Dus dank aan de makers van alle prachtige plaatjes in het Fake Picture Topic. Elke dag weer geweldige vondsten... Keep 'm comin'!!!
Dank aan alle medestreamers voor de fijne verslagen en de mooie screenshots tussen de verhalen. Kan ook niet vaak genoeg gezegd worden natuurlijk... ![]()
Een speciaal dankwoord voor degene die Ruud en zijn stick van de streams verwijderd heeft. Nu die kippen nog...
Dank ook aan Doordevil. De enige reden om naar Veronica te surfen...
Een speciale vermelding voor Suirad vanwege het aanmaken van het Limerick Topic. Vermaak me er wel mee! ![]()
En bvd aan degene die ervoor gaat zorgen dat die >>> weer voor de streamverslagen komen te staan. (Kon het niet laten Harry
)
En voor wie denkt een bedankje te verdienen en toch niet wordt genoemd:
*la la
verkeerde topic?
Ik vond dat dit topic wel weer omhoog mocht komen.
Helaas ben ik de laatste tijd weinig tot niet aanwezig geweest, maar HULDE aan de streamers etc. Jullie houden dit forum levendig en up-to-date.
Een bedankje dus voor alle bezoekers van Pannonica, omdat ze me steeds weer laten lachen!
En een bedankje alvast voor Voyeur. Dit omdat hij zijn volgende column vast in het goede topic gaat plaatsen.
Zo ik wil graag van het moment gebruik maken om wat bedankjes rond te strooien.
Als eerste wil ik alle streamers bedanken, zij hebben toch de zware klus gehad om ons iedere dag weer op de hoogte te houden.....BEDANKT ![]()
Als tweede de Fake Picture posters ik heb erg gelachen om jullie pics. en er ook van geleerd....ook jullie BEDANKT ![]()
![]()
En natuurlijk ook alle "gewone" posters op het BB2-forum BEDANKT zonder jullie op Fok! zou ik nooit naar BB hebben gekeken!!!
Groetjes MisterDre
(Nee, ik ga niet weg
)
zonder FOK zou er geen lol aan BB geweest zijn voor mij!
Geweldig dat jullie het zo lang volgehouden hebben. Het lijkt voor mij alweer een eeuwigheid geleden dat ik ook nog eens een nachtje gestreamd heb (ten tijde van de dansmarathon, tijdens de OS). Daarna heb ik het niet meer kunnen doen (werk, trage verbinding 's avonds), maar ik denk niet dat ik het anders wel volgehouden zou hebben. Dus: een dikke
voor alle streamverslaggevers!
En voor een groeinde schuld bij de KPN ![]()
Vooral alle Streamers en Fakers
BEDANKT!!!!!!
Tot Ziens,
Joop
Ik heb alle streamverslaggevers al bedankt en ook alle fake picture makers, heb zelfs een een poging gedaan om de mensen die al die limericks maakten met een eigen limmerick te bedanken, die zeer doet aan je zintuigen. ![]()
Maar wie ik nog niet heb bedankt is de moderator van dit forum, Havoc ik heb ongelogen echt even moeten kijken wie er nu precies mod was en dat is eigenlijk het mooiste compliment wat ik je kan geven. ![]()
Waarom moest ik kijken wie precies de mod was omdat ik niet wist of het Harry of Havoc was, maar Harry blijkt helemaal geen mod te zijn?
Althans niet op schrift? Ik weet niet wat hij voor functie heeft of wat zijn drijfveer was maar In elk geval wil ik ook hem bedanken want hij hield al die tijd heel plichtsgetrouw de nieuwtjes bij in topics als "wat niet in de streams te zien was" e.d. waardoor we niet zelf om de haverklap naar de BB site hoefden want de gemiddelde browser trekt dat niet eens.
Dus voor Havoc
en voor Harry
thnx! Tot BB3 maar weer.
Kijk mij nou een Fok!ker die nog geen 3 maanden geregistreerd stond en meteen een blauw kleurtje op zijn kop geplakt kreeg. nog geen 2 weken later hopakee de bus erbij en nog geen maand later tijdelijke Global Moderator. gelukkig was dat laatste tijdelijk want ik zag ffies door de bomen het bos niet meer als je alles moet bijhouden wat er op Fok! gebeurt.
Maar ik moet juist jullie allemaal bedanken, in het begin ging bij elk dubbel topic accuut een slotje op, ik wilde het strak houden maar vooral heel gezellig en zonder gezeik. Mensen zoals Harry snapte meteen mijn bedoeling en gingen nieuwe posters meteen welkom heten en de juiste verwijzingen naar de juiste topics voor ze opzoeken. Eigenlijk is het gewoon heel makkelijk mensen. Jullie hebben er met zijn allen voor gezorgd dat het BB2 forum zelf regulerend is. Ik hoefde de laatste paar weken alleen de oude streams en commentaren te sluiten. De rest vonden jullie veel te leuk om het zelf te doen ![]()
Dank jullie allemaal voor dit gezelligste forum wat ik ooit heb gezien en ik hoop dat iedereen verder gaat in Verbal's forum met Club Pannonica.
Ik weet eigenlijk niet veel meer te zeggen, Bedankt allemaal dat jullie zo actief en gezellig hier zijn en waren, ik hoop dat we elkaar weer eens terug zien als Endemol met een nieuw spectaculair programma begint waar we met zijn allen weer over kunnen praten.
Vocje
quote:Hulde voor Havoc, tnx man !
Op 30 december 2000 17:47 schreef Havoc het volgende:
Eigenlijk wilde ik pas op de laatste dag van het BB2 forum hier iets posten maar misschien is het nu wel een veel betere tijd.Kijk mij nou een Fok!ker die nog geen 3 maanden geregistreerd stond en meteen een blauw kleurtje op zijn kop geplakt kreeg. nog geen 2 weken later hopakee de bus erbij en nog geen maand later tijdelijke Global Moderator. gelukkig was dat laatste tijdelijk want ik zag ffies door de bomen het bos niet meer als je alles moet bijhouden wat er op Fok! gebeurt.
Maar ik moet juist jullie allemaal bedanken, in het begin ging bij elk dubbel topic accuut een slotje op, ik wilde het strak houden maar vooral heel gezellig en zonder gezeik. Mensen zoals Harry snapte meteen mijn bedoeling en gingen nieuwe posters meteen welkom heten en de juiste verwijzingen naar de juiste topics voor ze opzoeken. Eigenlijk is het gewoon heel makkelijk mensen. Jullie hebben er met zijn allen voor gezorgd dat het BB2 forum zelf regulerend is. Ik hoefde de laatste paar weken alleen de oude streams en commentaren te sluiten. De rest vonden jullie veel te leuk om het zelf te doen
Dank jullie allemaal voor dit gezelligste forum wat ik ooit heb gezien en ik hoop dat iedereen verder gaat in Verbal's forum met Club Pannonica.
Ik weet eigenlijk niet veel meer te zeggen, Bedankt allemaal dat jullie zo actief en gezellig hier zijn en waren, ik hoop dat we elkaar weer eens terug zien als Endemol met een nieuw spectaculair programma begint waar we met zijn allen weer over kunnen praten.
Vocje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |