Ohhh wat herkenbaar!!!
Mijn zoon van bijna 6, doet dit ook nog steeds, alleen poept hij dus niet zijn broek vol. Hij noemt het zelf 'veegjes'.
Het lijkt er bij hem op dat hij het steeds wil ophouden en ik krijg het er ook niet meer uit.
We zijn nu op een punt dat het ons ook allemaal maar niet meer kan schelen. Hij is via da HA naar een speciale fysiotherapeut geweest, zijn ontlasting is meerdere malen in het ziekenhuis onderzocht, maar er 'mankeert' niets aan hem. Gelukkig aan de ene kant, maar aan de andere kant, weten wij ook niet waar het vandaan komt.
Er is thuis geen spanning of iets van die aard. Dus ook daar ligt het niet aan. Ook wij zijn radeloos, vooral omdat niemand schijnt te weten wat we hier tegen kunnen doen. Er wordt tegen ons doodleuk gezegd; Gaat wel over als hij 18 is.
Hij heeft aanstaande vrijdag schoolreisje en ik heb hem gezegd dat als hij deze week in zijn broek poept, hij van ons niet mee mag met schoolreisje. Tot vanmiddag bij de overblijf alles goed gegaan, ik hoop dat hij straks ook gewoon droog/schoon thuis komt, want we willen natuurlijk helemaal niet dat hij als een van de weinige niet mee mag, maar ook wij weten soms echt niet meer wat we moeten doen.
Heel veel sterkte, ik hoop dat het bij jullie inmiddels al wat beter is.