Vanavond was het weer goed gespeld iig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Spinacia het volgende:
[..]
Omdat dit een hint kan zijn? Zoals ook de naam van Daniel verkeerd is gespeld
Misschien zijn alle fout gespelde letters een hint. 2 maal de fout gespelde letter van Daniel, en nu 1 keer de fout gespelde van kandidaat. Weet iemand welke letters er fout gespeld zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanavond was het weer goed gespeld iig.
Dat laatste dan, als ze dat inderdaad gezegd heeft, want ik heb zoiets niet gehoord. Sowieso kan ze het niet gezien hebben, want zij moest na haar groene scherm weg. En ze kan niet op het scherm kijken van achteren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
Tania zei trouwens wel een rood scherm te hebben gezien toen ze bij de anderen aankwam.
Dus hebben wij het gemist of loopt zij te liegen tegen de anderen?
Ze zegt: "Ik heb een groen scherm."quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef kvd het volgende:
Tania zei trouwens wel een rood scherm te hebben gezien toen ze bij de anderen aankwam.
Dus hebben wij het gemist of loopt zij te liegen tegen de anderen?
Er zal vast wel iemand van de crew zijn achter gebleven. Lijkt mij sterk dat ze haar in haar eentje daar hebben laten liggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En lieten ze haar achter in dat ziekenhuis? Wat the fuck joh.
GELD GELD GELD
excuus...ik heb het verkeerd gehoord...er praatte iemand doorheen/ze zei het wat zacht, leek net of ze zei dat Tim een rood scherm had. Maar je hebt gelijk...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze zegt: "Ik heb een groen scherm."
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En lieten ze haar achter in dat ziekenhuis? Wat the fuck joh.
GELD GELD GELD
ze ligt er ook nog steeds. dat filmpje die hierboven staat is eerder opgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..
Ze ligt helemaal niet meer in het ziekenhuis man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
ze ligt er ook nog steeds. dat filmpje die hierboven staat is eerder opgenomen.
Successful troll is successful.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze ligt helemaal niet meer in het ziekenhuis man.
oke dat gaat wel ver jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ze hebben haar familie ook niet ingelicht offcourse..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oke dat gaat wel ver jaDoe normaal man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
oke dat gaat wel ver jaDoe niet van die achterlijke uitspraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, je zet alleen jezelf voor lul..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Gelukkig is het maar een internet forumquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet van die achterlijke uitspraken.
Maar goed, je zet alleen jezelf voor lul..
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef amaranta het volgende:
Haar ex is haar daar komen opzoeken, en sindsdien is het weer aan.
Niet zo provoceren, en ja je weet zelf ook dat je dat nu doet. En nee, niet antwoorden metquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Kan je niet normaal doen?
Jij bent hier de enige die provoceert. En ook de enige die antwoordt metquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet zo provoceren, en ja je weet zelf ook dat je dat nu doet. En nee, niet antwoorden metof iets dergelijks.
Waarom houd je nu niet op dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige die provoceert. En ook de enige die antwoordt met, trouwens.
De mollenbril van Paulien. Maar die zullen de makers tegenwoordig wel zowat cadeau geven aan de kandidatenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Ennnnn we gaan weer ontopic![]()
Iemand nog iets opvallends gespot tijdens deze aflevering?
Dat idee heb ik ook, qua omgeving was het allemaal natuur dus daar is weinig in te vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga morgennog eens even kijken. Volgens mij zat ik met mijn hoofd in een emmer ofzo, ik miste of overal net de clou of er is niet zoveel gebeurd.
Er was dus altijd iemand bij haar geweest.twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:49:44@liefdagboek die begeleiding was goed. Totdat mijn familie kwam bleef er iemand van de productie bij me. Ben geen moment alleen geweest. reageer retweet
En dat snapt IEDEREEN.. Nou ja..quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef jcdragon het volgende:
Er was dus altijd iemand bij haar geweest.twitter:JanineAbbring twitterde op donderdag 17-01-2013 om 18:49:44@liefdagboek die begeleiding was goed. Totdat mijn familie kwam bleef er iemand van de productie bij me. Ben geen moment alleen geweest. reageer retweet
Dat zou best kunnen. Maar bij de andere groep was het juist de gids die aangaf waar de dieren zaten. Dus denk ik dat de dieren er gewoon niet waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Of, vanuit mijn tunnel, Kees die iedereen de verkeerde kant op laat kijken. Onder het motto als u nu links kijkt mist u rechts de giraf.
Er werd wel duidelijk gezegd dat ze 5 foto's van bordjes moesten maken, dit staat ook bij de opdrachtomschrijving op de website. Wellicht dat als ze wel aan het bedrag waren gekomen maar 2 fotos met alleen bos ze niet het totaal bedrag zouden krijgen? Dit zullen we echter nooit weten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:46 schreef lordteddybeer het volgende:
Plaatje van de plattegrond van de foto opdracht: [ afbeelding ]
De eerste foto was trouwens -500, hierdoor moest je 4 fotos maken inplaats van 3 om op 2250 te komen.
Verder vind ik het heel vreemd dat daniel zegt (rond 11:40) dat het volgende bord recht naast het bord van -500 zit, dus 500. Maar daar heb je echt helemaal niks aan of ze moesten echt 5 fotos hebben van 5 bedragen. Volgens mij waren dit de mogelijke combinaties:
1000+1500-250
-500+1500+1000+250
500+1500+250
500+1500+1000-250-500 (gingen ze hier voor? 5 fotos?)
Als Tim de mol blijkt te zijn dan zit ik er totaal naastquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Pizzahut het volgende:
Zal het echt zo loom zijn dat Tim de mol is en dit ter plaatse is bedacht als "afleiding" omdat iedereen in de derde aflevering al op de mol zat?
Ik sluit Paulien nog niet uit. Je moet niet alleen afgaan op het geld nu, want er kunnen nog opdrachten komen waarbij veel geld uit de pot gehaald kan worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Je kan al wel weer mensen uitsluiten. Paulien verdiende te makkelijk geld gisteren en natuurlijk Daniël. Kees is sowieso veel te fanatiek en dat was Tim ook (ren opdracht met die quads)
Ik denk Tanya of Caroliene.
Zelf zit ik ook niet op Tim. Veel te opvallend. Maar het blijft een raar "einde". Vermoed dat hij volgende week ook gewoon weer terug keert. Heb ook geen rood scherm gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als Tim de mol blijkt te zijn dan zit ik er totaal naast
Het ontbreken van een rood scherm was inderdaad iets dat opviel. Het is natuurlijk wel vaker voorgekomen dat het tussen twee mensen gaat, maar dan wordt er als de afvaller bekend is nog wel voor de vorm een rood scherm gedaan geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Zelf zit ik ook niet op Tim. Veel te opvallend. Maar het blijft een raar "einde". Vermoed dat hij volgende week ook gewoon weer terug keert. Heb ook geen rood scherm gezien.
Ook geen interview op de radio, geen compilatie van Tim aan het eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het ontbreken van een rood scherm was inderdaad iets dat opviel. Het is natuurlijk wel vaker voorgekomen dat het tussen twee mensen gaat, maar dan wordt er als de afvaller bekend is nog wel voor de vorm een rood scherm gedaan geloof ik.
En Art zei duidelijk: "Heb je het naar je zin gehad TOT NU TOE"
Verder was het in het algemeen gewoon raar gemonteerd (Art en Tim die elkaar aankijken, het achterafpraatje was te kort, het feit dat de andere kandidaten wegliepen).
Het lijkt me daarom duidelijk dat hij gewoon terugkomt.
Dat was bij radio2 Tim had een rode scherm gezien zei iequote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:32 schreef E.T. het volgende:
Ik hoorde Tim vanmiddag op de radio (15.45 uur op Q ofzo?) en hij zei echt dat hij eruit was en niet meer terugkwam. Dat hij een rood scherm had.
Maar ik ben nog niet overtuigd
Als niet mol heeft hij in aflevering 1 een rood scherm van Ewout gezien en in aflevering 2 een rood scherm van Joep.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was bij radio2 Tim had een rode scherm gezien zei ie
Dankje voor je uitleg !quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:02 schreef El.Wulfo het volgende:
Als niet mol heeft hij in aflevering 1 een rood scherm van Ewout gezien en in aflevering 2 een rood scherm van Joep.
Ook kan de mol als hij weet dat hij er toch in terug komt alle vragen met opzet fout beantwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |