Oh wij hebben het idee gewoon van vrienden gejatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx! Zonder diamanden scheelt wel flink in de prijs
Het geelgoud kwam er bij ons bij, nadat een van de juweliers zei dat je op die manier je trouwring ook kon matchen met andere geelgouden sierraden. En daar zat wel wat in vonden wij. Alleen B vindt geelgoud echt heel lelijk, dus dit was het compromis en hij vindt ze ook heel mooi zoals ze nu zijn
Ben wel blij dat we allebei een andere breedte hebben. Hij vond die van mij veel te smal en ik die van hem veel te breed. Maar op deze manier hebben we allebei wat we willen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd vriendin heeft a Englands en die woont ook in Breda en voor haar had ik 2u later besteld. Zo ff de brievenbus checken
Thnx!quote:
Ik wou t wel doen ja maar dacht dat jullie ondertussen wel klaar zouden zijn met mijn stomme seks TT'squote:
Wij zoeken zoiets:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
Dit was de ring waar ik verliefd op werd:
[ afbeelding ]
Van Christian Bauer. Platina ring met rosegoud (dus geen wit- en geelgoud) en fokking duur. Maar ik vond em zooooo mooi.
Alleen hebben wij hem dus in witgoud en geelgoud en het geelgoud loopt ook door langs de diamantjes, dan is het minder kwetsbaar
Zeer tofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen dan witgoud in plaats van platina en zonder diamand
Ik heb dat ook weer sinds ik poshe gebruikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Dwyn het volgende:
Waarom heb ik een wit randje boven mijn nagellak? Ik heb niet echt zichtbare shrinkage
Mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Fuck you nagelschaartje
3 x Layla en 1x Hits marimoon![]()
mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zoeken zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, ik ook gisteravond gelakt. Ik vind het echt lelijk, ik ga het er weer vanaf halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou dat al tipwear zijn dangister gelakt en gewrapped
Ga je hem aan dezelfde vinger dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al diamanden in mijn verlovingsring en ik wil dat mijn trouwring daar goed bij matcht.
Ik lak straks wel weerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ook gisteravond gelakt. Ik vind het echt lelijk, ik ga het er weer vanaf halen.
Jep, was wel het ideequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ga je hem aan dezelfde vinger dragen?
Ja, maar ik lak sowieso alleen mijn nagels voor mezelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij mij zie je het alleen als je je nagel in je oog steekt, niemand behalve ik ziet t dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |