Vanavond was het weer goed gespeld iig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Spinacia het volgende:
[..]
Omdat dit een hint kan zijn? Zoals ook de naam van Daniel verkeerd is gespeld
Misschien zijn alle fout gespelde letters een hint. 2 maal de fout gespelde letter van Daniel, en nu 1 keer de fout gespelde van kandidaat. Weet iemand welke letters er fout gespeld zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond was het weer goed gespeld iig.
Dat laatste dan, als ze dat inderdaad gezegd heeft, want ik heb zoiets niet gehoord. Sowieso kan ze het niet gezien hebben, want zij moest na haar groene scherm weg. En ze kan niet op het scherm kijken van achteren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
Tania zei trouwens wel een rood scherm te hebben gezien toen ze bij de anderen aankwam.
Dus hebben wij het gemist of loopt zij te liegen tegen de anderen?
Ze zegt: "Ik heb een groen scherm."quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
Tania zei trouwens wel een rood scherm te hebben gezien toen ze bij de anderen aankwam.
Dus hebben wij het gemist of loopt zij te liegen tegen de anderen?
Er zal vast wel iemand van de crew zijn achter gebleven. Lijkt mij sterk dat ze haar in haar eentje daar hebben laten liggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En lieten ze haar achter in dat ziekenhuis? Wat the fuck joh.
GELD GELD GELD
excuus...ik heb het verkeerd gehoord...er praatte iemand doorheen/ze zei het wat zacht, leek net of ze zei dat Tim een rood scherm had. Maar je hebt gelijk...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze zegt: "Ik heb een groen scherm."
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En lieten ze haar achter in dat ziekenhuis? Wat the fuck joh.
GELD GELD GELD
ze ligt er ook nog steeds. dat filmpje die hierboven staat is eerder opgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..
Ze ligt helemaal niet meer in het ziekenhuis man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ze ligt er ook nog steeds. dat filmpje die hierboven staat is eerder opgenomen.
Successful troll is successful.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze ligt helemaal niet meer in het ziekenhuis man.
oke dat gaat wel ver jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oke dat gaat wel ver jaDoe normaal man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oke dat gaat wel ver jaDoe niet van die achterlijke uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, je zet alleen jezelf voor lul..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |