vergetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup Pandora is duur1 van mijn bedels alleen al was 60 euro... maar wel erg tof
En ermahgerd té cute !!
Oooowwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past bij m'n tattooquote:
JIJ HEBT GEEN SMAAKquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal wel vloeken in de kerk maar ik vind Pandora echt vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook paars en blauw doen he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, die is leuk!
[..]
Ooooww![]()
weet je, deze kleuren moeten het gewoon worden, mijn meisje is stoerder dan álles roze
denk ik
*twijfel*
ik zou deze kleuren doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Incantrix het volgende:
Schaar, die is leuk!
[..]
Ooooww![]()
weet je, deze kleuren moeten het gewoon worden, mijn meisje is stoerder dan álles roze
denk ik
*twijfel*
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JIJ HEBT GEEN SMAAK
ERMAHGERD WE AGREESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mooi gemaakt joh! Leuke kleurencombi ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Loqi het volgende:
Trix:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen pandora, of beiden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal wel vloeken in de kerk maar ik vind Pandora echt vreselijk
ja die is idd van die etsy shopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat patroon komt van die etsy-shop toch?
Kan jij wat meer vertellen over hoe zo'n patroon eruit ziet? Wat krijg je zeg maar?.
Mijn moeder wil de poedel voor me maken![]()
Maar omdat ik 5 euro best veel vind voor een patroon moet het wel zeker weten iets zijn waar ze mee kan werken...
Ohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan ook paars en blauw doen he.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, ik heb een pandora en 2 trolbeads, ik was ze even vergetenmoet ze echt vaker dragen, want leuk
Alles met dat pandorakralenprincipe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alleen pandora, of beiden?
Ik draag mijn kerting altijd, er zit een kraal aan met de as van Gabriël
dit is wel de reden dat ik hem niet meer draag, hij is te zwaar voor mijn reuma armpjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een pandora van de kruidvat. 50 cent voor de armband en 10 kralen voor een kwartje per stuk![]()
![]()
Dan is het tenminste ook niet erg dat ik dat ding veel te zwaar vind en dus nooit draag![]()
En ik heb nog velen armbanden liggen die ik zelf gemaakt heb
groen is ook heel vet, of paarsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Loqi het volgende:
thnx ladies![]()
alles kan trixgeel, oranje, blauw, groen, roze, paars, wat jij wil
of gewoon niet pastel en BAM kei harde kleuren
Klopt. Maar dat vind ik dan weer niet mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles met dat pandorakralenprincipe.
En de gedachte is mooi, maar dat kan ook van iets anders dan pandora.
Ah thanx.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja die is idd van die etsy shop
je krijgt een stap voor stam omschrijving van alle onderdelen en hoe ze vervolgens in elkaar moeten (wat je op welke rij vast moet zetten etc)
klein voorbeeldje uit willekeurig patroon (ik haal t zo wel weg want copyright enzo)
je krijgt idd pdf, moet je wel even aangeven of je engels of spaans wilt bij haarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah thanx.
Ik heb het stiekem even opgeslagen, dan kan moeders beoordelen of ze het aankan.
En je krijgt gewoon een pdf? Kan je die wel delen en printen enzo? Want als ik hem hier bestel moet ik hem wel naar moeders kunnen mailen
s goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:50 schreef Incantrix het volgende:
Ik laat het zo ff aan mijn liefjon zien
Ok, niet kopieren maar wel doorsturen dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
je krijgt idd pdf, moet je wel even aangeven of je engels of spaans wilt bij haar
t zijn wel beveiligde pdfs tegenwoordig, vroeger deed ze dat nog niet.. dus je kunt er niks uit copieren oid
Die eckte haakmensen zijn daar heel fel opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, niet kopieren maar wel doorsturen dus.
Ik blijf het een beetje verbazend vinden dat dit soort patronen niet openbaar op internet verschijnen.. Zal ook wel iets met de doelgroep te maken hebben
Het is zo makkelijk om zo'n patroon gewoon op een website te zetten en met je complete vriendenclub (en dan hun vrienden en dan hun vrienden) te delen..
Dan laat ik het vanavond even wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
s goedik kan morgen al katoen gaan halen als je t weet
Hoe heet zo'n patroon dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, niet kopieren maar wel doorsturen dus.
Ik blijf het een beetje verbazend vinden dat dit soort patronen niet openbaar op internet verschijnen.. Zal ook wel iets met de doelgroep te maken hebben
Het is zo makkelijk om zo'n patroon gewoon op een website te zetten en met je complete vriendenclub (en dan hun vrienden en dan hun vrienden) te delen..
ja idd, daar doen ze heel moeilijk overquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die eckte haakmensen zijn daar heel fel op
Komt ie goed wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG hij lag ook op het spoor echt dus hij moest wachten tot trein weg was.
Maar hij is niet kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OHMYquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
sjaan ik kan vanavond aan je sjaal beginnen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die eckte haakmensen zijn daar heel fel op
Hoe bedoel je?quote:
Ja serieus, vraag maar eens in het haaktopic of mensen betaalde patronen willen delen. Of in zo'n haakfeestboekquote:
IEK LIEFDE REN WEG AAAAAAH[/autist]quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd. Speciaal voor schaar; cp ik die even van mijn fb naar hier
[ afbeelding ]
crochet pattern?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou zo'n pdf ding, hoe heet zoiets?crochet design of whut?
Lolz... Het ligt aan de doelgroep dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja serieus, vraag maar eens in het haaktopic of mensen betaalde patronen willen delen. Of in zo'n haakfeestboek
Ja ik heb een hele shitload aan haakboeken als PDFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
op usenet
eBooks Betty Hechtman - [Crochet Mystery 07] - If Hooks Could Kill
grgr ria en de kidsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lolz... Het ligt aan de doelgroep dus.
Het is de week van autisme; adhd; weet ik veel; alles dit datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IEK LIEFDE REN WEG AAAAAAH[/autist]
Nee?![]()
![]()
![]()
![]()
Jamaar die if hooks could killquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele shitload aan haakboeken als PDF
O god, weer een "de week van"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is de week van autisme; adhd; weet ik veel; alles dit dat![]()
![]()
Fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Encyclopediaof 300 Crochet Patterns, Stitches and Designs
Hatshion_knit_and_crochet_patterns.nsb
Stitch Style Socks - 20 Fashion Knit And Crochet Patterns.nsb
Crochet Patterns For Dummies.par2" PDF eBooks
Wiley Crochet Patterns for Dummies.par2" PDF eBooks
sgoedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan laat ik het vanavond even weten
truestory.gifquote:
Ohja, dat zal ik dan ook meteen even checken, thnxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
sgoed![]()
moet je ook even nadenken of je de haren in 2 kleuren wilt of 1 (in die van mij en in het patroon is het met 2)
alweer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is de week van autisme; adhd; weet ik veel; alles dit dat![]()
![]()
Die feestboekberichten lopen nogal eens wat achter he?quote:
In de context is dat volledig passendquote:
Hoe gaat het met je 'blaasontsteking' nu?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog maar 15 minutenvoordat we opgehaald worden
heb je al een facebook pagina?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd mijn eerste blogpost geplaatst en vier mensen vinden hem al leuk, wat is deze.
da's best leuk
nee, daar vind ik het een béétje vroeg voorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
heb je al een facebook pagina?
Hetzelfde maar het is geen ontsteking. Wat het wel is geen idee. Misschien van de stress ofzo. Anders gaan we na de vakantie verder onderzoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je 'blaasontsteking' nu?
Veel plezier op vakantie in ieder geval! hopelijk valt het een beetje mee met wat je hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hetzelfde maar het is geen ontsteking. Wat het wel is geen idee. Misschien van de stress ofzo. Anders gaan we na de vakantie verder onderzoeken.
Link?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd mijn eerste blogpost geplaatst en vier mensen vinden hem al leuk, wat is deze.
da's best leuk
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:38 schreef Diconnected het volgende:
en ehrmahgerd tosti met kaas en pesto is lekkor
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuu beleg vergeten voor op m'n boterhammen
brood dippen in thee? of in een saus?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
En mn collega heeft hier al dürum zitten opwarmenI have never been this hungry
![]()
Theequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
brood dippen in thee? of in een saus?nee?
euhm bedrijfskoelkast ding?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheeEn saus... waar saus
Heb echt niks mee behalve mn boterhammen.
Nomnomnom droge boterhammen![]()
![]()
Datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
euhm bedrijfskoelkast ding?![]()
HOE kan je nou je beleg vergetenals je brood pakt doe je dat dan alleen in een zakje ofzo?
als ik brood meeneem dan smeer ik het ook thuis enzo
ah zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DatEn ik heb meestal beleg hier in de bedrijfskoelkast staan idd.. Maar die heb ik gisteren opgemaakt.... en vergeten vanmorgen nieuwe mee te pakken
Ik heb het al droog opgegeten. Ene collega is naar klant en andere vertrekt zo; dus ik zit alleen op de zaakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ah zonaja je kan ook wat halen ergens? supermarkt in de buurt? collega die beleg heeft?
achossie forever alonequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb het al droog opgegeten. Ene collega is naar klant en andere vertrekt zo; dus ik zit alleen op de zaak![]()
Naja maakt ook niet uit. Heb maar even in mijn agenda gezet dat ik het maandag niet moet vergeten
Ik heb vandaag George Blueney opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:52 schreef Dwyn het volgende:
Zo, nageltjes weer gelakt. RBL- Catherine H
Ja, ik deze ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag George Blueney op![]()
![]()
En ja heb em eik vooral gekocht om de naam
Dat doen mijn beesten nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heeftie gedaan? In een van je 200 schoenen gepist?
Slipkettinkjes worden nauwelijks meer gebruikt. En zijn ook niet zo effectief als meneer loslooptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is wel kut schaar
Ik weet ook niet goed wat je daar mee aanmoet. Van huis uit heb ik meegekregen slipkettinkje om en corrigeren maar dat vind ik zielig
Zullen we Cesar bellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slipkettinkjes worden nauwelijks meer gebruikt. En zijn ook niet zo effectief als meneer losloopt.
Maar ik raak m'n geduld wel kwijt en dan ben ik tegen hem ook niet leuk meer.
De huidige methode is vooral jeej positief zijn, koekje erin einz. En tot op zekere hoogte is dat prima en een hele leuke manier om te doen, omdat je er een fanatieke hond van krijgt die echt iets wil doen voor dat koekje.
Maar op dit soort momenten heb ik zoiets van "nu luister je gewoon anders heb je een heel groot probleem". En hoe ik dat aan moet pakken weet ik niet zo goed.
Ik heb nu fisher discs liggen, wil daar iets mee gaan proberen.
Heb ik een boek van en hij maakt goede punten. Maar Cesar bereikt dingen omdat hij hondentaal zo ontzettend goed begrijpt en zo'n rust over zich heen heeft. Als je niet heel goed weet wat je doet kan je meer kwaad bereiken dan goed.quote:
Ah, die methode waarmee ze een generatie kinderen mee verkloot hebben. Bij een hond moet je gewoon de baas zijn. In houding en gedrag. Als je dan roept weet ie dat ie moet komen omdat ie anders genadeloos op zijn lazer krijgt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slipkettinkjes worden nauwelijks meer gebruikt. En zijn ook niet zo effectief als meneer losloopt.
Maar ik raak m'n geduld wel kwijt en dan ben ik tegen hem ook niet leuk meer.
De huidige methode is vooral jeej positief zijn, koekje erin einz. En tot op zekere hoogte is dat prima en een hele leuke manier om te doen, omdat je er een fanatieke hond van krijgt die echt iets wil doen voor dat koekje.
Maar op dit soort momenten heb ik zoiets van "nu luister je gewoon anders heb je een heel groot probleem". En hoe ik dat aan moet pakken weet ik niet zo goed.
Ik heb nu fisher discs liggen, wil daar iets mee gaan proberen.
Ken je ze?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fisher discs klinken mij in de oren als iets dat werkt. Is allicht het proberen waard en als het werkt vooral handig als Wim niet aan de lijn loopt ja
Ik verbaas me soms wel om te zien hoe rustig en kalm hij isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik een boek van en hij maakt goede punten. Maar Cesar bereikt dingen omdat hij hondentaal zo ontzettend goed begrijpt en zo'n rust over zich heen heeft. Als je niet heel goed weet wat je doet kan je meer kwaad bereiken dan goed.
Behalve dat een hond als hij los is met een beetje pech snel genoeg door krijgt dat hij niet op z'n lazer krijgt, want hij kan gewoon van je weglopen. Een machtsstrijd als je hond los is wil je ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, die methode waarmee ze een generatie kinderen mee verkloot hebben. Bij een hond moet je gewoon de baas zijn. In houding en gedrag. Als je dan roept weet ie dat ie moet komen omdat ie anders genadeloos op zijn lazer krijgt.
Die kerel bereikt zo veel omdat hij zo duidelijk de baas is, dat honden naar hem luisteren. Die rust die hij heeft zorgt er weer voor dat een hond weer snel rustig wordt, maar key van jet verhaal is uitstralen dat je ramvol zelfvertrouwen zit en dat de hond simpelweg naar je moet luisteren. Hij zegt niet voor niets dat het niet aan de hond maar aan het baasje ligtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik een boek van en hij maakt goede punten. Maar Cesar bereikt dingen omdat hij hondentaal zo ontzettend goed begrijpt en zo'n rust over zich heen heeft. Als je niet heel goed weet wat je doet kan je meer kwaad bereiken dan goed.
Ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die kerel bereikt zo veel omdat hij zo duidelijk de baas is, dat honden naar hem luisteren. Die rust die hij heeft zorgt er weer voor dat een hond weer snel rustig wordt, maar key van jet verhaal is uitstralen dat je ramvol zelfvertrouwen zit en dat de hond simpelweg naar je moet luisteren. Hij zegt niet voor niets dat het niet aan de hond maar aan het baasje ligt.
Ze heeft drie supermarkten om de hoek zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ah zonaja je kan ook wat halen ergens? supermarkt in de buurt? collega die beleg heeft?
tja, niet loslaten dan. Als je niet snel genoeg bent om em bij zijn lurven te grijpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behalve dat een hond als hij los is met een beetje pech snel genoeg door krijgt dat hij niet op z'n lazer krijgt, want hij kan gewoon van je weglopen. Een machtsstrijd als je hond los is wil je ook niet.![]()
Want als zo'n beest gewoon besluit dat je in de stront kan zakken, is er bijzonder weinig wat je eraan kan doen.
Nu ook, hij sprong om die man heen en negeerde me volkomen. Sterker nog, als ik in de buurt kwam dook hij weg.
Nou, kan ik hem op z'n lazer proberen te geven, hij is toch echt sneller dan ik
waarom laat je hem dan los? gewoon zo'n lijn nemen die meerektquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behalve dat een hond als hij los is met een beetje pech snel genoeg door krijgt dat hij niet op z'n lazer krijgt, want hij kan gewoon van je weglopen. Een machtsstrijd als je hond los is wil je ook niet.![]()
Want als zo'n beest gewoon besluit dat je in de stront kan zakken, is er bijzonder weinig wat je eraan kan doen.
Nu ook, hij sprong om die man heen en negeerde me volkomen. Sterker nog, als ik in de buurt kwam dook hij weg.
Nou, kan ik hem op z'n lazer proberen te geven, hij is toch echt sneller dan ik
Ja maar als ie losloopt; kan je vol zelfvertrouwen roepen dat ie moet komen; dan denkt ie echt; dikke doeiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die kerel bereikt zo veel omdat hij zo duidelijk de baas is, dat honden naar hem luisteren. Die rust die hij heeft zorgt er weer voor dat een hond weer snel rustig wordt, maar key van jet verhaal is uitstralen dat je ramvol zelfvertrouwen zit en dat de hond simpelweg naar je moet luisteren. Hij zegt niet voor niets dat het niet aan de hond maar aan het baasje ligt.
Ja dat vraag ik me ook af. Als hij niet luistert dan mag ie toch niet meer los?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom laat je hem dan los? gewoon zo'n lijn nemen die meerekt
Ik kan niet weg als ik alleen de telefoon moet doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft drie supermarkten om de hoek zitten![]()
![]()
ey, ik ben wel benieuwd wie op FOK trouwringen maakt. Is ook wel het overwegen waardquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft drie supermarkten om de hoek zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan niet weg als ik alleen de telefoon moet doen
Moet je aan de taartjesfee vragenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ey, ik ben wel benieuwd wie op FOK trouwringen maakt. Is ook wel het overwegen waard
Omdat hij dat nodig heeft. Hij heeft het nodig om te rennen en te springen als een malloot, anders is hij niet te genieten. Fietsen is geen alternatief ervoor heb ik ervaren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom laat je hem dan los? gewoon zo'n lijn nemen die meerekt
dat zelfvertrouwen moet je niet op dat moment hebben, dan ist te laat. Dat beest moet weten dat je de baas bent en dat ie bij je moet blijven. Doet ie dat niet, moet je em niet loslaten. Hebben sq en ik ook ooit aan den lijve ondervonden met het monster van der oudersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar als ie losloopt; kan je vol zelfvertrouwen roepen dat ie moet komen; dan denkt ie echt; dikke doeiVooral een koppig beest als een poetel...
Maar ik zou hem dan wel aanlijnen als je ziet dat je iemand tegenkomt... Zodat je meteen kan corrigeren als ie wil 'uithalen'
godverdomme ja, kutjoekelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat zelfvertrouwen moet je niet op dat moment hebben, dan ist te laat. Dat beest moet weten dat je de baas bent en dat ie bij je moet blijven. Doet ie dat niet, moet je em niet loslaten. Hebben sq en ik ook ooit aan den lijve ondervonden met het monster van der ouders.
Ik woon naast een groot park waar ze los mogen lopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je geen losloopterrein in de buurt Schaar?
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat zelfvertrouwen moet je niet op dat moment hebben, dan ist te laat. Dat beest moet weten dat je de baas bent en dat ie bij je moet blijven. Doet ie dat niet, moet je em niet loslaten. Hebben sq en ik ook ooit aan den lijve ondervonden met het monster van der ouders.
BB, oprecht, ik zou willen dat het zo simpel was als je het schetstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar geen omheind losloopterrein dus?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik woon naast een groot park waar ze los mogen lopen.
Maarja, Randstad, er zijn bijna altijd andere honden, zeker in de overzichtelijke gebieden. Ik heb dus al 300 trucs en tijdstippen om mensen zoveel mogelijk te vermijden. Maar echt meer lol krijg je er op die manier niet in
Nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar geen omheind losloopterrein dus?
Wij hebben 1 omheind gebied.... Waar er 1 opening in zit.. naar de (drukke) straatkant toequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee.
Als we dat al hadden, dan zou het permanent vol zitten met andere honden.
I follow youquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://yarnandpictures.wordpress.com/2013/01/18/winter-is-here/
Maar pakt ie die ook echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee.
Als we dat al hadden, dan zou het permanent vol zitten met andere honden.
Dat is wel echt epic failurequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben 1 omheind gebied.... Waar er 1 opening in zit.. naar de (drukke) straatkant toe![]()
Goed over nagedacht (en nee er zit dus geen hek aan
)
Zekerquote:
Nou, hij stormt er op af, gaat even snuffelen en dan stoeien en patsen. Echt bijten is het niet, maar als een andere hont aangeeft er niet van gediend te zijn is dat voor hem absoluut geen reden om te stoppen. Daarom laat ik het dus niet toe. En het gebeurt zelden dat hij los bij een andere hont kan komen, wat veelzeggend is voor mijn oplettend vermogen en mijn tijdstippen van lopenquote:
Samson, het formaat van een handveger, pakt paarden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar die zit bij ons toch te verWij kunnen gewoon makkelijk achter bij ons lopen (erg rustig) en kunnen zo het bos inlopen ook... En in het bos gaat het áltijd goed met andere honden en mensen. Alleen als er paarden zijn; moet ik hem aanlijnen
![]()
Zoe zie je dat vaak jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Max heeft ook behoefte aan rennen dus mijn vader neemt hem elke dag even mee naar het omheinde losloop schijtveld. Kan Max lekker achter andere honters aan rennen en ons pap bijkletsen met andere pensionado's en huisvrouwen
Ja hij vindt het heerlijk hoe ze van hem wegrennen als ie er naartoe blaftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Samson, het formaat van een handveger, pakt paarden?
Oh dat doet max ook gewoon hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zoe zie je dat vaak ja![]()
Maar Co zou daar dus 1 grote chaos veroorzaken. Heeft hij al eens eerder gedaan toen ik hem net had en nog niet wist hoe hij tegen andere honden was. Alles is gezellig aan het spelen, tot die kutpoedel er tussenin komt en er 1 of 2 uitkiest die hem niet bevallen. En dan is het dus drama, zeker als hij een veel kleiner hondje uitkiest en daar op wil springen met die subtiele poten van hem
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, check die foto op mijn tijdlijn
nineties galore
En dat pikken andere hondeneigenaren?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat doet max ook gewoon hoor.
It's so cutequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, check die foto op mijn tijdlijn
nineties galore
Ja, als hun hont daar niet tegen kan moeten ze hun hont niet los laten lopen, het zijn geen porceleinen poppen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat pikken andere hondeneigenaren?
Die op mijn schoot en naast me zijn mijn broertjes, de rest neefjes en nichtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
It's so cute![]()
![]()
Zijn dat neefjes en nichtjes of broertjes en zusjes of allebei?
Misschien moeten we samson en hem eens kennis laten makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat pikken andere hondeneigenaren?
Nou, er zijn mensen die het echt niet waarderen. Ook bijvoorbeeld omdat hun hont slechte heupen heeft, dan helpt het niet als er 25 kilo bovenop duikt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als hun hont daar niet tegen kan moeten ze hun hont niet los laten lopen, het zijn geen porceleinen poppen!
Laat die beesten het maar lekker onderling uitvechten. Kleine honters winnen vaker dan grote.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Max krijgt gewoon een hap in z'n noten als ie te ver gaat bij kleine hondjes
We hadden het over losloopterreinen toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die het echt niet waarderen. Ook bijvoorbeeld omdat hun hont slechte heupen heeft, dan helpt het niet als er 25 kilo bovenop duikt.
Of mensen zoals ik die dat gedrag tegenover andere honden eruit willen krijgen, dan helpt het niet als een loslopende hont erop duikt terwijl Co vast zit.
Heb ik dan wel weer begrip voor, aangezien ik ook zo'n monster heb, maar vind het wel fijn als de eigenaar wat moeite doet om z'n hond terug te halen.
Maargoed, bij ons is het ook niet duidelijk afgezet. Loslopend, vast, het loopt allemaal door elkaar heen. Met ertussenin nog blije gezinnen, skaters, fietsers, ruiters, nordic walkers, bejaarden. Zulks een gezelligheid
Goeden oplossing welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Max krijgt gewoon een hap in z'n noten als ie te ver gaat bij kleine hondjes
Een park waar honden los zijn toegestaan. Concrete losloopterreinen hebben we hier niet. Ja, een paar sneue strookjes in de stadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden het over losloopterreinen toch?
Ja maar HOE doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar; ik denk dat het vooral belangrijk is dat je hem - als eerst - aanleert dat ie áltijd naar je terug moet komen als jij hem roept (maakt niet uit waar ie is/wat ie doet)En van daaruit kun je dan verder opbouwen
Nogal lastig als Wim plots denkt... oeh.. vrouwtje kijkt niet..... EN FLEEEEE
ja, wie niet groot is moet slim zijn ofzoquote:
Ga terug naar de basisquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar HOE doe ik dat dan?
Co is wel eens op afstand gehouden door een chihuahua. Dat beest beet goed van zich afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wie niet groot is moet slim zijn ofzo
Alleen als hij probeert een andere hont te batsen grijpt ons pap in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik heb hem nog niet zo letterlijk laten zitten en lopen, kan dat eens proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga terug naar de basisLaat hem zitten en zet een stap achteruit... Roep hem en als ie er is; geef hem een koekje...
Weer laten zitten; paar stappen meer achteruit.... Weer roepen tot ie komt; weer koekje... En dat uitbreiden tot ongeveer 50 meter (dat was het maximum bij samson want anders raakte hij in paniek en kwam ie al veel eerder aangerend). En áls ie dan losloopt; hem gewoon af en toe bij je roepen en koekje geven.. Belonen als ie dus komt.
Ik gaf samson ook vaak een koekje als ie zomaar naar me kwam; ook al riep ik hem niet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kom ik terug van lunch, heeft mijn collega een briefje weggelegd met een naam en nummer van iemand die mij gebeld had, of ik even terug wil bellen.
013 549 1100
Meneer de LeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een klassiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja die willen we nou zien dat snap je wel he?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
ermahgerd ik heb toevallig nog filmpje van samson waar ie wegloopt en ik em dus telkens terugroepHet faalt omdat ie alleen op een gegeven moment zo aan het snuffelen is; ik em roep en hij niet komt... ik zeg ook letterlijk in het filmpje "ah ok dan niet.... crap..."
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kom ik terug van lunch, heeft mijn collega een briefje weggelegd met een naam en nummer van iemand die mij gebeld had, of ik even terug wil bellen.
013 549 1100
Meneer de LeeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ClassicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja en ik had em dus niet doorquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en ik had em dus niet door
Ik google dat nummer en zag die eerste hit en dacht echt he das toevallig!
Oh, wait
Ik upload em wel ffquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja die willen we nou zien dat snap je wel he?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben zooooo blij dat ik niet gebeld heb he
Ja gevolgd door een bulderend gelach van mijn collega'squote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dan hadden ze opgenomen met 'safaripark de beekse bergen'.
En waarschijnlijk had je nog om mevrouw de leeuw gevraagd ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja gevolgd door een bulderend gelach van mijn collega's
En van de week zei er dus nog een dat ik wat meer gekke dingen moest doen omdat ze anders geen genante presentatie over mij kunnen maken tijdens mijn promotie. Dus ik moet gaan opletten
Zijn staart is twee keer zo lang als z'n pootjesquote:
klacht.nlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef Mirjam het volgende:
vorige week had ik bij de kringloop twee heel toffe kop en schoteltjes op de kop getikt voor 1 euro.
ze hadden er nog 2, ik dacht vandaag ff kijken of ze ze nog hebben, dan neem ik die ook mee.
andere dame achter de kassa, een ouwe graftak.
die wilde per kopje 1 euro, twee euro voor 2 kopjes dus.
'ja maar vorige week kreeg ik ze mee voor 1 euro samen'
'ja maar ik prijs ze zo en daar doe je het maar mee'
ERMAHGERD DAN HOEF IK ZE NIET
en het is gewoon het principe he
Over beide bedrijven staan nog geen klachten, ik zeg doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bazensite
ik moet er nog eens mijn klacht van lovelylabels.be dumpen
Eh, de gewenste oplossing wordt al gedaan?quote:Jaar geleden kaartjes van vrienden van Amstel besteld, voor 4personen,gisteravond pas mail gehad dat er geen kaartjes meer zijn,en dat we het geld terug gestort krijgen?
Gewenste oplossing
Geld terug!
bougievonkjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk had je nog om mevrouw de leeuw gevraagd ook![]()
Ik trap ook altijd in zulke dingen. Maar deze is wel bekend gelukkig.
Hebben ze je al gevraagd om naar de bouwmarkt te gaan voor plintladdertjes?
Nee de plintladders en bougievonkjes kende ik gelukkig al welquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn staart is twee keer zo lang als z'n pootjes![]()
![]()
![]()
dingen die ieder standaard huishouden hoort te hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zijn plintladders en bougievonkjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |