abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121721983
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef Plantagehouder het volgende:
Sterre (Juli 2006)
:')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 14:37:15 #77
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_121721989
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef Haque het volgende:

[..]

oke bedankt he
Ik kan het nog wel toelichten maar er moet wel animo zijn
pi_121723516
Ohhh wat herkenbaar!!! :@

Mijn zoon van bijna 6, doet dit ook nog steeds, alleen poept hij dus niet zijn broek vol. Hij noemt het zelf 'veegjes'.
Het lijkt er bij hem op dat hij het steeds wil ophouden en ik krijg het er ook niet meer uit.

We zijn nu op een punt dat het ons ook allemaal maar niet meer kan schelen. Hij is via da HA naar een speciale fysiotherapeut geweest, zijn ontlasting is meerdere malen in het ziekenhuis onderzocht, maar er 'mankeert' niets aan hem. Gelukkig aan de ene kant, maar aan de andere kant, weten wij ook niet waar het vandaan komt.

Er is thuis geen spanning of iets van die aard. Dus ook daar ligt het niet aan. Ook wij zijn radeloos, vooral omdat niemand schijnt te weten wat we hier tegen kunnen doen. Er wordt tegen ons doodleuk gezegd; Gaat wel over als hij 18 is.

Hij heeft aanstaande vrijdag schoolreisje en ik heb hem gezegd dat als hij deze week in zijn broek poept, hij van ons niet mee mag met schoolreisje. Tot vanmiddag bij de overblijf alles goed gegaan, ik hoop dat hij straks ook gewoon droog/schoon thuis komt, want we willen natuurlijk helemaal niet dat hij als een van de weinige niet mee mag, maar ook wij weten soms echt niet meer wat we moeten doen.

Heel veel sterkte, ik hoop dat het bij jullie inmiddels al wat beter is.
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2013 @ 13:55:34 #79
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_121760963
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef K4rJ4kC het volgende:
Ohhh wat herkenbaar!!! :@

Mijn zoon van bijna 6, doet dit ook nog steeds, alleen poept hij dus niet zijn broek vol. Hij noemt het zelf 'veegjes'.
Het lijkt er bij hem op dat hij het steeds wil ophouden en ik krijg het er ook niet meer uit.

We zijn nu op een punt dat het ons ook allemaal maar niet meer kan schelen. Hij is via da HA naar een speciale fysiotherapeut geweest, zijn ontlasting is meerdere malen in het ziekenhuis onderzocht, maar er 'mankeert' niets aan hem. Gelukkig aan de ene kant, maar aan de andere kant, weten wij ook niet waar het vandaan komt.

Er is thuis geen spanning of iets van die aard. Dus ook daar ligt het niet aan. Ook wij zijn radeloos, vooral omdat niemand schijnt te weten wat we hier tegen kunnen doen. Er wordt tegen ons doodleuk gezegd; Gaat wel over als hij 18 is.

Hij heeft aanstaande vrijdag schoolreisje en ik heb hem gezegd dat als hij deze week in zijn broek poept, hij van ons niet mee mag met schoolreisje. Tot vanmiddag bij de overblijf alles goed gegaan, ik hoop dat hij straks ook gewoon droog/schoon thuis komt, want we willen natuurlijk helemaal niet dat hij als een van de weinige niet mee mag, maar ook wij weten soms echt niet meer wat we moeten doen.

Heel veel sterkte, ik hoop dat het bij jullie inmiddels al wat beter is.
Thuis is er misschien geen stress maar als hij 6 is zit hij als het goed is nog niet zo lang in groep 3. Die overgang is misschien iets stressverhogends. Ik denk dat het schoolreisje verbieden als het misgaat geen nut heeft als hij er niet zo veel invloed op heeft. Er zijn pedagogische trucjes waarmee je het kan verhelpen
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:18:24 #80
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_121761712
Ik wil de 2 minuten van m'n lieven die ik aan dit topic heb gespendeerd terug :(
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')