dat laatste is helaasch erg 'land'afhankelijk. Hier (KZ) wordt dit alles gevierd op de ambassade, terwijl de grootste NL-gemeenschap (meer dan 100 man gok ik) op 3 uur domestic vliegen van het feest zit. Geen krokketten, haring of ander snoeperijen dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch zijn de borrels in de tuin van de residentie erg gezellig.... Zelfde geldt voor het koninginnedag feestje van de Nederlandse vereniging (al schijnen die gecombineerd te worden).
Verse haring, van Dobben kroketten en heel veel Heineken.....
Ze zijn heel erg afhankelijk van de bezoekers, denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toch zijn de borrels in de tuin van de residentie erg gezellig.... Zelfde geldt voor het koninginnedag feestje van de Nederlandse vereniging (al schijnen die gecombineerd te worden).
Verse haring, van Dobben kroketten en heel veel Heineken.....
BZ gaat juist flink snijden, vooral in de consulaire posten. Reken maar op een flinke trip voor je volgende paspoort.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:54 schreef breaky het volgende:
Als er lekkere kroketten of bitterballen geserveerd worden, mogen ze hier ook wel een ambassade bouwen.![]()
Gelukkig maar eens per 5 jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
BZ gaat juist flink snijden, vooral in de consulaire posten. Reken maar op een flinke trip voor je volgende paspoort.
Lijkt me raar dat de Ambassade te Bangkok zou worden opgeheven. Deze vertegenwoordigt al 4 landen en er wonen best veel Nederlanders in Thailand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
BZ gaat juist flink snijden, vooral in de consulaire posten. Reken maar op een flinke trip voor je volgende paspoort.
Nieuwe paspoort word volgens mij 10 jaar geldig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig maar eens per 5 jaar.
En het kan toch ook in Den Haag? Als je toevallig daar in de buurt bent.
Toen ik vertelde dat ik m'n paspoort nodig had voor het ministerie van binnenlandse zaken kon het ineens veel sneller.quote:
OK, dan stel ik mezelf in als dictator voor Noorwegen. (dat is volgens mijn chef de enige regeringsvorm die ik echt kan accepteren, en alleen met mezelf als dictatorquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik m'n paspoort nodig had voor het ministerie van binnenlandse zaken kon het ineens veel sneller.
Consul is niet genoeg. Maak mij maar dictator van Nederland. (dan zal ik het land ook wel iets meer bezoeken)
Zei ik Nederland? De wereld bedoel ik. Ik heb ook al genoeg kandidaten voor mijn gulags!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, dan stel ik mezelf in als dictator voor Noorwegen. (dat is volgens mijn chef de enige regeringsvorm die ik echt kan accepteren, en alleen met mezelf als dictator)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |